20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1300524 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfertråden sommeren 2011
« Svar #9885 på: 31. Aug. 2011, 23:54 »
Santon er bedre enn enrique. Campbell spilte jo mye. Vi har ba nå som vi ikke hadde i fjor. Og jeg tenkte på fra januar vinduet egentlig.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9886 på: 31. Aug. 2011, 23:55 »
Santon er bedre enn enrique. Campbell spilte jo mye. Vi har ba nå som vi ikke hadde i fjor. Og jeg tenkte på fra januar vinduet egentlig.

?
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9887 på: 31. Aug. 2011, 23:55 »
Santon er bedre enn enrique.
Seriøst, er du her bare for å irritere? Hva for noe forbanna piss er dette?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9888 på: 31. Aug. 2011, 23:56 »

OK
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9889 på: 31. Aug. 2011, 23:56 »
Santon er bedre enn enrique.

Det gjenstår å se. At han kalles den nye Maldini bør stemme for å si det sånn.  ;D
Who else...... Alan Shearer

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9890 på: 31. Aug. 2011, 23:57 »

wow..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9891 på: 31. Aug. 2011, 23:57 »
Absolutt ikke ironi. Vi har startet bedre enn på årevis. Har bedre stall enn på årevis.

Mi trengte ein spiss. Mi har hatt 7 mnd på oss. Eg gir ikkje ros for at dei har prøvd, dei har svikta og det er ikkje overraskande. Ja, mi har nokre nye som er spennande. Men det er per dags dato alt mi har. Løvenkrands starta forrige kamp, det seier det meste. Meinar du han er god nok for å få oss til Europa? Ja mi har starta veldig bra, men det endrar ikkje faktum at mi trenge ein spiss. Kvifor gidde dei i det heile teke å prøva når dei mislukkast heile tida? Og komme på bana slik som dette siste dagen, for meg er det berre latterleg og utruleg skuffande. Santon inn, skulle berre mangla. Ingen spiss, det er for dårleg og ein må sei ifrå!
So no er ikkje tida for å snakka om Europa.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9892 på: 31. Aug. 2011, 23:57 »
Da har dere aldri sett santon. Og dere må jekke ned enrique noen hakk. Så i tillegg er santon 20 år. 5 år yngre. Meget godt fornøyd med det byttet. Både økonomisk og sportslig!!!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9893 på: 31. Aug. 2011, 23:57 »
Santon KAN vise seg å være bedre enn Enrique, men akkurat det er det liten sjans for. Gutten har aldri prøvd seg i PL, og det vilnok ta tid før han kommer seg.

For all del, han KAN bli bedre, men per dags dato så blir det for dumt å si. Må bare vente å se.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9894 på: 31. Aug. 2011, 23:58 »
Ein vback og ein spiss var eit must, spør du meg. Eg skjønnar fortsatt ikkje korleis det er mogleg å ikkje greia få inn ein spiss iløpet av 7 mnd. Nei, den verte vanskeleg å forklara for meg. Og når ein då ser på dei mi har vore linka med dei 2 siste dagane; kvifor hakje mi berre kjøpt ein av dei tidlegare, og ikkje starta med noko få timar før fristen. Nok ein gong får mi, eit latterleg panisk forsøk i form av å prøva kapra Ruiz.(Zoggy i Januar). Viss det er sannheit i dette, kvifor greie mi ikkje fullføra for eksempel ein avtale med Ridgewell. Når ein ser på alle dei spissane mi har prøvd oss på, kvifor greier mi ikkje få ein einaste ein inn? Prøver mi verkeleg godt nok? Eg har mine tvil.

Godt oppsummert, Daniel. Alle dine innlegg, lenger bak.

God natt.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #9895 på: 31. Aug. 2011, 23:58 »
Ta dere i sammen da folk!!! Vi har faktisk forsterket spissmulighetene våre i forhold til i fjor. Midtbanen ser bedre ut. Friskere, mer spillende, yngre og raskere ut. Forsvaret vårt er også forsterket i mine øyne. Og jammen har vi ikke forsterket keeper pos også. Alt i alt et knall vindu i mine øyne . Og 7 av9 poeng er krutt så opp med haken. Jeg syns det lukter Europa.:)

Takk for denne. Enig i mye her, bare noe frustrert over at vi ikke har ny nummer 9 inne. Håper Ba våkner...godnatt & howay!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9896 på: 31. Aug. 2011, 23:58 »
Campbell spilte både mot LFC og Chelsea der vi fikk 4 poeng. Vet selvfølgelig at han ikke spilte veldig mye, men vi går nå inn n PL sesong med tre stoppere med en ute i flere uker.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9897 på: 31. Aug. 2011, 23:58 »
Det er papirtynt i flere ledd, og vi mangler kvalitet på topp. Absolutt ikke godt nok! Jeg er ikke i den krisemodusen som enkelte, men er svært skuffet. Det er nå min mening så får andre ha sine.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9898 på: 01. Sep. 2011, 00:00 »
Ja er skuffet jeg og men faktisk litt lettet også. Vi prøvde masse spisser og klarte det skæl. Bedre vente da og heller låne en i stedet for å kjøpe vårt 8. Valg bare for å kjøpe.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9899 på: 01. Sep. 2011, 00:00 »
Vinduet er nå stengt.