20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00  (Lest 89481 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Arsenal, lør 05.02 16:00
« Svar #135 på: 05. Feb. 2011, 16:34 »
så første 10 min, men så orka ikke jeg heller mer. Maling som tørker har høyere underholdningsverdi :(

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #136 på: 05. Feb. 2011, 16:35 »
Få ut Williamson! Han henger jo ikke med på noenting!

Og Enrique!!!

Han var svak i forrige kamp og veldig svak i denna! Alle måla til arsenal kommer jo fra newcastles venstre side.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #137 på: 05. Feb. 2011, 16:35 »
Tiote og Barton er dem eneste som holder mål på midten.
Ba Ba Ba!!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 05. Feb. 2011, 16:35 »
Williamson er en skam for NUFC.  For første gang på 20 år har jeg slått av TV`en mens NUFC spiller.

Dette er flaut.

Neh..Hadde vi prestert så elendig med våre sterkeste kort på banen hadde saken vært en helt annen. Jeg forventet tap.

VÅRE STERKESTE KORT?! Ireland kan jo selvfølgelig ikke regnes med, og Ben Arfa er ikke noe bombesikkert kort han heller, så da er det Shola du snakker om, går jeg ut ifra?!!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 05. Feb. 2011, 16:36 »
10 kr på at vi får minst et rødt kort i denne kampen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 05. Feb. 2011, 16:36 »
Vi er langt bedre offensivt i dag enn mot Fulham. Best har faktisk ikke vært så ille. Joey er faktisk god.
Bakover er vi helt grusomme. Skam å se på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 05. Feb. 2011, 16:36 »
Er det så forbanna rart? Vi har en syltynn tropp, PLs dårligste spisser, og skadene hoper seg opp! Fantastisk naivt og ikke se faren for å rykke ned når vi gjennomfører to vanvittig dårlige kamper på rappen... Tydelig at moralen i troppen er på et bunnivå.

Hvor henter du det fra at man ikke ser faren for nedrykk?! Det utsagnet må du gjerne forklare. Jeg sier at det er for tidlig å gjøre regning med nedrykk i februar, selv om det ser mørkt ut. Synes det er like fantastisk naivt å regne med et nedrykk etter to begredelige kamper i månedsskiftet januar/februar. Ser på det som svært sannsynlig at det blir nedrykksstrid i år, som på forhånd forventet igrunn. Men har likevel tro på at vi rir av stormen, mest kanskje på grunn av at andre lag virker like svake. Denne kampen er jo helt ekstremt elendig, ingen krangling der. Men det er nå engang ganske stor nivåforskjell fra et Arsenal på sitt beste og et Newcastle på sitt verste, det ser vi jo her. Å tro at Newcastle skal fremstå like elendig i øvrige kamper er jeg ikke så sikker på.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 05. Feb. 2011, 16:36 »
Williamson er en skam for NUFC.  For første gang på 20 år har jeg slått av TV`en mens NUFC spiller.

Dette er flaut.

Neh..Hadde vi prestert så elendig med våre sterkeste kort på banen hadde saken vært en helt annen. Jeg forventet tap.

VÅRE STERKESTE KORT?! Ireland kan jo selvfølgelig ikke regnes med, og Ben Arfa er ikke noe bombesikkert kort han heller, så da er det Shola du snakker om, går jeg ut ifra?!!

Det er helt latterlig at folk skal unnskylde seg med skader hver eneste gang. Dette laget er rett og slett ikke godt nok!!

Simmi

• Gjest
« Svar #143 på: 05. Feb. 2011, 16:36 »
Vi er langt bedre offensivt i dag enn mot Fulham. Best har faktisk ikke vært så ille. Joey er faktisk god.
Bakover er vi helt grusomme. Skam å se på.

Jepp, Enrique sin KLART dårligste kamp for året. Virkelig elendig i dag.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 05. Feb. 2011, 16:37 »
Få ut Williamson! Han henger jo ikke med på noenting!

Og Enrique!!!

Han var svak i forrige kamp og veldig svak i denna! Alle måla til arsenal kommer jo fra newcastles venstre side.

Jepp. So når folk først skal begynna hetsa enkeltspelarar so bør dei verkeleg teinkja seg om. Kva har skjedd med Jose?

Leon Best viser at han ikkje kan offsideregelen... Fantastisk!

Mathiassen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #145 på: 05. Feb. 2011, 16:37 »
Best må lære seg offsideregelen!!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 05. Feb. 2011, 16:37 »

Dette er flaut.

Du forventet tap. Dette er ikke tap. Dette er latterlig utklassing.
Carroll hadde ikke spillt idag, nei, men det er ingen tvil om at salget av ham har ødelagt hele jævla team spiriten.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 05. Feb. 2011, 16:37 »
Vi får bruke teamtalken i pausen til å lære Leon Best offside-regelen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 05. Feb. 2011, 16:37 »
Ja. STort minus der. Som en "ung" Ameobi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #149 på: 05. Feb. 2011, 16:37 »
Patetisk kamp av Enrique. Kanskje den dårligaste kampen eg har sett av ein venstreback på lenge.
Han har nok tankane ein annan plass, kjem han til å signere ny kontrakt? Vil han vekk? Trur han forsvinner, er lei.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!