20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290140 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10440 på: 04. Sep. 2011, 21:18 »
Ja så til flatline og de endre som er så negative til ashley bør kanskje be alle på forumet om unnskyldning nå og love at de aldri vil ytre skit mot styret igjen :)

Har jeg gått glipp av noe?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10441 på: 04. Sep. 2011, 23:09 »
Ja så til flatline og de endre som er så negative til ashley bør kanskje be alle på forumet om unnskyldning nå og love at de aldri vil ytre skit mot styret igjen :)

Tenker du da på at vi skal takke styret for å ikke å ha tillit til sin ansattes manager egne vurderinger? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10442 på: 04. Sep. 2011, 23:17 »

Tenker du da på at vi skal takke styret for å ikke å ha tillit til sin ansattes manager egne vurderinger? :P

Vi skal ihvertfall takke styret for å ha forhindra de skandalekjøpene. :P

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10443 på: 05. Sep. 2011, 00:03 »

Aha, det var det han tenkte på. Akuratt i det tilfellet er jeg enig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10444 på: 05. Sep. 2011, 00:49 »
Jeg er selvfølgelig slikt sett enig akkurat i de spesifikke spillerne som ble nevnt der - men i lengda går det nok skeis om managerens ønsker skal overkjøres. Men at det skal endre en negativ oppfatning til positiv angående Ashley har jeg liten tru på - et av ankepunktene mot de er jo at de behandler sine managere elendig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10445 på: 05. Sep. 2011, 07:03 »
Hahaha ja for at vi ikke kjøpte de ap ville ha. Haha

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10446 på: 05. Sep. 2011, 09:05 »
Hahahaha. Ja.

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #10447 på: 05. Sep. 2011, 10:40 »
Det har nå gått en stund siden transfervinduet stengte og jeg ville egentlig bare ytre at nå sitter jeg med blandede følelser om deadline day. Er egentlig litt lettet mtp at vi ikke fikk Maiga, Erding eller Roux. Tror ikke disse spillerne er de som skal komme rett inn og være en erketypisk nummer ni som tar ansvar og leder rekka med autoritet og skaper hodebry.

Håper vi kommer til januar og har heller en skikkelig godfisk på lager. Om det er for en billig penge eller ikke bryr jeg meg svært lite om. Om det hadde latt seg gjøre å erstatte Carroll for 5mp så er det superflott. Det eneste jeg prøver å si er at om vi skal først kjøpe en spiss, så må det være av KVALITET, og ja store bokstaver er litt viktig i denne sammenhengen. For en kvalitetsspiss av ypperste klasse er aldri å forakte. Tror dette leddet er det som skiller oss mest fra de større klubbene og de like under. Sentral rekka vår er ganske god om en ser bort fra på topp. Og vingene våre har flust med potensiale.

Tror fremtiden er veldig spennende. Og ettersom økonomien blir bedre og bedre så håper jeg at muligens januarvinduets, eller neste sommers Papiss Demba Cisse vil havne i newcastle.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10448 på: 05. Sep. 2011, 10:46 »
Fordelen med å ikke kjøpe spiss nå er at vi faktisk kan ha mulighet på enda bedre spillere. Fortsetter vi poengsankingen, samtidig som at vi er heldige med situasjonene rundt Sturridge eller Cisse, kan vi få en av dem. Hvis spissene til Chelsea finner tilbake i god gammel form, skal det mye til at de slipper innpå Sturridge. Dette kan kanskje være i vår favær i juletider. Fast plass og nr 9 må jo friste :P

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10449 på: 05. Sep. 2011, 10:48 »
Godt skrevet, Vegard. Heller også mot en form for tilfredshet for at vi ikke punga ut for en spiller med stort skuffelsespotensiale bare for å hente inn en "erstatter".

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #10450 på: 06. Sep. 2011, 17:21 »
Malbranque sa akkurat opp kontrakten i St. Etienne. Et alternativ?

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #10451 på: 06. Sep. 2011, 17:37 »
Det var berre fake. Han har ingen sønn med kreft, som gjorde at han la opp.

Det er sant, men han har fortsatt sagt opp kontrakten.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #10452 på: 06. Sep. 2011, 18:32 »
Advokaten hans har gått ut og sagt det bare er bullshit. Falske rykter uten et snev av sannhet i noe. Malbranque er fortsatt spiller fortsatt i A.S.S.E. og trives visstnok der :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10453 på: 06. Sep. 2011, 18:45 »
Advokaten hans har gått ut og sagt det bare er bullshit. Falske rykter uten et snev av sannhet i noe. Malbranque er fortsatt spiller fortsatt i A.S.S.E. og trives visstnok der :P
Feil. Malbranque er ferdig i St. Etienne.

http://www.asse.fr/index.php?page=detail_actu&id=8018

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10454 på: 06. Sep. 2011, 19:36 »
Det har nå gått en stund siden transfervinduet stengte og jeg ville egentlig bare ytre at nå sitter jeg med blandede følelser om deadline day. Er egentlig litt lettet mtp at vi ikke fikk Maiga, Erding eller Roux. Tror ikke disse spillerne er de som skal komme rett inn og være en erketypisk nummer ni som tar ansvar og leder rekka med autoritet og skaper hodebry.

Håper vi kommer til januar og har heller en skikkelig godfisk på lager. Om det er for en billig penge eller ikke bryr jeg meg svært lite om. Om det hadde latt seg gjøre å erstatte Carroll for 5mp så er det superflott. Det eneste jeg prøver å si er at om vi skal først kjøpe en spiss, så må det være av KVALITET, og ja store bokstaver er litt viktig i denne sammenhengen. For en kvalitetsspiss av ypperste klasse er aldri å forakte. Tror dette leddet er det som skiller oss mest fra de større klubbene og de like under. Sentral rekka vår er ganske god om en ser bort fra på topp. Og vingene våre har flust med potensiale.

Tror fremtiden er veldig spennende. Og ettersom økonomien blir bedre og bedre så håper jeg at muligens januarvinduets, eller neste sommers Papiss Demba Cisse vil havne i newcastle.

Eg er ekstremt skuffa øve at mi ikkje greier å erstatta Carroll/få inn ein ny spiss på 7 mnd. Og det vil eg tru Pardew er og. Og 90% av supportarane til klubben. Men eg er ikkje overraska øve at mi havna i ein slik situasjon, grunna av at det har skjedd so mange gonger før og skjer garantert fleire gonger. Det viser jo at ein ikkje kan få for store forventningar og at ein ikkje kan stola på det styret i klubben seier. Det er jo ikkje snakk om Ashley har pengar eller ikkje. Og heller ikkje snakk om å kjøpa kunn for å kjøpa. 1 veke etter og eg verte fortsatt sliten av å teinkja på det/diskutera saka...

Eg føler det var mykje som skurra i dette innlegget ditt. Er ikkje Maiga, Erding eller Roux kvalitet? Det er jo desse klubben har jakta, og mislukkast i å få tak i. Trur du mi får ein kvalitetsspiss av ypperste klasse til 5 mill?! Det verste er jo at om mi hadde fått sjansen til noko slikt, som er totalt urealistisk, so hadde mi fortsatt mislukkast. Den type spiss du beskriv kjem til å kosta meir enn det Ashley er villig til å gi.

Eg greier ikkje heilt å sjå at det skal verte so mykje betre i Januar. Då veit alle mi fortsatt treng ein spiss, og alle pressar prisane opp. Dessutan har dei kunn ca 5 mnd på seg.

« Siste redigering: 06. Sep. 2011, 19:41 av lgrinde »