20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1294108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #9270 på: 31. Aug. 2011, 00:25 »
Magpie93:

Forøvrig er jeg helt enig med deg i at vi ikke havner blant topp 10 med det spillet vi har vist fram så langt. Men vi regner med at troppen vil bli bedre smaspilt utover sesongen, i tillegg til at nøkkelspilleren vår offensivt - barfa - er ute med skade en stund til
Gan canny doon Toon!

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9271 på: 31. Aug. 2011, 00:26 »
Arsenal stilte ikke med sin beste mulig tropp. De kunne vært mye bedre med Cesc og Samir!
Men det har ingenting med saken å gjør hvordan de stilte. Poenget er at vi spilte gjennomsnittlig dårlig den kampen, selv mot et svakt Arsenal.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #9272 på: 31. Aug. 2011, 00:26 »
At ett poeng mot arsenal var en god prestasjon med den troppen de stilte

De stilte uten Fabregas og Nasri, er ikke de gode? De var fortsatt Arsenal-spillere da.
Det er den sterkest iår, men er den så bra da? Mener tap hjemme mot det laget hadde vært nedtur

De stilte også med Song, Gervinho, Vermaelen blant annet.
Søte, søte blekkspruter.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9273 på: 31. Aug. 2011, 00:27 »
Nok trolling nå magpie93.
Same old Shearer, always scoring!

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9274 på: 31. Aug. 2011, 00:28 »
At ett poeng mot arsenal var en god prestasjon med den troppen de stilte

De stilte uten Fabregas og Nasri, er ikke de gode? De var fortsatt Arsenal-spillere da.
Det er den sterkest iår, men er den så bra da? Mener tap hjemme mot det laget hadde vært nedtur
Legg til verdensklassevingen gervinho som herjet på begge kantene og utspilte taylor og simpson totalt. Hadde han stilt mot liverpool hadde ikke stillingen blitt 2-0 på anfield.
Gan canny doon Toon!

Juma

• Gjest
« Svar #9275 på: 31. Aug. 2011, 00:29 »
Skjønner egentlig ikke hva folk klager over. I fjor snakket alle om at topplagene fortsatt vinner kamper selvom de ikke presterer på sitt beste også klager folk over at det samme skjer med oss? Det må da være positivt at vi vinner kamper og tar poeng selvom vi ikke presterer optimalt.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9276 på: 31. Aug. 2011, 00:29 »
Fatter ikke hvorfor du drar inn de andre kampene til AFC. Jeg har da aldri dratt de inn?
Men som sagt skal denne tråden være saklig til transfer, ikke kampreferat mot AFC!

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9277 på: 31. Aug. 2011, 00:31 »
Arsenal stilte ikke med sin beste mulig tropp. De kunne vært mye bedre med Cesc og Samir!
Men det har ingenting med saken å gjør hvordan de stilte. Poenget er at vi spilte gjennomsnittlig dårlig den kampen, selv mot et svakt Arsenal.

Der er jeg uenig. Aldri smart å stille med spillere som ønsker seg bort
Gan canny doon Toon!

Kroken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #9278 på: 31. Aug. 2011, 00:32 »
Vi har fått en knallstart på sesongen til tross for en elendig preseason og utbytting av  halve laget. Vi spiller faktisk inn laget i Premier League noe som forhåpentligvis betyr at vi bare kan bli bedre. En spiss av bra kaliber inn nå så tror jeg faktisk at Newcastle ska komme til å overraske ganske mange! Med en skadefri Ben Arfa og en kjapp spiss vil vi ha det beste laget på årevis! Da kan det være lov å drømme om Europa selv om det vil være ren bonus.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #9279 på: 31. Aug. 2011, 00:35 »
Stoke spiller i Europa. Fulham spiller i Europa. Arsenal og Tottenham er i forfall. Selvfølgelig er ikke en syvendeplass urealistisk dersom vi henter en klassespiss.

Til og med Birmingham spiller i Europa!....

Får vi inn en god nok spiss, som kan score 15+ i året, bør vi være gode nok for 7. Men gir den Europa? Husker det var mye frem og tilbake om det i vår :P
Synes vi skal gjøre vårt beste i cupene jeg. Heller kvalifisere seg via SEIER i en cup :) for lenge siden forrige ordentlige pokal :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9280 på: 31. Aug. 2011, 00:35 »
Ettersom klubben har gått fra å være en toppklubb til en middelshavsfarer så har vi(ihvertfall dem som har vært med på storhetstiden) rett til å være litt kritiske. Men du(Magpie93) er ekstrem...Vi rykket opp ifjor... vi er ikke en toppklubb enda, men vi holder på å bygge oss opp igjen...Og sånt tar tid. Vi er ikke i den situasjonen at vi kan hente spillere som Pastore hvis det er det du tror...

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9281 på: 31. Aug. 2011, 00:37 »
Skjønner egentlig ikke hva folk klager over. I fjor snakket alle om at topplagene fortsatt vinner kamper selvom de ikke presterer på sitt beste også klager folk over at det samme skjer med oss? Det må da være positivt at vi vinner kamper og tar poeng selvom vi ikke presterer optimalt.

Hehe, har tenkt på det selv! Må være godt tegn at vi tar etter never die-holdningen til topplagene  ;D

Pieters inn på venstrebacken, santon på høyre og en klassespiss inn så tror jeg at vi faktisk stiller med noe som kan kapre en topp 6 plass!

ja, jeg er evig optimist :D
Gan canny doon Toon!

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9282 på: 31. Aug. 2011, 00:37 »
Arsenal har enda en svært god stall...taktisk smart å gå etter uavgjort.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9283 på: 31. Aug. 2011, 00:39 »
Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Song, Ramsey, Arshavin, Rosicky, Gervinho, Van Persie.

Må si jeg syns 1 poeng mot de gutta der er ganske bra jeg da Magpie93

atle81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #9284 på: 31. Aug. 2011, 00:41 »
Innlegg fjernet.

ElvenKind, 31.08.11
« Siste redigering: 31. Aug. 2011, 09:43 av ElvenKind »