20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157831 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #180 på: 25. Mars 2011, 20:54 »
 ;D
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 27. Mars 2011, 17:36 »
Lol?

Må nesten takke for komplementet, ettersom de som kjenner meg ser på meg som ekstremt barnslig :D
« Siste redigering: 27. Mars 2011, 17:57 av Andy »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 27. Mars 2011, 18:19 »
Hehe, no problem :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 29. Mars 2011, 21:57 »
Enga skal visstnok ha lagt inn et bud på 7mill for Borges. Latterlig om FFK selger nå, 2 dager før overgangsvinduet stenger. Men jeg tror ikke Borges ønsker å fortsette i Norge, så føler meg trygg på at han spiller i rødt og hvit ihvertfall frem til sommeren.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 29. Mars 2011, 22:29 »
Legger merke til at Glimt valgte å satse på Bjørnbak fra Stålkam fremfor afrikaneren Sanè som istedet trener med RBK nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 30. Mars 2011, 09:40 »
Forstod det som det var et økonomisk spørsmål, at Glimt ikke hadde råd til å betale 1,5 mill for en midtbanespiller? Vet ekstremt lite om fyren, men med den midtbanen vi har nå er det bare å kjøpe ham nesten uansett. Han så helt grei ut på treningsklippene. Det som er latterlig er om det viser seg at Hoftun gjør en så elendig jobb at Bodø/Glimt klarer å scoute bedre midtbanespillere enn oss.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 30. Mars 2011, 09:42 »
Forstår det vel som at Bjørnbak er forsvarspiller, og at Sané er defensiv midtbane, og at Kåre lot han gå fordi han ikke hadde bruk for en defensiv midtbanespiller, som uansett ikke kunne gå rett inn på laget.

Det er nøyaktig det samme for meg hva Rosenborgs konklusjon ang. Sané blir, det lille jeg har sett av klipp på rbk.no tyder på at han ikke er noen superimponerende spiller, men et helt ok talent med gode basisferdigheter, som kanskje kan bli god på sikt. Men hvor lang sikt, det får Jan Jönsson vurdere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 30. Mars 2011, 12:05 »
Jada, det skulle jeg selvsagt skrevet. Var Kåre selv som anbefalte han til Hoftun. Virker som et talent da, og vi hadde nok kjøpt han hadde det ikke vært for at vi trengte en stopper mer enn en midtbanespiller. Dersom han ikke finner seg klubb dette vinduet kan han dog bli aktuell for oss til sommern. Etter hva jeg har skjønt er han et spennende talent som har en sjanse til å bli RBK-spiller på sikt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Simmi

• Gjest
« Svar #188 på: 30. Mars 2011, 16:11 »
? Det jeg kan si er følgende: Det er tydelig at Vålerenga går etter å utfordre Rosenborg om seriemesterskapet. Men personlig er jeg av den oppfattelsen at det bør FFK også gjøre, sier Beer til Fredrikstad Blad.

Bare jeg som synes det er latterlig å tro at FFK kan vinne ligaen? Selv om FFK har spilt bra i treningskampene, rykka de såvidt opp i fjor og bør ikke tenke på seriegull. Typisk norske klubber...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 30. Mars 2011, 16:54 »
Synes det er optimistisk, men ikke helt usannsynlig at FFK skal kjempe i toppen. De har etter min mening et av de aller mest talentfulle lagene, og tippeligaen byr jo alltid på overraskelser. Slenger på en god start med sliteseier i orkan på Color Line stadion også. Jeg vil iallefall tippe Fredrikstad blant de 5 beste.

Simmi

• Gjest
« Svar #190 på: 30. Mars 2011, 17:05 »
Joda, men det gjelder å finne sin plass i rekka, og heller ha et langsiktig mål om å være i toppen. Det er som Newcastle, 1.prioritet bør være å holde oss, ikke å kjempe om spill i Europa.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 30. Mars 2011, 18:03 »
Hehe, tror ikke Anders Beer mener at vi skal utfordre gullet denne sesongen. Det er vel mer det at vi skal være en utfordrer på sikt, og da kan vi ikke selge våre beste spillere til våre konkurrenter, noe jeg selvfølgelig er helt enig med han i.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #192 på: 30. Mars 2011, 20:47 »
Nikola Djurdjic er skadefri og klar til Sarpsborg 08-kampen.

- Hun har operert Alan Shearer, Michael Owen og Oliver Kahn tidligere. Dette er fantastiske nyheter. Jeg spiller mot Sarpsborg 08 om Jostein Grindhaug velger meg fra start, jubler Djurdjic.

Forventa ute i 4-5 uker.. Var ute i 3 dager :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 31. Mars 2011, 13:01 »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 31. Mars 2011, 22:46 »
En time igjen. Håper nesten at vi bare slenger inn et altfor høyt bud på Kara. Vi trenger så jævlig en midtbanespiller! Det kan være forskjellen på seriemesterskap og CL-deltakelse eller 3-4. plass.