20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1305848 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8070 på: 22. Aug. 2011, 21:15 »
Ah, lille barn.

1) Jeg så samtlige kamper som var mulig å se.

2) Har vel aldri sagt vi skal kjøpe dyre, gamle spillere med navn.
  ---> Jeg mener bare Wayne Bridge per dags dato er mange hakk over både Ferguson og Van Aanholt.

Men jeg orker ikke å diskutere med deg hvis du ikke kan være saklig, uten å være så fantastisk sikker på noe man UMULIG kan være sikker på. Spesielt når vurderingsgrunnlaget er 9 kamper - hvorav 7 er i Championship. Jeg håper det sier seg selv at det blir vanskelig å si at han har bevist at han er nivået i PL verdig...

Trist.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8071 på: 22. Aug. 2011, 21:15 »
Tar VAn Aanholdt framfor alle venstre backene vi er linket til.

Tar du Patrick Van Aanholt, mannen som til tider har overbevist i Championship, foran Aly Cissokho?!

Unnskyld at jeg spør; harr'u drekki plumbo?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8072 på: 22. Aug. 2011, 21:17 »
Ah, lille barn.

---> Jeg mener bare Wayne Bridge per dags dato er mange hakk over både Ferguson og Van Aanholt.

Men jeg orker ikke å diskutere med deg hvis du ikke kan være saklig, uten å være så fantastisk sikker på noe man UMULIG kan være sikker på. Spesielt når vurderingsgrunnlaget er 9 kamper - hvorav 7 er i Championship. Jeg håper det sier seg selv at det blir vanskelig å si at han har bevist at han er nivået i PL verdig...

Trist.

Vanskelig å holde seg i skinnet, gutt  ;) Vi lar den ligge - du mener 7 kamper championship beviser at du er god nok for PL - jeg er uenig. End of discussion.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8073 på: 22. Aug. 2011, 21:34 »
Ah, lille barn.

Trist.

Vanskelig å holde seg i skinnet, gutt  ;) Vi lar den ligge - du mener 7 kamper championship beviser at du er god nok for PL - jeg er uenig. End of discussion.

Jeg var kanskje litt bastant. Spesielt da jeg muligens, i diskusjonens hete, kan ha glemt at det var i Championship han spillte for oss...

Jeg synes uansett, basert på det jeg har sett av ham, at han er verdt å sjanse på. Bridge er desverre så langt over the top at han kun er middelmådig/dårlig. At Van Aanholt er bedre enn ham tar jeg for gitt.  Og  det var mitt siste bidrag angående dette!

Angående Maiga. Vi må få han (eller noen andre kvalitetspisser) signert nå - før Fulhamkampen.
« Siste redigering: 22. Aug. 2011, 21:36 av 17Parker »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8074 på: 22. Aug. 2011, 21:44 »
Tror dere Maiga kommer til å bli involvert mot Fulham, da? Hvis han kommer? Selv tror jeg i hvertfall ikke at han starter.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8075 på: 22. Aug. 2011, 21:49 »
Craigynic Craig
Canal+: Mevlüt Erdinç to leave Paris-St-Germain for Rennes."

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8076 på: 22. Aug. 2011, 21:51 »
Tror dere Maiga kommer til å bli involvert mot Fulham, da? Hvis han kommer? Selv tror jeg i hvertfall ikke at han starter.

Tror det kommer litt an på hvor tidlig han kommer. Kjøper man en såpass dyr spiss bør man starte ham. Spesielt når spilleren han erstatter vil være Ameobi.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8077 på: 22. Aug. 2011, 21:51 »
Irriterer meg grenseløst at vi ikke henter sturridge. Hvordan får du plass til sturridge når de har torres, drogba og anelka som er faste. I tillegg har de lukaku og evt. Kalou. Dersom de spiller 4-3-3 så hakke jeg sjans til å finne sturridge i startoppstillingen.
Mulig spilleren selv ikke er interessert, men hvorfor prøver ikke nuca å låne med oposjon på kjøp? Han har allerede bevist at han er klasse i pl
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8078 på: 22. Aug. 2011, 21:54 »
Merkelig at ikke flere forsøker seg på Sturridge i tilfelle. Hans evner og angivelige tilgjengelighet burde jo få flere klubber til å snu hodet. Hadde vært en drøm med Sturridge iallefall!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8079 på: 22. Aug. 2011, 21:56 »
Sturridge er den jeg har mest lyst på, uten tvil.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8080 på: 22. Aug. 2011, 21:57 »
Irriterer meg grenseløst at vi ikke henter sturridge. Hvordan får du plass til sturridge når de har torres, drogba og anelka som er faste. I tillegg har de lukaku og evt. Kalou. Dersom de spiller 4-3-3 så hakke jeg sjans til å finne sturridge i startoppstillingen.
Mulig spilleren selv ikke er interessert, men hvorfor prøver ikke nuca å låne med oposjon på kjøp? Han har allerede bevist at han er klasse i pl

Kan være et alternativ på en av vingene. Anelka hadde vel ikke noen stor sesong sist og startet sist. I tillegg har jo Chelsea ekstra mange kamper med CL og han var vist også bra i pre season der han fikk en del spilletid. Men jeg er enig i at han er akkurat den spilleren vi trenger. Forhåpentligvis kan kjøpet av Mata hjelpe til...

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8081 på: 22. Aug. 2011, 21:59 »
Anelka startet jo sist, og jeg synes han var bra.
Hørt rykter om at sturridge var god i pre-season ja. Enig med deg i at nå som mata er på plass, så blir det enda mindre trolig at sturridge regnes som ving.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8082 på: 22. Aug. 2011, 22:05 »
Anelka startet jo sist, og jeg synes han var bra.
Hørt rykter om at sturridge var god i pre-season ja. Enig med deg i at nå som mata er på plass, så blir det enda mindre trolig at sturridge regnes som ving.

Joda, enig at Anelka var bra, men at de starter med han viser vel at alternativene ikke er allverden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8083 på: 22. Aug. 2011, 22:07 »
Han verte garantert satsa på. Spesielt etter Torres sin siste kamp. Og med tanke på preseason. Og viss han tek vare på sjansen, so kan mi sjå langt etter Sturridge.

Eg er skeptisk til Bridge. Det verte ein skikkeleg skuffelse endar mi opp med eit lån av han.

Eg meinar og mi må få inn spelarane før helga, men det ser ikkje lovandes ut. Eg må og få sei at Ba bør jo starta sundag, ellers so skjønnar eg ikkje kvifor mi henta han. Men då helst ved sida av ein ny spiss!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8084 på: 22. Aug. 2011, 22:17 »
Craigynic Craig
Canal+: Mevlüt Erdinç to leave Paris-St-Germain for Rennes."

Hadde jo egentlig håpet at Erdinç kanskje skulle ønske seg til Newcastle nå når han endelig innser at han er "surplus to requirements" i Paris, men hvis han syns Rennes er mer interessant så er det jo like greitt at han blir værende i Frankrike.