20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #240 på: 08. April 2011, 20:54 »
Stabæk banker alle bøøøøøøndaaaaa!!!! :D
« Siste redigering: 09. April 2011, 15:07 av tveit »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 08. April 2011, 21:10 »
Brukbar "bounce-back" av Stabæk etter starten som var litt under pari. Lennartsson har nok brukt landslagspausen godt.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 09. April 2011, 15:19 »
Det tror jeg også, men synes faktisk vår beste kamp angrepsmessig var lillestrømkampen. Da skapte vi masse, og angrepsspillet var veldig bra. Men alt annet funket jo heller dårlig i den kampen da...:P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 09. April 2011, 17:58 »
Takk for kampen, Bergen! :)

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 09. April 2011, 19:18 »
Takk for kampen, Bergen! :)

Bare hyggelig. Skjedde det som jeg trodde før jeg gikk på Stadion i dag. Med null bevegelse og slett innsats blir det tap.

Fint seiersmål og ellers hadde Fredrikstad full kontroll.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #245 på: 10. April 2011, 21:17 »
Så utrolig deilig å se Trond Olsen score selvmål. Hahahaha. Forøvrig en jævlig underholdende kamp for øyeblikket.

TIL virker også svært solide for tiden. Drøyt gode bakover, og det ser bedre og bedre ut offensivt. Mye mer fart i angrepet til TIL i år, i forhold til i fjor, og alt ligger til rette for en god sesong.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #246 på: 10. April 2011, 21:20 »
Helt enig Aslak. Tipper Mos og Rushfeldt vil bli svært gode sammen i år! kun 45 minutter sammen men det virket som at de har funnet hverandre bra. Mos er klok i bevegelsene sine.

RBK sliter maks. Selv om de nå har redusert til 2-3 hjemme mot LSK. At divingqueen nr 1 i norge scorer selvmål gjør meg INGENTING! :D

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 10. April 2011, 21:55 »
Jævlig bra kamp! Stor, stor underholdning. ;D
Nei.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 10. April 2011, 22:04 »
For en vanvittig kongeliga. Hver runde byr på ren magi, selv om det dessverre ikke var Brann som stod for dette denne gangen. TL 2011 er allerede legendarisk. :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 10. April 2011, 22:13 »
Syk kamp.  ;D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #250 på: 10. April 2011, 22:35 »
Morsomt å se spillere fra Sunderlands reservelag herje i Vaffelrøreligaen.  ;)
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 10. April 2011, 23:11 »
Trist at vi ikke klarer å vinne en kamp vi dominerer såpass. Venter til i morgen med å si så veldig mye mer tror jeg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 11. April 2011, 00:11 »
Håper Trond Olsen snart kommer hjem og fullbyrder Glimts retur til TL.

Hva trenden til de nyopprykka laga angår, så må jeg si at det er nogenlunde akkurat som forventa per nå. Var aldri imponert over Sogndal i fjor. De holdte et stabilt greit nivå i en fryktelig ujevn og svak Adecco i fjor, men FFK hadde klart høyeste bestenivå av de tre laga, og Særp viste også på sitt beste at de var et godt lag med knallspillere som Breive og Hoås.
« Siste redigering: 11. April 2011, 01:11 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 11. April 2011, 01:26 »
Songdal rykker ned tipper jeg. De virker svake. Tror Sarpsborg holder seg rundt midten av tabellen, typisk smålag som ikke har noe å tape. Minner meg litt om lag som Blackpool, Wigan, og Hull som aldri hadde vært i PL før. Et par av disse snublet tidlig tho. Sarpsborg holder seg i år, men rykker ned neste sesong eller den etter der. Ellers nok en bra start på sesongen av Start, som kommer til å falle etterhvert som vanlig. Rosenborg har totalt hatt marginene mot seg i alle tre kampene hittil (ihvertfall de to siste), og kommer nok etterhvert. Lillestrøm ser bra ut med gode offensive spillere. Brann blir nok også sterkere enn ifjor. Viking skuffer igjen, mens Vålerenga klarer topp 3.
« Siste redigering: 11. April 2011, 01:37 av thomashaer »

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 11. April 2011, 09:47 »
RBK kommer ihvertfall ikke til å vinne serien om det ikke skjer noe revolusjonært hos dem. De var gode i slutten av andreomgang i går, men tidvis i begge omganger ble forsvaret deres lekt med av LSK. Kan faktisk ikke huske å ha sett et forsvar som er så grusomt dårlig på å beskytte seg mot raske overganger. De ser konstant ut som de spiller hasard, selv om de tydeligvis ligger der de skal...

Hadde LSK vært bedre på å utnytte dette, kunne de kommet alene med keeper mange flere ganger i førsteomgang.

Uansett vanskelig å si noe sikkert om sesongen ennå. Halparten av lagene ligger jo på 6 poeng, og alle slår alle, bortsett fra RBK, Molde og Sogndal. Jeg tror ikke RBK forblir kasteball noe særlig lenger enn dette, men jeg ser absolutt ikke for meg noen stabile seiersrekker hos dem heller.