20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1293981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #9225 på: 30. Aug. 2011, 23:39 »
Hva har skjedd med Flatline da ? Har han gått under jorden.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9226 på: 30. Aug. 2011, 23:39 »
Hvem er denne flatline?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9227 på: 30. Aug. 2011, 23:41 »
Tro meg, jeg er ikke noe fan av det som har skjedd i sommer jeg heller, men med uttalige skuffelser er det bare på tide å innse at vi ikke er noe europa-lag for øyeblikket. Det vi kan håpe på er å bygge videre på den relativt gode sesongen vi hadde i fjor, noe jeg er sikker på at vi gjør. Hvorvidt vi trenger en ny spiss og hvor pengene er osv. så anbefaler jeg deg å lese den gamle transfertråden. (tror alle bare er litt ferdige med å diskutere det du drar opp nå)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9228 på: 30. Aug. 2011, 23:41 »
At Cabaye er jævlig kjekk er jo noe alle kan se, uavhengig av seksuell legning ;)

Alle har forskjellig smak heligvis ;) syns Colo er kjekk jeg ;) mest pga håret da

Hehe :P men kan nesten virke som om Ashley prøver å gjøre laget mer attraktivt for det kvinnelige kjønn(kanskje han driver en giggolo-virksomhet på si?) da han f.eks selger Carroll og kjøper Cabaye. Men kjøpet av obertan underbygger ikke akkurat denne teorien. Han finner du nok ikke på veggen til så mange tenåringsjenter ;)
« Siste redigering: 30. Aug. 2011, 23:43 av tveit »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9229 på: 30. Aug. 2011, 23:41 »
Innlegg fjernet.

ElvenKind, 31.08.11
« Siste redigering: 31. Aug. 2011, 09:42 av ElvenKind »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #9230 på: 30. Aug. 2011, 23:41 »
Du kan ikke tenke slik! Vi slo Arsenal og Liverpool også, men er elendige i forhold. Tar litt hardt i der kanskje.
Jeg prøver bare være realistiske, dere ligner pokker meg Liverpool-fans etter tre signeringer!
Og hvor sikre er vi på ny spiss da?

Ja, men du kan ikke argumentere for en dårlig ligastart når den ikke har vært dårlig overhodet.

Selvfølgelig er vi ikke sikre på en ny spiss, men synes det er litt rart å klage på det et helt døgn før overgangsvinduet stenger mens klubben jobber med å signere en.

Hvorfor er vi urealistiske? Du forventet jo at vi skulle vinne mot Arsenal fordi de er "i oppløsning", og klager når vi har 7 poeng etter de tre første i stedet for 9. Jeg tror det er DU som er urealistisk. 

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9231 på: 30. Aug. 2011, 23:42 »
At Cabaye er jævlig kjekk er jo noe alle kan se, uavhengig av seksuell legning ;)

Alle har forskjellig smak heligvis ;) syns Colo er kjekk jeg ;) mest pga håret da

Hehe :P men kan nesten virke som om Ashley prøver å gjøre laget mer attraktivt for det kvinnlige kjønn(kanskje han driver en giggolo-virksomhet på si?) da han f.eks selger Carroll og kjøper Cabaye. Men kjøpet av obertan underbygger ikke akkurat denne teorien. Han finner du nok ikke på veggen til så mange tenåringsjenter ;)

Colo og Jonas ekke akkurat noen pin-ups de heller ;-)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9232 på: 30. Aug. 2011, 23:44 »
Jeg slenger meg på det en sa tidligere her (er trøtt og gidder ikke fiske fram quotet)

Som Newcastle suporter så er det en berg og dalbane av opp og nedturer, jeg kan ikke skryte på meg at jeg har fulgt denne klubben fast i en årrekke. For min del begynte jeg å aktivt følge med sesongen før nedrykksesongen. Noe som vil si at jeg stort sett bare har fått med meg sirkus og himmel/helvette øyeblikk. (a.k.a fikk ikke gleden av Shearer-Bobby Robson årene ++ )

Jeg vil bare nyte de få lysglimtene og øyeblikkene som gir meg et smil på munnen og at jeg kan skryte til alle de gjennomsnittlige united,liverpool, chelsea og etc. suporterne. Jeg har lyst bare for i kveld å legge meg å tenke at vi har kjøpt en av de siste årenes beste back talenter som har muligheten til å starte friskt og nytt i Newcastle trøya å bli en god venstre/høyre bekk for klubben i år framover.

Så for min del er ikveld en positiv kveld, i morgen kommer en ny dag og nye muligheter. Kanskje kommer det en superspiss eller kanskje kommer macheda (er ikke helt exited over den jeg heller ser du.) Men ikveld er det gull,grønne enger og kjekkasen Davide Santon som gliser med pardew og nr.3 drakta som teller.

God Natt.

Edit: Selfølgelig betyr ikke det at andre ikke skal få ha sin doom and gloom mening, men er bare slikt jeg ser på det :P
« Siste redigering: 30. Aug. 2011, 23:46 av Kjottbolle »
Newcastle United Football Club<3

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9233 på: 30. Aug. 2011, 23:44 »
Rob Elliot husker jeg fra FM for noen år siden: Kan bli den neste Shay Given:) Da har vi hvertfall verdens beste 3 keeper.

Flatline må komme tilbake på forumet no.

Satser på en ny spiss inn i morgen da:)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9234 på: 30. Aug. 2011, 23:44 »
Du kan ikke tenke slik! Vi slo Arsenal og Liverpool også, men er elendige i forhold. Tar litt hardt i der kanskje.
Jeg prøver bare være realistiske, dere ligner pokker meg Liverpool-fans etter tre signeringer!
Og hvor sikre er vi på ny spiss da?

Ingen her tror vi kommer til å komme topp 4. Men hva tjener DU på å være så jævla negativ?
Hva vi sier her, har ingen innvirkning på hvordan gutta gjør det i England.

Og du sammenligner folk her med liverpool-fans? Det er som om presten skulle dratt en eminem-sang under gudstjenesten. fu
Same old Shearer, always scoring!

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9235 på: 30. Aug. 2011, 23:45 »
Det er ikke så bra med 1poeng mot Arsenal som dere tror, sier jeg. Vi skapte ikke en dritt heller.
Om vi fortsetter dette spillet, ender vi ikke på øvre halvdel. Det sier jeg! Spillemessig, jo en dårlig start. Eller kanskje en okminus, IKKE bra hvertfall. Poengmessig kanskje...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9236 på: 30. Aug. 2011, 23:47 »
Er jo bare supert at vi har fått 7 poeng når vi ikke har vært spillemessig god da. Hallo?? Laget setter seg snart og da kommer spillet!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #9237 på: 30. Aug. 2011, 23:48 »
La nå gutten være negativ da? Hva har vi å tjene på å surve over at han surver?
Greit å diskutere med synspunktene hans, men la han få ha retten til å være negativ.

Selv er jeg meget positiv etter august mnd. Med mindre det skjer noe helt utrolig i morgen, negativt, så er jeg fornøyd med vinduet. Fordi vi får inn en spiss, det er jeg sikker på. Bare ikke på hvem.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #9238 på: 30. Aug. 2011, 23:49 »
Abdul Camara har signert for Sochaux, betyr dette at Maiga nærmer seg NUFC?
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9239 på: 30. Aug. 2011, 23:50 »
 Mulig det bar er jeg som er trøtt, men begynner å gapskratte av flere av kommentarene her nå! ;D