20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00  (Lest 89491 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mathiassen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00
« Svar #150 på: 05. Feb. 2011, 16:41 »
Nolan skal ha æren for at han kjemper godt der oppe, håper flere får den energien han har der oppe!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #151 på: 05. Feb. 2011, 16:42 »
Tevez med hattrick for City for øvrig.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #152 på: 05. Feb. 2011, 16:42 »
det værste er at vi er gode fremover. men fatter ikke hvorfor vi står så jævlig høyt, nå er det greit for vi har ingenting å tape. men er det noen du ikke vil gi rom er det arsenal. syns  alan Pardew må ta den på kappa, stor i kjeften men lite faglig smart

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 05. Feb. 2011, 16:43 »
Williamson er en skam for NUFC.  For første gang på 20 år har jeg slått av TV`en mens NUFC spiller.

Dette er flaut.

Neh..Hadde vi prestert så elendig med våre sterkeste kort på banen hadde saken vært en helt annen. Jeg forventet tap.

VÅRE STERKESTE KORT?! Ireland kan jo selvfølgelig ikke regnes med, og Ben Arfa er ikke noe bombesikkert kort han heller, så da er det Shola du snakker om, går jeg ut ifra?!!

Alle er ute med skade er mitt poeng. Det skal ikke mye til før Ireland er bedre på midten enn Nolan, og Ben Arfa presterer bedre offensivt enn Jonas. Eller at Ireland hadde spilt som offensiv midtbane. Og sånn som Williamson presterer for tiden er Taylor et bedre alternativ..

Mathiassen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #154 på: 05. Feb. 2011, 16:43 »
Tevez med hattrick for City for øvrig.

det er noe som trøster godt på fantasy..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 05. Feb. 2011, 16:43 »
Williamson og Enrique bør bøtelegges etter det de har vist denne kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 05. Feb. 2011, 16:45 »
Alle nevner Enrique... Jeg mener Williamson er enda værre. Hører ikke hjemme i PL overhodet.
Oscillons From The Anti-Sun

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #157 på: 05. Feb. 2011, 16:45 »
Williamson og Enrique bør bøtelegges etter det de har vist denne kampen.

Ihvertfall Williamson, hva faen er det som har skjedd med han. Har spilt utrolig dårlig de siste kampene. Nei, få innpå Beretsford, Lee og Asprilla som sitter på tribunen og ser på dette dritet her.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 05. Feb. 2011, 16:46 »
Vi stiller nok høyere krav til Jose. Men enig, Williamson har vært krise i de to siste kampene, og har effektivt spilt seg ut av elleveren når Tayls er tilbake.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 05. Feb. 2011, 16:46 »
Williamson er en skam for NUFC.  For første gang på 20 år har jeg slått av TV`en mens NUFC spiller.

Dette er flaut.

Neh..Hadde vi prestert så elendig med våre sterkeste kort på banen hadde saken vært en helt annen. Jeg forventet tap.

VÅRE STERKESTE KORT?! Ireland kan jo selvfølgelig ikke regnes med, og Ben Arfa er ikke noe bombesikkert kort han heller, så da er det Shola du snakker om, går jeg ut ifra?!!

Alle er ute med skade er mitt poeng. Det skal ikke mye til før Ireland er bedre på midten enn Nolan, og Ben Arfa presterer bedre offensivt enn Jonas. Eller at Ireland hadde spilt som offensiv midtbane. Og sånn som Williamson presterer for tiden er Taylor et bedre alternativ..

Du er imponerende naiv. Ireland er langt unna ti mål i PL i år, og Ben Arfa har knapt spilt en kamp for oss. Taylor er muligens et bedre kort enn Williamson, men umulig å si om han hadde hevet laget noe sånn som de presterer kollektivt i dag.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #160 på: 05. Feb. 2011, 16:46 »
det værste er at vi er gode fremover. men fatter ikke hvorfor vi står så jævlig høyt, nå er det greit for vi har ingenting å tape. men er det noen du ikke vil gi rom er det arsenal. syns  alan Pardew må ta den på kappa, stor i kjeften men lite faglig smart

Enig i at det er en pussig strategi. Er jo livsfarlig å gi bakrom til Arsenal! Visernoe takter fremover, med en Best som ikke hadde latet seg i offside hadde det vært enda bedre. Er først og fremst på egen halvdel at dettre suger. Nettopp på grunn av de store rommene Arsenal får så springer forsvaret på mellomdistanse konstant og rygger av alt som er rødt. Et grusomt skue! Får satse på å vinne andreomgang og nullstille seg mens Arsenal roer ned tempo. Da kan man i minste redde noe ansikt. Selv om det igrunnen er tapt for lang tid fremover. :)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #161 på: 05. Feb. 2011, 16:47 »
Best må lære seg offsideregelen!!
Han er tydligvis ute etter ny rekord i avblåsninger for offside. Men han skal ha at han har gjort andre bra ting! Offsiden trenger han litt opplæring på though...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #162 på: 05. Feb. 2011, 16:47 »
enrique er bare mentalt fraværende, hos Williamson er det ferdighetene som er fraværende

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #163 på: 05. Feb. 2011, 16:47 »
Shearer er vell muligens på "rommet" sitt også
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 05. Feb. 2011, 16:47 »
Alle er ute med skade er mitt poeng.

Skjerp deg! Arsenal har også sine fravær.
Her blir vi penetrert! Grusomt å se.
Men vi er Best i offside!  ;)