20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1308499 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8160 på: 24. Aug. 2011, 11:57 »
Helt fantastisk! Blir Ashley på årets drakt for min del.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8161 på: 24. Aug. 2011, 11:58 »
Dett var dett.. Tviler på at det kommer inn noen nye iløpet av dette vinduet.
Jævlig irriterende at Pardew kommer med slike småhint nå. Da kan de skylde på at prisene ble presset opp, selgende klubb slo seg vrang, at vi har snudd alle steiner i prosessen etc.

Håper i det lengste på at enten Pieters eller Cissokho kommer, selv om jeg tviler på at MA åpner pengesekken for sistnevnte.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8162 på: 24. Aug. 2011, 12:33 »
Får trøste oss med at det nok er en klubb som har verre eiere enn oss (kanskje): http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/fra-smak-av-fugl-til-raatten-kylling-3566141.html

Juma

• Gjest
« Svar #8163 på: 24. Aug. 2011, 12:53 »
"We're straining every sinew to get these players over the line. They are deals that we want to do and they are players that we want to bring to this football club. We know that time is very much now of the essence and it may be the case that deals will be concluded at the eleventh hour. What is important is that if the deals don't happen then we don't overly focus on that. There is a good squad here with a fantastic spirit, the first two performances testify to that but we need to add to it. If we don't then we'll go with what we have, we have the quality to still have a very good season, but we know what we need."

- Pards.

;D

HAHAHAH. Det her er BS. Pardew har ikke sagt dette! Isåfall vil jeg ha link til hvor det er hentet fra?
« Siste redigering: 24. Aug. 2011, 13:33 av Juma »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8164 på: 24. Aug. 2011, 12:58 »
"We're straining every sinew to get these players over the line. They are deals that we want to do and they are players that we want to bring to this football club. We know that time is very much now of the essence and it may be the case that deals will be concluded at the eleventh hour. What is important is that if the deals don't happen then we don't overly focus on that. There is a good squad here with a fantastic spirit, the first two performances testify to that but we need to add to it. If we don't then we'll go with what we have, we have the quality to still have a very good season, but we know what we need."

- Pards.

;D

Utfordringen for klubben er nå selvsagt at selgere vet at vi sitter igjen med et pent beløp etter salget av Carroll. Konsekvensen er at klubbene ønsker bedre betalt enn hva kanskje spilleren faktisk er verdt, samtidig som MA selvsagt kanskje ikke gjør det enklere ved at han helst vil kjøpe under markedspris. Resultatet er at overgangene vil trekke ut i tid og at vil skje en del dirty tricks, i håp om at dette vil lure "motstanderen."  Å servere usannheter til media, vil absolutt være en del av en slik strategi.  Et ting er sikkert er at Pards under pressekonferanser blir spurt om fremgang på kjøpssiden..Det dummeste svaret han da kan avgi er å si at han desperat trenger Peters.Dette vil snarere ødelegge hans sjanser siden PSV da vil kreve enda mer. Ergo vil det det være best om han lyver  eller komme med vage uttalser som "vi har flere potensielle spillere i kikkerten." Dere bør altså ikke det Pards sier som god fisk hele tiden.. ..Vi har overhodet ikke peiling over hva som skjer i kulissene. . Jeg ville derfor ha ventet med hylekoret til etter transfervinduet. Da vil jeg også felle min dom, og forhåpentligvis vil ha gleden av å si "Hva sa jeg.." :)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8165 på: 24. Aug. 2011, 13:00 »
ENIG!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8166 på: 24. Aug. 2011, 13:03 »
Det Flatline skriver der er bare oppspinn InspectorC så ikke legg noe i det. Hadde vært fint om man kunne presisere slikt uten å servere det som om det faktisk er noe som Pardew så langt har ytret. Hvis han mot formodning skal ha sagt dette så skal jeg gi meg, men da får han dra frem en kilde. Etter det jeg kan se er det der skrevet av en supporter, antageligvis for å fremme en viss agenda på egne vegne.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #8167 på: 24. Aug. 2011, 13:08 »
SkySportsNews Sky Sports News
Sky Sources: Joey Barton given permission to hold talks with QPR - more details on SSN

:/
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8168 på: 24. Aug. 2011, 13:10 »
Det Flatline skriver der er bare oppspinn InspectorC så ikke legg noe i det. Hadde vært fint om man kunne presisere slikt uten å servere det som om det faktisk er noe som Pardew så langt har ytret. Hvis han mot formodning skal ha sagt dette så skal jeg gi meg, men da får han dra frem en kilde. Etter det jeg kan se er det der skrevet av en supporter, antageligvis for å fremme en viss agenda på egne vegne.

Sier kanskje litt om negatviteten blant enkelte supportere :) Men prinsippet mitt gjelder uansett: Alt som kommer ut i media  fra NUFC ifm transfers må tas med en klype salt..De bruker media bevisst som sendebud..PSV vil ha £7 mill for Peters, NUFC vil betale £5.5..Jeg tror de kommer til å møtes midt på før transferdeadline...Og da har vi en nederlandsk landslagsback på plass..Tror det er få som da klager..

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8169 på: 24. Aug. 2011, 13:12 »
Marco Borriello er forøvrig til salgs i Roma og er vel linket til blant annet Fulham. Han kunne kanskje være noe for oss på et lån med opsjon eller noe sånt? Greit målsnitt iallefall. Men han er vel litt i feil ende av karrieren i forhold til hvilke spillere det virker til at vi ønsker å hente? I tillegg så er vel lønnen hans på £80k-90k i uka et potensielt hinder for å si det slik. Er også litt skeptisk til italienere i PL generelt sett med tanke på kultur o.l.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8170 på: 24. Aug. 2011, 13:15 »
Sky Sources: Joey Barton given permission to hold talks with QPR - more details on SSN

Absolutt ikke bra! Håper Barton sier nei, og nekter å gå fra Newcastle. Sportslig ledelse og mesteparten av fansen vil jo beholde han så ser helst at han blir der han er ut sesongen iallefall!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8171 på: 24. Aug. 2011, 13:15 »

Trenger ikke være negativt..Vi vil da sannsynligvis få inn en vingtype..Barton er god, men det er ikke den spillertypen vi trenger. Han trekker for mye inn som sagt, hvilket ødelegger bredden i spillet og åpner opp rom hvor motstanderen kan angripe en Simpson uten sikring.. Dette skjedde også mot Arsenal. Det vi har behov for er en rask ving som sleiker linja og som i større grad kommer til innleggsposisjoner. Dette vil også gjøre det lettere for vår sentrale midtbane som da sette i gang angrep både til venstre og høyre.. Barton må mao ofres for å få bedre balanse i laget.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8172 på: 24. Aug. 2011, 13:19 »

Det er BS, er en random fyr på et forum som har skrevet det der.

Hvis Barton stikker er det krise mener jeg, det er ikke sjanse i havet for at han blir erstattet før vinduet stenger!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8173 på: 24. Aug. 2011, 13:20 »
Dette er bare pisspreik, Inspector. Om Barton forsvinner nå kommer vi aldri til å hente en ny ving, vi har jo Obertan. Barton er pdd helt uvurderlig for laget, uten ham tør jeg påstå at vi hverken hadde vunnet mot S'land eller klart uavgjort mot Arsenal. Det aller, aller viktigste nå er faktisk ikke å hente ny VB eller spiss, det er å beholde de som faktisk utgjør stammen i laget, og den er Barton en del av. En av de viktigste delene.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #8174 på: 24. Aug. 2011, 13:21 »

- Pards.

;D
Ber om at du legger ved link til source så vi kan ta det som blir sagt seriøst (og ikke usaklig - husk dette er den SAKLIGE transfertråden ;)).

Det gjelder forøvrig alle som quoter noe - LEGG VED LINK TIL SOURCE.

Skjerpings!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!