20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00  (Lest 91165 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00
« Svar #540 på: 17. Mai 2011, 14:53 »
Husker hvor høyt jeg hoppa da Nolan strøk stolpen fra 16 meter. :P Hadde vært så legendarisk! Men gøy at det ble 4-4 også, for da ble Tiote helten og ikke Nolan. ;D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #541 på: 23. Mai 2011, 01:09 »
Ferguson, Richardson og Ranger inn. Gi talenta speletid, kampen er tapt anyways. Kanskje dei kan bidra med noko posetivt, og få med seg ein posetiv opplevelse på slutten.

Nå blir det bare 0-6.

Faktisk første kampen hele sesongen hvor jeg er 100% sikker på tap. Ser ikke et eneste lyspunkt her.

Major flashbacks til sesongen vi rykket ned, for et forbanna møkkalag...!

Det verste er at dette knusende tapet, sammen med carrollsorgen, hatet til mike ashley og llambias (altså ingen fremtid) faktisk kan resultere i nedrykk. Haha, da kan vi ikke engang bruke Carrollpengene på transfers ;D Hahahahahahahahah. På tide at noen setter ei kule i hodet til Ashley.

Får Padrew sparken i morgon?  ::)

og der sluttet jeg å se på , orker ikke mer ... sorry

Williamson er en skam for NUFC.  For første gang på 20 år har jeg slått av TV`en mens NUFC spiller.

Dette er flaut.

så første 10 min, men så orka ikke jeg heller mer. Maling som tørker har høyere underholdningsverdi :(

http://www.gsb.no/fredrikstad/salmer.php?id=101

Engasjementet og gutsen til Pardew er forbiledlig. Elsker når han klapper i hendene og sier "Come on lads" rolig for seg selv etter 0-4-målet.

Hvor lenge syns Ashley dette er en morsom hobby?

håpe me bler dt første laget som ligger under med 4-0 t pause å vinner 5-4 i PL noensinne :P ?

Det er en våt drøm...
Jeg gir deg en kasse brown ale hvis det skjer

Haha, virkelig nær å måtte kjøpe den kassa! :P

Alltid gøy å lese gjennom slike tråder i ettertid! ;D

5. desember 2011 - denne dagen går ned i historiebøkene.
februar meinar du vel :p

Ja. Jeg er så jævla gira, at jeg klarer ikke skrive rett. Herregud!

Hahaha! ;D
« Siste redigering: 23. Mai 2011, 07:44 av thomashaer »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #542 på: 23. Mai 2011, 01:35 »
Det skal være slik i kampens hete. Fotball er følelser, og Arsenal-kampen er personifisieringa på både denne sesongen og livet som Newcastle-supporter. Livet vårt er som en konfekteske, du vet aldri hva du får (elns). Jeg tenkte også mitt da vi lå under 4-0 og spillerne pissa på drakta.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 23. Mai 2011, 01:43 »
Det skal være slik i kampens hete. Fotball er følelser, og Arsenal-kampen er personifisieringa på både denne sesongen og livet som Newcastle-supporter. Livet vårt er som en konfekteske, du vet aldri hva du får (elns). Jeg tenkte også mitt da vi lå under 4-0 og spillerne pissa på drakta.

Helt enig der. :) Men alikevel morsomt å lese tidligere innlegg når man vet hvordan kampen ender, spesielt i en slik kamp. Og jeg skjønte selvfølgelig frustrasjonen. Var selv veldig sur da jeg for første gang på lang tid fikk den vonde følelsen når alt går galt med NUFC, og det bare bøtter inn med baklengs. Fikk flashback av nedrykkssesongen, som noen så fint sa det.

Og for de som ikke visste det er denne kampen kåret til årets kamp i PL 2010/2011. :) Ikke overraskende tho.
« Siste redigering: 23. Mai 2011, 02:07 av thomashaer »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #544 på: 23. Mai 2011, 11:39 »
Faktisk utrolig underholdende lesning når man setter det sammen slik. Mon tro om man skulle gitt ut en bok med de beste innleggene/sitatene fra siden i løpet av et år?  :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #545 på: 23. Mai 2011, 11:41 »
Jada. Når det endte som det gjorde er det helt fantastisk å lese gjennom det :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #546 på: 23. Mai 2011, 12:21 »
Det som sikkert er enda mer fantastisk er å vite hvor mange som droppet å se andre omgang. Selv fikk jeg bare sett fra 0-3 og utover. :)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #547 på: 23. Mai 2011, 12:49 »
Det som sikkert er enda mer fantastisk er å vite hvor mange som droppet å se andre omgang. Selv fikk jeg bare sett fra 0-3 og utover. :)

Hehe, jeg kom hjem på stillinga 0-4, og vurderte seriøst om jeg heller skulle ta meg en powernap i 45min, det gjorde jeg ikke og kan ikke si jeg angrer.  ;D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #548 på: 23. Mai 2011, 22:30 »
såg heile, sjølvsagt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #549 på: 23. Mai 2011, 22:40 »
Jeg har aldri avbrutt noen Newcastle-kamper, enda der har vært noen fæle kamper man har pint seg gjennom. Var verre å se oss tape 6-2 mot ManU blant en skokk mens-fans på puben, for å si det slik, for ikke å prate om enkelte av kampene i nedrykkssesongen. Det gav dog både aggresjonsproblemer og milde depresjoner.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 24. Mai 2011, 12:09 »
Såg heile kampen.  :)
Jeg så hele kampen, men det skal sies at jeg vurderte sterkt, sterkt, sterkt å skifte kanal og se på noe helt, helt, helt annet. Men sannsynligvis var det ingenting annet å se på, så jeg ble pokka nødt til å se på. Jeg antar at det som gjorde utslaget var den salmen som begynte å spille når man trykket på den linken som mackem Chopra delte med oss når det var som verst.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #551 på: 24. Mai 2011, 12:16 »
Såg heile kampen.  :)
Jeg så hele kampen, men det skal sies at jeg vurderte sterkt, sterkt, sterkt å skifte kanal og se på noe helt, helt, helt annet.
Haha, samme greia her. Lenge siden jeg har hatt så vondt i en Newcastle-kamp. Men man klarer alltid å tyne seg gjennom. Takk og lov for det!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #552 på: 24. Mai 2011, 14:37 »
Jeg sliter med å bli trodd når jeg sier at jeg kun så de første 30 minuttene, og deretter måtte kommentere en 1.divisjonskamp i ishockey. Skoleprosjekt. MEN det var faktisk akkurat dette som skjedde :P Og siden jeg skulle unngår interference på lyden, så måtte jeg også slå av mobilen. Først når jeg kom hjem, ca en halvtime etter kampen, skrudde jeg på mobilen og hadde 5 nye meldinger i innboksen. Da forsto jeg at noe spesielt hadde skjedd...
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #553 på: 24. Mai 2011, 14:42 »
Hahaha. Shitzo. Vilt. ;D

Jeg har HD-cap av kampen på 9GB eller noe. Skulle ønske jeg kunne sletta alle minner fra den kampen for å se den på ny.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #554 på: 24. Mai 2011, 14:46 »
Så kampen og hentet meg en øl i pausen som jeg drakk opp før 2 omgang var over. Ble en ny pils etter kampen også  ;D