20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283191 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #9750 på: 31. Aug. 2011, 17:32 »
Ja, det er vel det jeg sier så vet ikke hvor mye vi skal legge i det. Men "even money" betyr jo i prinsippet at "bets are off". Satser på at det bare er spillegale scousers som ønskevedder!  ;D

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9751 på: 31. Aug. 2011, 17:32 »
Ja spennande detta har folkens :)  NY HER

Leser om Newcastle og tenker på Newcastle sikkert 10 timer daglig hele året. Nå i desse dager er det 24 timer... :)

Håper på Cisse i siste liten.. Hvis ikke Sturrige! Driter i om MA må ut med 20 mill i tolvte time!!! Bare gjør det. Vi har gjort gode signeringer til fornuftige priser i det siste, men noen ganger må man svelge en kamel.

Velkommen skal du være:).Ja er veldig spennende timer vi har i møte nå.Meget artig!
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9752 på: 31. Aug. 2011, 17:33 »
Vet ikke hvor seriøse NUFCfans er men skriver;
nufcfans NUFCfans
Just spoke to representative of Bryan Ruiz, says #NUFC have been in touch today but are yet to place bid. Fulham offer on table. #NUFC #fb

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9753 på: 31. Aug. 2011, 17:34 »
Bra tiltak Christian. Men synest at du kan legge inn nye rykter og ny oppdatering på situasjonar med forskjellige spelarar her slik at vi kan sjå litt kva som har skjedd siste timen om vi er vekk ei lita stund. På chatten går jo det berre fortløpande

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9754 på: 31. Aug. 2011, 17:38 »
Flott greit og lese begge steder!  ;D
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9755 på: 31. Aug. 2011, 17:40 »
Gir opp hvis Pool kjøper Sturridge ja..Men hvor i helvete får de pengene fra..Hvor rik er den nye eieren?
Han er meget rik ja.

"John William Henry II (born September 13, 1949) is a futures and foreign exchange trading advisor who founded John W. Henry & Company (JWH). He is the principal owner of the Boston Red Sox and Liverpool F.C., and co-owner of Roush Fenway Racing. In March 2006, Boston Magazine estimated his net worth at $1.1 billion, but noted that his company had recently experienced difficulties.[1] In May 2007, reports in the Wall Street Journal[2] and Bloomberg noted further difficulties with the firm."

I følge Wiki er han "fattigere" enn Ashley. Så  han har ikke nok kapital til å pøse inn alt fra sin egen lomme..Da regner jeg med at han kjører en typisk amerikansk stratigi, lån med sikkerhet i klubben :D

Kjøpene blir i hovedsak finansiert av salgene av Torres, Babel, Mascherano, Benayoun, Riera, + en del småbeløp for mindre profilerte spillere.
I tillegg så har LFC forhandlet seg frem til tidenes beste draktsponsor avtale i PL, i tillegg til reforhandling av diverse andre sponsoravtaler.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9756 på: 31. Aug. 2011, 17:44 »
TomBarclay_ Tom Barclay
Interesting for Toon fans - #nufc have bid for #bcfc's Liam Ridgewell, according to Telegraph's Duncan White. CB/LB cover - makes sense

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #9757 på: 31. Aug. 2011, 18:03 »
Ja spennande detta har folkens :)  NY HER

Leser om Newcastle og tenker på Newcastle sikkert 10 timer daglig hele året. Nå i desse dager er det 24 timer... :)

Håper på Cisse i siste liten.. Hvis ikke Sturrige! Driter i om MA må ut med 20 mill i tolvte time!!! Bare gjør det. Vi har gjort gode signeringer til fornuftige priser i det siste, men noen ganger må man svelge en kamel.

Velkommen :) Helt enig med deg. Håper Cashley bare får ut den feite fingern sin å slenger det som trengs for Papiss Cisse (rått navn). Sturridge har jeg stor tvil på at ikke skjer..uansett. Denne kvelden blir nervepirrende! SkySports-stream, Guardian/SkySports/BBC-Clockwatch + TV2 Premier League sendinga. Ha knall kveld gutta, så krysser vi fingra for to nye spisser! Ihvertfall 1...
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9758 på: 31. Aug. 2011, 18:03 »
Noen som har stream til skysports eller noe? Var postet før i tråden, men husker ikke når, og da blir det drøyt mange sider og lete igjennom.
Nei.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9759 på: 31. Aug. 2011, 18:07 »
Sendt på pm boris.

Ewing

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #9760 på: 31. Aug. 2011, 18:13 »
Hey alle sammen:)
Dette blir en spennendes dag dette.
Nettopp regga meg da jeg synes dette er ett blitt ett utrolig bra forum.
Va inne tidligere å leset men da når en anna va leder her og lurte oss alle med den gallaen i oslo etter lillestrøm kampen men vært inne lest i ettertid og nå måtte jeg bare regge meg:)

Er jo i hovedsak spiss me leiter etter.
vet ikke hvem man kan håpe på men Cisse som mange mener og ruiz som er spennende..
ellers håper jeg me holde oss langt fra langemann og C cole.

Kjempe me chatten og Deadline day:)
mye er forandret her siste tida.(3årene)hehe:)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9761 på: 31. Aug. 2011, 18:14 »
Velkommen!  :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9762 på: 31. Aug. 2011, 18:15 »
Velkommen! Bare for å ha det klart, Christian Weiseth har heldigvis aldri hatt noe med denne siden å gjøre.

For transferchat: http://www.coveritlive.com/index2.php/option=com_altcaster/task=viewaltcast/altcast_code=8076125908

Ewing

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #9763 på: 31. Aug. 2011, 18:19 »
Takke:)

Har det vært noe mere rykter han fra marokko i arsenal.
om alt sku skjære seg så synes jeg ikke han er så veldig dårlig alternativ.

nei va newcastle.no han va på..makan te møkk ass.:(

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #9764 på: 31. Aug. 2011, 18:32 »
Sendt på pm boris.

Kan jeg få tilsendt en link også? :)