20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1302242 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfertråden sommeren 2011
« Svar #9975 på: 01. Sep. 2011, 00:36 »
Gå inn på et Evertonforum og si at de bør være kjempefornøyde med "kjøpene" de siste årene da og at økonomien deres ikke er grunn til bekymring da hvis du er så overbevist om at alt er så bra der.
Everton fansen er vel ikke kjempeglade, Men de har jo havnet ganske høyere enn oss i det siste. Er vel ikke så mange som er så glade idag. Hverken de eller oss, men at Everton er en krise klubb er jeg ikke med på.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9976 på: 01. Sep. 2011, 00:37 »
Så ikke bruk løven og snøball på topp da bruk ba og best.
Ba og Best holder seg ikke skadefrie en hel sesong.

Nei, men Ameobi * 2 kan faktisk gjøre en grei jobb i noen kamper. Men vi er helt klart svake på spissplassen, tror allikevel vi skal komme oss til januar uten alt for store problemer. Tipper vi kommer på topp 10, noe som må være godkjent for et lag som rykket opp for kort tid siden.
Enig i det. Laget vårt nå ser ikke så alt for verst ut, og kommer vi oss gjennom til januar uten skader på sentrale spillere kan det fort bra! Er ikke så mye annet å gjøre nå enn å slutte å irritere seg over manglende signeringer og støtte opp om de vi har.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #9977 på: 01. Sep. 2011, 00:37 »
Ranger er bare misunnelig på Sammy, for Sammy tok plassen hans!!

Sammy kommer til å blomstre denne sesongen, vår nr 9 fra neste sesong :)
Newcastlesupporter siden 1992

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #9978 på: 01. Sep. 2011, 00:43 »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9979 på: 01. Sep. 2011, 00:45 »
Everton fansen er vel ikke kjempeglade, Men de har jo havnet ganske høyere enn oss i det siste. Er vel ikke så mange som er så glade idag. Hverken de eller oss, men at Everton er en krise klubb er jeg ikke med på.

Nei du om det. Jeg sier forøvrig ikke at de er i krise, men at de er i ferd med å havne i en. Med mindre det skjer noe drastisk der i gården så tror jeg de kan få alvorlige problemer. Kan bli spennende å se hvor mange år de kan gå uten å bruke penger på spillerkjøp iallefall.

Vi bruker i det minste noen £ selv om vi selger for en hel del også. Ble vel 2 lån på de dette vinduet?

Men det er min mening og jeg gidder egentlig ikke å legge så mye mer energi i dette.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9980 på: 01. Sep. 2011, 00:49 »
Christian: har dere vudert å bruke chatten under kampene? vet det kanskje skulle blitt sagt i en annen tråd men så at du var her inne nå

Vi hadde vel kampchat her om dagen, var det mot Scunthorpe eller Fulham? Husker ikke helt.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9981 på: 01. Sep. 2011, 00:52 »
Vi har blitt pisset på av flere eksperter fordi vi har solgt våre beste spillere uten å ha hentet tilstrekkelig/gode nok erstattere. Det snakkes om vinnere og tapere på overgangsmarkedet, og der kommer vel Newcastle sånn midt på treet etter mitt skjønn.

Fat Mike gnir seg i hendene nok en gang, fansen må delvis deppe. En ny spennende spiss hadde gitt fansen grunn til å være fornøyd med dette vinduet. Vi har en god første 11'er, men når skadene kommer, for de VIL komme, kan det bli veldig tøft er jeg redd. Heldigvis har vi et spennende lag med noen spennende unggutter. Men spissene våre vil neppe vise mer enn vi kan forvente av de...

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9982 på: 01. Sep. 2011, 00:53 »
Carroll - Ba
Nolan - Cabaye
Barton - Obertan/Ben Arfa
Enrique - Santon.

Helt greit. Kan slå ut begge veier. Heldigvis kan vi enda låne en spiss!

Stemmer det? I så fall nye regler...

Jeg forsto det sånn på tv2 gutta, men det har vel aldri vært sånn i tidligere år.

Hva med bredden i troppen?? Vi hadde en syltynn benk i fjor, og er ute i full orkan om Colo, Tiote, Cabaye etc. skulle bli skadet. Og det værste er nesten at det ikke spiller noen rolle om det er noen skader på spissplass, fordi alle er like rævva. Litt satt på spissen det siste - håper Ba slår til og at Best kanskje klarer noe over tid..

Helt klart, bredden i troppen er ikke god nok. Likevel er den bredere enn i fjor vel? Håpet nå, ligger for meg i at Best fortsetter scoringsraten sin, og at Ba kommer seg etter ramadan og viser ferdighetene sine fram. Slik han gjorde i innhoppet mot Fulham. Håper også Sammy Ameobi kan få sjansen nå, han burde være 21 600 nautiske mil foran Løvenkrands i køen. Uansett er det skuffende at det ikke kom inn noe spiss, men verdens undergang er det ikke. Vi har tross alt 7 poeng på 3 kamper nå og det må sies og være en svært god start :)

Alt for usikkert

Carroll er bedre enn BA, mye bedre.
Nolan og Cabaye er to helt forskjellige typer, men denne er jeg enig i at kan slå begge veier.
Barton var kanskje vår beste spiller i fjor, Obertan har ikke bevist noen ting.
Enrique sier det seg jo selv at er katastrofe å miste. Santon har tilgode å slå igjennom.

Håper jeg tar feil, men slik det står nå ser vi en del svakere ut nå enn samme tid i fjor.  :(

Nå har vel ikke Carroll vist en dritt mer enn BA siden februar 2011. Men som jeg sier, det kan slå begge veier. I tillegg har vi Marveaux, og noen unge spillere som er på vei opp. (Vuckic og Sammy)
Det er helt klart at Barton var en av våre beste spillere i fjor. Obertan har virket frisk han, MEN har enda ikke bevist noe som helst, i likhet med Santon.
Vil forsåvidt mye heller ha en motivert Santon, enn en "bortevekke" Enrique, som kun tenker på hvor han skal spille neste år, eller kunne ha spilt hvis han dro i sommervinduet. Vårsesongen til Enrique var langt fra like bra som høstsesongen hans.

Dette er veldig mye "om og men", og jeg syns å det er rævva at vi ikke har lyktes i å få inn en spiss. Likevel synes jeg ikke situasjonen er så svart som mange skal ha det til. Sier det igjen: Vi har allerede tatt 7 av 9 poeng, med det nåværende laget. Ikke verst for et lag som rykket opp for kort tid siden.
« Siste redigering: 01. Sep. 2011, 00:57 av Torjus »

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #9983 på: 01. Sep. 2011, 00:56 »
tok meg en fylle kveld i dag,, hva er status? ingen inn?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9984 på: 01. Sep. 2011, 00:56 »
Ingen inn...  :'(

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #9985 på: 01. Sep. 2011, 00:57 »

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #9986 på: 01. Sep. 2011, 01:03 »
Ingen inn...  :'(

Det er fean meg skuffende. Men selv om jeg er brisen og rimlig forbanna, så serj eg fornuften i det hele: Vi har prøvd å få inn de spillerene vi har ønsket, uten at de ikke har kommet av ulike grunner; For lav lønn, for lav transfer, "ikke bra nok klubb". Helt greit vi ikke gjør noen panikk kjøp nå. Laget er mer enn bra nok for å havne midt på tabellen, vis ikke høyere. Til neste år slår de nye overgangs reglene inn, og vi vil fort være en av de klubbene som har mest og handle for. Viktigste var at vi fikk inn en ny VB, og når Ben Arfa er tilbake vil nok han gå inn som spiss. Når han gammle høyder har vi bra dekkning over hele banen!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9987 på: 01. Sep. 2011, 01:04 »
Nei, dette er rett og slett tragisk! Her har Pardew håpet, lovet og sagt at det sku komme inn både v.back og spiss, så klarer man ikke hente inn det siste! FY FAEN, latterlig!
Når det gjaldt spissplassen, så kunne vi vel for faen meg lagt 2-3mill ekstra i potten for så og sikret oss en brukbar spiss!

Det her var skuffende, rett og slett ikke godt nok!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9988 på: 01. Sep. 2011, 01:07 »
Carroll - Ba
Nolan - Cabaye
Enrique - Santon.

Jeg forsto det sånn på tv2 gutta, men det har vel aldri vært sånn i tidligere år.

Ja, tv2 snakker fortsatt slik at det kan tolkes slik, men jeg er ganske sikker på at det er feil. Bare Championsip og lavere som kan holde på sånn.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #9989 på: 01. Sep. 2011, 01:10 »
Carroll - Ba
Nolan - Cabaye
Enrique - Santon.

Ja, tv2 snakker fortsatt slik at det kan tolkes slik, men jeg er ganske sikker på at det er feil. Bare Championsip og lavere som kan holde på sånn.

Bedre å gi sammy spille tid enn å hente en som ikke får spille tid i en annen klubb, desuten har vi en "ny" signering i oktober. Hatem Ben Arfa! vis ikke han lykkes spandere jeg en kasse Newcastle Brown Ale siste klubb treff sessongen 11/12:)