20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157910 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #225 på: 04. April 2011, 20:31 »
fra 7-0 mot stabæk til 1-4 mot brann... LSK er nede på jorden igjen tenker jeg.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #226 på: 04. April 2011, 20:32 »
Brann for seriegull? :)
Ja no blir vi å høre "gullet skal hem" resten av sesongen....

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 04. April 2011, 21:03 »
Hoho! For et lag vi har!

Ojo er fantastisk, og Torp og Austin må vel være TL's beste DM'er.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #228 på: 05. April 2011, 00:10 »
Kan ikke annet enn å nyte norsk fotball om dagen. Viktig å passe på å nyte det så lenge det varer - for snart er vi nok i nedrykksstriden igjen.

Lange artikler fylt med bitterhet fra Trønderlag, en nigeriansk spiss som kan skli rett inn på Barcelona og de andre Brann-spillerne som har en helt unik innsats. Elsker det. Men igjen; jeg smiler så lenge det er mulig - for om fire uker ligger vi nok på 12. plass. ;)

Evig pessimist.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 05. April 2011, 10:51 »
Rett inn på Barcelona ja. Der var den, den ukuelige bergenske optimismen, som går utenpå alle andre på denne jord. Hvis Brann vinner tre på rad, så er de klare for CL. Seriegullet er allerede i boks. Som Skars spøkefullt sa etter kampen i går: "det skal bli vanskelig å rote bort dette på de siste 28 kampene".

Taper Brann de to neste kampene, er pessimismen tilbake for fullt. Da er de så godt som klare for nedrykk, og verden kan ikke bli verre. Slutter Ojo å score er han plutselig ikke verdt en dritt, og får skjellsord fra tribunen i stedet for "ojojoj".

Det er derfor vi elsker å ha Brann i den øverste divisjonen. Det er underholdning fra start til mål. Det er alltid liv og røre rundt Brann, og det er alltid ekstremversjoner. Det finnes ikke noen mellomting.

Så ja, dere får nyte tilværelsen så lenge det varer. Jeg er allerede overrasket, men vil bli direkte sjokkert om Ojo skulle fortsette å prestere like bra i hver kamp fremover. Antar han snart presterer på sjuendedivisjonsnivå igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 05. April 2011, 12:12 »
Hehe, rart det der. Med Brann er det alltid ekstremt bra eller ekstremt dårlig. Legender og TL's "beste spillere" kan skapes på 5 min. Akkurat samme med Haugesundere.

Men Start, Brann og Vålerenga kan gjerne ligge slik vi gjør nå helt til slutt=)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 05. April 2011, 12:20 »
Norsk fotball hadde faktisk vært betraktelig tristere uten Brann i toppdivisjonen, det er det ingen tvil om. Akkurat som med Newcastle i England ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 05. April 2011, 20:40 »
Må si at tabellen i øyeblikket minner urovekkende mye om 2005... Forhåpentligvis er det bare tilfeldig.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 05. April 2011, 23:05 »
Betryggende at FKH er der dei var i fjor. Uslåelige på Gamlå.
Nicola i 70% blir BB, lover bra. Sørum virker ikkje heilt i slag enda da men han kommer nok.

Men vanskelig og konkludere med noe som helst i Tippeligaen enda, er så mykje rare resultater, selv om tabellen egentlig ser ganske så normalt ut om ein hadde skifta RBK med Brann.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 05. April 2011, 23:28 »
Betryggende at FKH er der dei var i fjor. Uslåelige på Gamlå.
En herlig konklusjon etter å ha slått mektige Sarpsborg 08.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 06. April 2011, 01:38 »
Trur ikkje Sarpsborg blir ein kasteball i Tippeligaen i år.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 06. April 2011, 15:47 »
Det tror ikke jeg heller. Det ser ut til å bli Sogndal. De skal nok slite for å vinne fotballkamper denne sesongen. Men tror heller ikke at dere blir like suverene på hjemmebane som dere var forrige sesong.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 07. April 2011, 06:29 »
Nei det skal vel noe til. Men det må da være betryggende og vinne såpass mot eit fremadstormende Sarsborg som vel ligner litt på fjorårets FKH. Med så mange usikre kort. Lukter ikkje akkurat nedrykk av det. Lover faktisk veldig bra :) Men kommer mykje an på skadesituasjonen framover. Blir vel neppe like heldig med skader i år. Er uansett å holde plassen som er målet.

Tror nok også Sogndal får det tøft. Mn kem blir isåfall det andre laget som rykker ned ?
Lurer litt på Aalesund. Dei har sett svake ut så langt. Men Rekdal har erfaring så han har evnen til å snu det.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #238 på: 07. April 2011, 19:21 »
Jeg er Molde supporter, men håper for all del ikke ålesund rykker ned. Jeg bor på sunnmøre og elsker kivingen og småkranglingen med naboer og kollegaer.

Jeg tror Sogndal og Sarpsborg ryker

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 08. April 2011, 16:21 »
Jeg er spent på om Solskjær blir en like "fantastisk" trener som de aller fleste andre av Alex Ferguson sine tidligere spillere som Bryan Robson, Paul Ince, Alex McLeish, Steve Bruce, Mark Hughes, Henning Berg, osv.
Må heller ikke glemme suksessen de trenerne/assistentene til Ferguson har hatt når de skulle ta steget opp som manager. Tenker da på Brian Kidd, Carlos Queiros og Steve McClaren (selv om han var god i Twente). Finnes sikkert flere jeg har glemt sånn i farta.