20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1304523 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Juma

• Gjest
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #9255 på: 31. Aug. 2011, 00:05 »
Sitter å krysser fingrene for en surprise signing ala Marveaux til i morgen tidlig og kanskje noe fler utover dagen ;D

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9256 på: 31. Aug. 2011, 00:06 »
Tror nok vinduet stopper med Maiga relativt tidlig på dagen imorgen, for å unngå stresset på slutten.

Nattaklemz
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9257 på: 31. Aug. 2011, 00:07 »
krem?

Har masse ;) Med og uten jordbærsmak!
« Siste redigering: 31. Aug. 2011, 00:09 av Torjus »

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9258 på: 31. Aug. 2011, 00:08 »
Tror nok vinduet stopper med Maiga relativt tidlig på dagen imorgen, for å unngå stresset på slutten.

Nattaklemz

Tror faktisk det kommer flere overraskelser i morgen.. Av en eller annen grunn tror jeg 3 spillere kommer i morgen..  8)
Veni Vidi Vici

Juma

• Gjest
« Svar #9259 på: 31. Aug. 2011, 00:08 »

Nattaklemz

Tror faktisk det kommer flere overraskelser i morgen.. Av en eller annen grunn tror jeg 3 spillere kommer i morgen..  8)

;D ;D ;D

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9260 på: 31. Aug. 2011, 00:09 »
Hadde vert bra med en god spiss inn siste dag. Da hadde dette blitt et bra vindu.
Imorgen blir det en kaotisk dag for enhver klubb. Håper på flere signeringer.

Juma

• Gjest
« Svar #9261 på: 31. Aug. 2011, 00:10 »
Hadde vert bra med en god spiss inn siste dag. Da hadde dette blitt en bra vindu.

Skal bli deilig å få en avslutning på det. Merker jeg bruker sykt MYE tid på å søke rundt etter rykter osv.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9262 på: 31. Aug. 2011, 00:12 »
Hadde vert bra med en god spiss inn siste dag. Da hadde dette blitt en bra vindu.

Skal bli deilig å få en avslutning på det. Merker jeg bruker sykt MYE tid på å søke rundt etter rykter osv.
Enig. Blir deilig å få slutt på all spekulering og rykter.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9263 på: 31. Aug. 2011, 00:12 »
I morgen kommer Nolan Roux dere ;) natta

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9264 på: 31. Aug. 2011, 00:12 »
Det er ikke så bra med 1poeng mot Arsenal som dere tror, sier jeg. Vi skapte ikke en dritt heller.
Om vi fortsetter dette spillet, ender vi ikke på øvre halvdel. Det sier jeg! Spillemessig, jo en dårlig start. Eller kanskje en okminus, IKKE bra hvertfall. Poengmessig kanskje...
Nå må du huske hvem arsenal har møtt så langt i premier league! Oss, liverpool og manu. Enhver med peiling på premier league ville kalt det for en knalltøff åpning.

For det andre: vi fikk gervinho og song i karantene før liverpool-kampnen. Mot oss var gervinho ca DEN ENESTE trusselen framover på bana. Mot liverpool fikk de frimpong utvist, nok en viktig spiller. Samtidig kan vi tenke oss at nasri hadde hodet et helt annet sted på den kampen (såg ikke hele).
Legg til at arsenal pr nå har flest skader i pl (hvordan hadde vi gjort det ifjor uten ene eneste skade??).

Så av alle kampene arsenal har spilt så møtte vi den sterkeste troppen de har stilt med så langt i pl.
Gan canny doon Toon!

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9265 på: 31. Aug. 2011, 00:19 »
Det er ikke så bra med 1poeng mot Arsenal som dere tror, sier jeg. Vi skapte ikke en dritt heller.
Om vi fortsetter dette spillet, ender vi ikke på øvre halvdel. Det sier jeg! Spillemessig, jo en dårlig start. Eller kanskje en okminus, IKKE bra hvertfall. Poengmessig kanskje...
Nå må du huske hvem arsenal har møtt så langt i premier league! Oss, liverpool og manu. Enhver med peiling på premier league ville kalt det for en knalltøff åpning.

For det andre: vi fikk gervinho og song i karantene før liverpool-kampnen. Mot oss var gervinho ca DEN ENESTE trusselen framover på bana. Mot liverpool fikk de frimpong utvist, nok en viktig spiller. Samtidig kan vi tenke oss at nasri hadde hodet et helt annet sted på den kampen (såg ikke hele).
Legg til at arsenal pr nå har flest skader i pl (hvordan hadde vi gjort det ifjor uten ene eneste skade??).

Så av alle kampene arsenal har spilt så møtte vi den sterkeste troppen de har stilt med så langt i pl.

Og poenget ditt er...?

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9266 på: 31. Aug. 2011, 00:20 »
At ett poeng mot arsenal var en god prestasjon med den troppen de stilte
Gan canny doon Toon!

Juma

• Gjest
« Svar #9267 på: 31. Aug. 2011, 00:22 »

Enig!

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9268 på: 31. Aug. 2011, 00:22 »

De stilte uten Fabregas og Nasri, er ikke de gode? De var fortsatt Arsenal-spillere da.
Det er den sterkest iår, men er den så bra da? Mener tap hjemme mot det laget hadde vært nedtur

Juma

• Gjest
« Svar #9269 på: 31. Aug. 2011, 00:23 »

De stilte uten Fabregas og Nasri, er ikke de gode? De var fortsatt Arsenal-spillere da.
Det er den sterkest iår, men er den så bra da? Mener tap hjemme mot det laget hadde vært nedtur

Jeg skjønner ikke en dritt av det du skriver!