20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norsk Newcastle Nyhetsside  (Lest 3557 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
Norsk Newcastle Nyhetsside
« på: 14. Feb. 2011, 21:07 »
Hei! Som dere kanskje husker for mange herrans år sida holdt jeg på med et prosjekt kalt NufcRadio.. Nå som alle kampene vises på TV så jeg ikke vits å drive en radioside lenger.
Men nå er det ett nytt prosjekt som ligger å ruger i toppetasjen, hva med en Norsk nyhetside med nyheter om/fra Newcastle United?
Jeg tenker da noe i samme duren som f.eks nufcblog.com osv.

Setter veldig pris på tilbakemeldinger og ideer. Kanskje også hvilke firmaer som kan være interessert i å sponse oss i oppstartsfasen.

Takk

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Norsk Newcastle Nyhetsside
« Svar #1 på: 14. Feb. 2011, 21:08 »
Hvorfor ikke hjelpe Newutd da, bare? :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #2 på: 14. Feb. 2011, 21:22 »
Ja, det der blir alt for smalt om du skal drive nasjonalt. Newutd.no holder i massevis. Skriv heller artikler her.

Tror ikke du finner noe særlig til sponsormidler om du ikke har gode besøkstall å vise til.

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 14. Feb. 2011, 21:55 »
Skriv heller for newutd.no, men kva med eit radio program ein gang i veka? Sidan du kallar det nufcradio?

Hmm.. ::)

Det hadde vært artig å prøvd skal jeg være ærlig.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #4 på: 15. Feb. 2011, 04:41 »
Jeg har tenkt på å lage et radioshow ganske lenge, men planene ble skrinlagt da jeg forsøkte meg på et prøveprogram og hørte min egen stemme :P

Send meg en PM om du er interessert i dette, eller om du ønsker å skrive for oss.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 15. Feb. 2011, 14:08 »
Ett radio program en gang i uken hvor du snakker om hva som skjer osv ( rundt nufc, ikke hvem som har ett forhold til sjefen på jobb:D ) hadde jeg lett hørt på :)
Toon till I die.