20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283281 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

atle81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10155 på: 01. Sep. 2011, 17:04 »
Enig da parker, vi får heller støtte laget og være gode supportere, for vi har et lag som er bra nok for topp 8, om laget blir samspilt og trygge på rolle i laget

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10156 på: 01. Sep. 2011, 17:05 »
Men når du ikkje finner ein spiss som vil, klubben vil, billig nok eller god nok så er det vanskleg å ha ein spiss 1.september.

Det holder ikke når man har hatt flere måneder på seg. Det holder rett og slett ikke. Ser du det ikke selv? Hadde det vært som med Carroll, der man hadde minimalt med tid til å finne erstatter - selvfølgelig. Men med flere måneder - nei. Det er kun vår egen feil. Noen ganger må man betale de £1-2m ekstra for å få det man ønsker. Så enkelt er det.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10157 på: 01. Sep. 2011, 17:09 »
Selvfølgelig må vi kunne hente en spiss til ~£15mill, når vi selger en til £35mill-ish!

Hva hadde vi ellers gjort uten salget av AC, blitt nye Leeds? Sååå dårlig kan det vel ikke stå til. Hvis det er tilfelle, så må MA komme seg vekk asap.

Jeg er ikke noe fan av de olje-milliardærene som kommer, men når både b`burn, QPR osv blir solgt, så må vel en klubb som Newcastle, med utrolig flotte fans, en fantastisk stadion osv være attraktivt.

Mulig jeg er helt på bærtur her, men føler det som et svik mot fansen at ledelsen/eieren opptrer så talentløst(jeg er nok ikke alene), så noe må bli gjort. Det er rett og slett uakseptabelt.
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10158 på: 01. Sep. 2011, 17:13 »
17parker: Nektar ikkje for det heller, men det er heller ikkje berre å pøsse ut med penger som me ikkje har.  :-\
Penger vi ikke har?

Henke911

• Flaskebærer
  • *
  • Stolt Toon fan
    • Vis profil
« Svar #10159 på: 01. Sep. 2011, 17:17 »
Om vi har penger eller ikke, spiller egentlig ikke noe rolle.
Vi fikk ikke nye spillere i går, og det er en utrolig kjedelig dag å være Newcastle fan på.
Nå må vi virkelig ha planene klare for januar
Newcastle 3-1 Wigan (15.4.06)
Shearer 2 mål. Jeg var der!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10160 på: 01. Sep. 2011, 17:22 »
Men når du ikkje finner ein spiss som vil, klubben vil, billig nok eller god nok så er det vanskleg å ha ein spiss 1.september.

Nei, det bør ikke være så vanskelig. 7 mnd er lang tid og det skulle så absolutt vært mulig å hente inn en ny nr 9.
Jeg tviler på at alt står på at det enten er spillerne som ikke vil eller at de ikke er billige og gode nok. Jeg tror at de høye herrer i NUFC rett og slett er for gjerrige.Av og til får man til billige og gode kjøp, men av og til så må man også betale de 1-2 millionene ekstra får å få den kvaliteten man ønsker.

Egentlig burde en ny nr 9 vært det første som kom inn. Det hadde de hatt 5 mnd på å ordne og kunne også vært en "lokkedue" for å få andre spillere senere på sommeren. Kunne med et solid kjøp av en spiss vist fansen og andre at klubben er ambisiøs. Det de har vist nå er jo alt annet, dessverre.............

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10161 på: 01. Sep. 2011, 17:25 »
Lurer på hva Cabaye, Ba og Marveaux tenker jeg. Alle uttalte vel når de signerte at Pardew hadde fortalt de om planene og at klubben skulle hente flere gode spillere.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10162 på: 01. Sep. 2011, 17:26 »
Lurer på hva Cabaye, Ba og Marveaux tenker jeg. Alle uttalte vel når de signerte at Pardew hadde fortalt de om planene og at klubben skulle hente flere gode spillere.

Santon og Rob Elliot ;)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10163 på: 01. Sep. 2011, 17:37 »
Frode: Som sagt, eg er enig og skuffa over spissen ikkje kom.

Det bør og tror jeg alle er. For dette er ikke godt nok. Til og med Pardew er nok en særdeles skuffa mann nå. Har han uttalt seg til media i det hele tatt idag?
Ikke bare har de bløffet "oss" supportere opp i trynet, men hva da med Pardew, som hele tiden har virket skråsikker på å få inn en spiss før overgangsvinduet stengte? Han har de regelrett lurt trill rundt.

Synes synd på Pardew nå jeg, som er den som må stå "skolerett" foran "oss" supportere og media og finne på unnskyldninger for hvorfor det ikke ble kjøpt inn en spiss som lovet.
Hadde dette vært gjort mot en profilert manager så hadde NUFC vært managerløse idag tror jeg. Men Pardew vet at han ikke vil få styre en større klubb og finner seg nok i mye.
Synd at de ikke lærer. Gjorde det samme mot Keegan men da gikk det heller dårlig.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10164 på: 01. Sep. 2011, 17:51 »
Ja, og så fort de blir gode nok så blir de solgt. Moro!

Det er grisekjedelig, men dette gjelder mer eller mindre alle klubber som ikke spiller i CL dessverre.
Tja, bare i går har man jo to eksempler på at det ikke stemmer. Luka Modric og Gary Cahill.

Gary Cahill er lojal mot klubben sin og griner seg ikke vekk. Modric prøvde, men Tham har økonomiske muskler til å si nei. Det er forskjellen. Som allerede nevnt, det er bare de aller beste klubbene som klarer å holde på sine spillere. Vi tilhører ikke den gruppen ennå.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10165 på: 01. Sep. 2011, 17:54 »
17parker: Nektar ikkje for det heller, men det er heller ikkje berre å pøsse ut med penger som me ikkje har.  :-\
Penger vi ikke har?

1 millard i gjeld? 80 % av ALLE innetekter til lønnutbetalinger..Hvor skal pengene da komme fra?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10166 på: 01. Sep. 2011, 18:14 »
Penger vi ikke har?

1 millard i gjeld? 80 % av ALLE innetekter til lønnutbetalinger..Hvor skal pengene da komme fra?

Du er i din fulle rett til å mene at den økonomsike situasjonen ikke er den beste, men jeg syntes du skal være forsiktig med å legge frem slike tall som fakta. Med inntektene fra Championship brukte vi 90% av dem på lønn når man legger Guardians info til grunn. Kommer inntektene tilbake til det vi hadde i 2009 betyr det omtrent en dobling og kan vanskelig se at også lønningene nesten doblet seg så virker sannsynelig at vi er et stykke unna 80%.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10167 på: 01. Sep. 2011, 18:14 »
Penger vi ikke har?

Gjeld til Ashley som han regner med å få tilbake når han selger klubben. Han tar ikke penger ut av klubben, så at disse går med til å betale gjeld er tull.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10168 på: 01. Sep. 2011, 18:21 »
Selvfølgelig må vi kunne hente en spiss til ~£15mill, når vi selger en til £35mill-ish!

Hva hadde vi ellers gjort uten salget av AC, blitt nye Leeds? Sååå dårlig kan det vel ikke stå til. Hvis det er tilfelle, så må MA komme seg vekk asap.

Jeg er ikke noe fan av de olje-milliardærene som kommer, men når både b`burn, QPR osv blir solgt, så må vel en klubb som Newcastle, med utrolig flotte fans, en fantastisk stadion osv være attraktivt.

Mulig jeg er helt på bærtur her, men føler det som et svik mot fansen at ledelsen/eieren opptrer så talentløst(jeg er nok ikke alene), så noe må bli gjort. Det er rett og slett uakseptabelt.

Vi er nok ikke så attraktive som vi tror. Disse gutta bryr seg kun om business og reklame, ingenting om fotball. De tar ikke over en klubb som er i såpass dårlig stand økonomisk som det vi er... Dette ble jo bekreftet når Ashley la ut klubben for salg...

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10169 på: 01. Sep. 2011, 18:23 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3221503.ece

Nettavisen ikke positive til overgangsvinduet vårt...