20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Birmingham - Newcastle 15. Februar kl. 20.45  (Lest 30571 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Birmingham - Newcastle 15. Februar kl. 20.45
« Svar #30 på: 15. Feb. 2011, 16:15 »
Bare ikke Løvenkrands spiller denne kampen er jeg fornøyd!
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #31 på: 15. Feb. 2011, 16:24 »
Klarer ikke å unngå å tenke på hva som kunne ha vært denne sesongen om vi ikke hadde vært så befrengt med skader...
Ben arfa herjende, Carroll skadefri hele sesongen, Taylor i midtforsvaret spillende uten dobbelthaken fra all hvilen ( og burgerne?),  Barton uten karantenen....

Hadde vi klart Europaleague plass, champions league plass? Føler litt at dette laget er uten grenser, men vi virker å ha oddsene imot oss denne sesongen...

Føler virkelig at vi nå fortjener et solid sommervindu, og en fantastisk høst med en velvillig eier... hvis vi noen gang kvalifiserer oss til europaspill igjen skal jeg stå øverst på barrikadene iført svart og hvitt og skrike meg tom for røst. Min kjærlighet til denne klubben grenser til grenseløs.

That will be the day.

If it has tits or wheels, count on problems!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 15. Feb. 2011, 17:20 »
Haha, er Taylor feit? :D

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 15. Feb. 2011, 17:29 »
Godt innlegg Hans J, bortsett fra forslaget ditt med å sette Guthrie inn i midten og Nolan opp på topp. Dette blir en krigekamp først og fremst. Guthrie har vist flere ganger at han sliter mot fysisk sterke lag. I tillegg er Nolan best på sentral midtbane og ikke som offensiv midtbane. Han er ikke bevegelig eller teknisk nok til å beherske sistnevnte rolle. Den krever at han er i stand til å jobbe oppover til spissen, samtidig som at han skal være med ned og støtte midtbanen, noe han ikke har kondisjon til. Han har endt med å ikke utfylle noen av rollene godt nok. I tillegg må en offensiv midtbanespiller være god til å holde på ball slik at resten av laget får flytte etter. Her kommer hans manglende teknikk inn. Mister han ball mens laget er på vei opp i banen, blir det kontringer i mot.  Nolan må spille sentralt. Dermed kan vi prøve å bruke en kombinasjon vi har lyktes med før, men nå med Best i rollen for Shola: Best holder på ball, venter til Barton har fått flyttet seg opp i banen, slår ut på kant, Barton slår inn på en eller to touch og i løpet av den tiden har Nolan fått flyttet seg opp i boksen og tar seg av innlegget sammen med løven.

Eg vil ikkje ha Nolan i mellomrommet, men heller kanskje ha han rett bak Best. Altså nesten som ein direkte erstattar for Løven. Han er ikkje like mobil som dansken, men han er flinkare til å posisjonere seg ifht det som har vore angrepsmønsteret vårt dei siste kampane. Eg har meir tru på Nolan vs Jiranek/Johnson i luftrommet, enn eg har på Løven mot Brums-stopparane i same scenario.

Eg veit heller ikkje om det blir den midtbanekrigen som du skisserer. Med Tiote og Barton på plass, har vi uansett ei viss duellkraft dersom Barry Ferguson og Lee Bowyer er på sitt mest kamikaze-aktige. Mot West Ham for eit par veker sidan kunne Parker og kompani, i alle fall i 1. omgang, spasere seg gjennom midtbaneleddet til Brums. Dei ligg relativt kompakt, og det kjem til å bli lite bakrom å springe i. Nok eit argument mot å bruke Løven i denne kampen. Eg har også eit håp om at Guthrie, forutan å gjere midtbanejobben i same stil som mot Spurs, også kan avlaste Barton på dødballar. Dersom han kjem tilbake i fjorårsforma på dødballfronten, kan han absolutt kunne ta over ansvaret som Barton, etter mitt syn, har levert svakt på. Frispark frå 25 meter og inn. Drømmer fortsatt om gjentakelse av frisparket mot WBA i CCC.
« Siste redigering: 15. Feb. 2011, 18:14 av Hans J »

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #34 på: 15. Feb. 2011, 18:22 »
Haha, er Taylor feit? :D

blitt litt rundere i trynet ja.. :P
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 15. Feb. 2011, 18:30 »
Da skal jeg bare se siste episode av How i met your mother, så er jeg ganske klar for kamp! :D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 15. Feb. 2011, 19:55 »
Dessverre uforandret mannskap i kveld. Samme 11´er og samme innbytterrekke som på lørdag mot Blackburn.

Oba Martins starter for Birmingham.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlhen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #37 på: 15. Feb. 2011, 20:01 »
må innrømme at jeg gleder meg litt til å se Oba spille igjen... skulle bare vært i vår drakt og ikke i den blåe..

satser på Best og Ranger fra start og 0-3 seier!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #38 på: 15. Feb. 2011, 20:05 »
Uff. Gruer meg til å se Martins vs Willy (fart) og Colo vs Zigic (hodestyrke). Selv om Pardew sikkert har gitt Willy beskjed om å ta seg av Zigic så blir det nok dessverre nok av dueller mellom de ovenfornevnte parene.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 15. Feb. 2011, 20:05 »
Må si at jeg ikke gleder meg så veldig til gjensynet med Martins, er helt klart han jeg frykter mest på offensivt svake Birmingham, dels sammen med han lange jævelen.

Skulle ønske Ranger fikk starte i dag, men Løven kommer i det minste til en og annen stor sjanse. Og forhåpentligvis går de etterhvert stang inn, ikke ut, og da kan han gjøre en grei jobb ut sesongen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 15. Feb. 2011, 20:16 »
Dessverre uforandret mannskap i kveld. Samme 11´er og samme innbytterrekke som på lørdag mot Blackburn.

Oba Martins starter for Birmingham.

Slapp av gutter. Jeg var sikker på at Best ville gjøre det bra mot WH, og jeg sitter med samme følelsen i kveld. Løven har nå blitt varm i trøya..Tipper minst et mål fra hans side.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 15. Feb. 2011, 20:18 »
Løvenkrands varm i trøya? Mye mulig det, men har er rævva likevel. Ser ikke for meg at målene kommer fra han i kveld heller, men jeg har troen på at Kevin Nolan kan score igjen i kveld!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 15. Feb. 2011, 20:24 »
Har på følelsen av at Jonas har dagen idag og leker seg med gamle Carr!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 15. Feb. 2011, 20:25 »
På med min nye 24Tiote Trøye ;) Finna fram øl og se kamp :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 15. Feb. 2011, 20:26 »
Uff. Gruer meg til å se Martins vs Willy (fart) og Colo vs Zigic (hodestyrke). Selv om Pardew sikkert har gitt Willy beskjed om å ta seg av Zigic så blir det nok dessverre nok av dueller mellom de ovenfornevnte parene.

Zigic er ikkje så ekstrem i lufta som cm tilseier. Det målet han scora i lufta mot West Ham kom som resultat av elendig markeringsjobb i WHU-forsvaret. Reknar med, og håpar på, at dei fordeler seg slik at Willo får Zigic og Colo får Martins. Martins kan vere himmel og helvete, forhåpentlegvis det siste akkurat i kveld.