20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1294164 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #9240 på: 30. Aug. 2011, 23:51 »
Ikke si negativ. Jeg ser på det som realistisk, dere negativt. Egen meninger, vi prøver å gjøre hverandre klokere med egne innslag. Skal dere stenge meg ute fordi jeg har helt andre synspunkter? Snakker om hvem som er Hitler her!  ???

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9241 på: 30. Aug. 2011, 23:52 »

Fakta:
* Vi har fått med oss 7 av 9 poeng med et lag som foreløpig er ganske nykomponert og som har MYE å hente på samspill.
* Vi har offensive, unge,raske,tekniske og sultne spillere på vei opp i et lag som nå fremstår som kollektivt godt organisert. (Så lenge det varer, vi er jo NUFC ;)
*Vi har fått ut uromomenter av laget, men rutinen kan bli et savn. Det gjenstår å se.

Håper nå at fansen fortsatt gir det nye laget tid, for det vil ta tid å få dette til å fungere optimalt. Det er jeg overbevist om. MEN vi har masse x-faktor i laget nå og jeg kommer til å glede meg  til hver eneste kamp. Det vil bli undeholdende å se NUFC fremover og hvis Pardew får dette laget til å fungere kan dette bli gøy, skikkelig gøy!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9242 på: 30. Aug. 2011, 23:52 »
Haha. HVis vi har spillemessig en dårlig start, hvor fucked er de andre lagene da? Fulham, Sunderland, Spurs, Arsenal, Everton, Blackburn, West Brom, Wigan, Norwich?

Å si vi har hatt en dårlig start på sesongen er faktisk bare komiskt av deg å si. (og dette smeller fra en motgangssupporter i 19 år som er kronisk negativ)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #9243 på: 30. Aug. 2011, 23:53 »
Innlegg fjernet.

ElvenKind, 31.08.11
« Siste redigering: 31. Aug. 2011, 09:44 av ElvenKind »

Juma

• Gjest
« Svar #9244 på: 30. Aug. 2011, 23:55 »
Vi la bussen foran målet mot Arsenal som er i oppløsning. Fulham sa jeg aldri hadde bedre spillere bak spissene. Og Sunderland mot Newcastle har ingenting med dyktighet å gjøre.

Det svaret Juma gav liker jeg. Han inrømmer indirekte at vi ikke er noe lag som hører til i Europa.  :)

Hahaha. Lurer veldig hvordan du kom frem til det?

Jeg skjønner meg bare rett og slett ikke på enkelte her inne. Hvordan går det ann å være så negativ når vi er videre i ligacupen, har tatt 7 av 9 poeng og har hatt den beste serieåpningen siden Sir Bobby Robson var manager?? I tillegg har vi fått inn en lovende back og laget vårt ser sterkere ut enn det har gjort på lenge.

Jeg stiller veldig mange spørsmålstegn til din kritikk av Gutirrez?? Ja han var opp og ned i formen i fjor, men synes han var virket MEGET god de 3 siste kampene.

Cabaye trenger tid på å tilpasse seg PL, men jeg synes han var virket veldig god, spesielt mot Fulham. Et av Cabaye sine gode kvaliteter er hans evne til å finne smarte passninger. Se blant annet i forkant av skuddet til Demba Ba hva slags passning som blir servert av Cabaye.

Synes det er et par her på forumet som har holdningen "Det er bedre å ikke forvente enn dritt for da blir man ikke skuffet"

Jeg kan ikke fatte og begripe at det går ann å ha en slik holdning, men nå er jeg en person på andre siden av skalaen. Jeg liker å se ting fra den positive siden og fokuserer ikke så veldig mye på negative.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9245 på: 30. Aug. 2011, 23:56 »
Innlegg fjernet.

ElvenKind, 31.08.11
« Siste redigering: 31. Aug. 2011, 09:48 av ElvenKind »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9246 på: 30. Aug. 2011, 23:56 »
Unødvendig.

Quote fjernet da originalt innlegg er redigert. Forøvrig enig.

ElvenKind, 31.08.11
« Siste redigering: 31. Aug. 2011, 09:46 av ElvenKind »
Nei.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9247 på: 30. Aug. 2011, 23:59 »
Alle vet det ja, sikkert. Men nå er vel faktum at du drar opp vår serieåpning, mens jeg dro opp andres lag. Poenget mitt er at det kunne vært så mye værre. Jeg er selv jævlig skeptisk til endel som skjer i klubben, det har jeg vært hele sommeren og mange år tidligere, men når gutta faktisk fortjener skryt, så er jeg en av de første som slenger meg på. Som serieåpningen f.eks.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9248 på: 30. Aug. 2011, 23:59 »
Enig med deg Boris, ble veldig mye unødvendig og usaklig her nå. Klarer man ikke holde diskusjonen saklig er det bedre å la vær. Og personangrep kan man holde seg for god til.

God natt!

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9249 på: 31. Aug. 2011, 00:00 »
Abdul Camara har signert for Sochaux, betyr dette at Maiga nærmer seg NUFC?

Det bør vel øke sjansene ;D

Juma

• Gjest
« Svar #9250 på: 31. Aug. 2011, 00:01 »
Bare for å bedre stemningen her inne

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9251 på: 31. Aug. 2011, 00:01 »
krem?
Same old Shearer, always scoring!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #9252 på: 31. Aug. 2011, 00:02 »
Unødvendig.

Beklager den, men det var han som hisset seg unødvendig opp fordi jeg luftet tanker om Europa. Begynner å bli lei av folk som føler seg krenket over at andre supportere fryder seg over oppgang og nye signeringer. Jeg fortsetter å håpe på Europa og tror ikke det er utenfor rekkevidde. Stoke spiller i Europa. Fulham spiller i Europa. Arsenal og Tottenham er i forfall. Selvfølgelig er ikke en syvendeplass urealistisk dersom vi henter en klassespiss.

Deler av quote fjernet da originalt innlegg er redigert.

ElvenKind, 31.08.11
« Siste redigering: 31. Aug. 2011, 09:47 av ElvenKind »

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9253 på: 31. Aug. 2011, 00:02 »
Har ikke vaert her inne saa veldig lenge paa forumet, men hvis dere leser overskriften saa skulle denne vaere SAKLIG.. Paa tide aa foelge den for har vaert mye rart her i det siste..

Siste dagen i morgen.... Maa si jeg er meget spent!
Veni Vidi Vici

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9254 på: 31. Aug. 2011, 00:05 »
Ikke si negativ. Jeg ser på det som realistisk, dere negativt. Egen meninger, vi prøver å gjøre hverandre klokere med egne innslag. Skal dere stenge meg ute fordi jeg har helt andre synspunkter? Snakker om hvem som er Hitler her!  ???

Arsenal har spilt mot Udinese, Liverpool, Man Utd og oss. Hvordan kan du påstå at Arsenal er så dårlige at vi burde slått dem? Kampen mot Man Utd var spesiell, og de hadde mange flere spillere ute med skade/solgt/karantene mot dem og Liverpool enn når vi spilte mot dem. De slo også Udinese over to kamper.

Vi har vunnet de resterende kampene.

Helt utrolig at noen kan se negativt på det. 7 poeng ut av 9 mulige er ikke en mening. Det er fakta. Beste åpningen i PL vi har hatt siden 95/96 sesongen. Du var altså 2 år sist Newcastle åpnet serien like bra.