20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1301245 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfertråden sommeren 2011
« Svar #9855 på: 31. Aug. 2011, 23:44 »
Litt skuffa, gitt. Alt i alt har overgangsvinduet vært greit, men trekker to poeng for mangel på en spiss, noe som egentlig var nødvendig. 6/10.

Det er rett og slett idioti og ikke hente en spiss, men sånn kan det gå. Hjelper ikke stort å legge seg i fosterstilling og kutte pulsåra. Får bare håpe på det beste. :)
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9856 på: 31. Aug. 2011, 23:44 »
Enrique, Nolan og Barton har vel egentlig gjort rett i å forlate Newcastle. Vi har et styre uten andre ambisjoner enn å tjene penger. Da kommer vi ikke langt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9857 på: 31. Aug. 2011, 23:45 »
Eg e ikkje overaska i det heila tatt egentlig, har lest denne transfeer tråden hele sommar og synst d e merkelig at folk kan ver så positive med den historien me har siden ashley tog over.....Han spytte fansen direkte i tryne

Det er vel bare et spørsmål om det hjelper å svartmale alt på forhånd. Husk at sorgene kommer tidsnok i denne klubben, om man ikke skal ta dem på forskudd også. Jeg er uhyre skuffa, men kan ikke skjønne at det gir noen glede for noen å si " hva sa jeg" i en slik situasjon...

Når det er sagt så vet jeg ikke om en eneste forum deltaker som er overvettes begeistret for styre og eier, det er bare snakk om å forholde seg til realitetene klubben lever under

Ingen kan være positive nå. Ikke engang Christian.
Who else...... Alan Shearer

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #9858 på: 31. Aug. 2011, 23:45 »
kan bli vant til at det er så mange inne på forumet, eneste positive som har skjedd i kveld ;D

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9859 på: 31. Aug. 2011, 23:46 »
Neste vindu handler nok om å beholde spillere tenker jeg...

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9860 på: 31. Aug. 2011, 23:46 »
Det er ikke snakk om at noen folk har vært så positive og fornøyde. Tror ikke noen er fornøyde med det som har skjedd siden januar, men noen er vel mer realister enn andre, og aksepterer tingenes tilstand mer enn andre.

Noen her hadde nok hatt godt av en god natts søvn fremfor å være her inne akkurat nå  :P

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9861 på: 31. Aug. 2011, 23:47 »
Neste vindu handler nok om å beholde spillere tenker jeg...

Satser på at klubben selges før den tid.
Who else...... Alan Shearer

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #9862 på: 31. Aug. 2011, 23:47 »

Det er vel bare et spørsmål om det hjelper å svartmale alt på forhånd. Husk at sorgene kommer tidsnok i denne klubben, om man ikke skal ta dem på forskudd også. Jeg er uhyre skuffa, men kan ikke skjønne at det gir noen glede for noen å si " hva sa jeg" i en slik situasjon...

Når det er sagt så vet jeg ikke om en eneste forum deltaker som er overvettes begeistret for styre og eier, det er bare snakk om å forholde seg til realitetene klubben lever under
Eg seie ikkje at i told you so, men eg har generelt ikkje tro på någe som helst som tilseie ambisjoner så lenge Mike Ashley eige denne klubben......ingenting hadde vert bedre om han hadde bevist meg motsatt.....men det har eg gitt opp for lenge siden

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9863 på: 31. Aug. 2011, 23:47 »
Flaks for oss at El-Hadji Diouf ble frigitt av Blackburn i dag da. Our new number 9!

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9864 på: 31. Aug. 2011, 23:47 »
Dæven for en sprø latter hu søte på SSN hadde. Nesten sånn at det ikke er verdt det å få henne til å le :p
Genius by birth. Slacker by choice.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9865 på: 31. Aug. 2011, 23:48 »
Faen som West Ham handler da

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9866 på: 31. Aug. 2011, 23:48 »
Flaks for oss at El-Hadji Diouf ble frigitt av Blackburn i dag da. Our new number 9!

jeg tviler ikke!
Joey Barton 7

Juma

• Gjest
« Svar #9867 på: 31. Aug. 2011, 23:48 »
blir Alan Smith solgt nå, så snur humøret mitt ;D

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9868 på: 31. Aug. 2011, 23:48 »
Ta dere i sammen da folk!!! Vi har faktisk forsterket spissmulighetene våre i forhold til i fjor. Midtbanen ser bedre ut. Friskere, mer spillende, yngre og raskere ut. Forsvaret vårt er også forsterket i mine øyne. Og jammen har vi ikke forsterket keeper pos også. Alt i alt et knall vindu i mine øyne . Og 7 av9 poeng er krutt så opp med haken. Jeg syns det lukter Europa.:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9869 på: 31. Aug. 2011, 23:49 »
Det er ikke snakk om at noen folk har vært så positive og fornøyde. Tror ikke noen er fornøyde med det som har skjedd siden januar, men noen er vel mer realister enn andre, og aksepterer tingenes tilstand mer enn andre.

Noen her hadde nok hatt godt av en god natts søvn fremfor å være her inne akkurat nå  :P
Vel talt!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon