20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1305838 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8055 på: 22. Aug. 2011, 20:27 »
Jeg er i utgangspunktet enig i strategien din om å satse på unge spillere, Parker, men jeg syns du overvurderer både Shane Ferguson og Van Aanholt. Jeg mener begge er perfekte backuper, men fortsatt relativt langt unna å kunne hevde seg som en fast PL-back.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8056 på: 22. Aug. 2011, 20:29 »
Thomas: Han er 20 ja, så hvis han hadde vært et slikt et fantastisk talent, burde han i høyere grad kunne vært en utfordrer til rollen som Enrique-erstatter, noe jeg mener han ikke er.

Han bør lære av Gosling - spise litt kraftfõr, så kanskje vi ser han fast om noen år...

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8057 på: 22. Aug. 2011, 20:33 »
Ryan Taylor/Ferguson er verdt fall bedre enn Bridge.

Det er de ikke, ass. Bridge var totalt sugen for West Ham i fjor, men han er fremdeles en langt bedre fotballspiller enn både Ryan Taylor og Shane Ferguson til sammen.

Ferguson foran Bridge ti av ti ganger.

Hva har Ferguson bevist da?? Han er en lovende spiller, for all del, men har fortsatt store mangler defensivt og er generelt veldig uferdig. Tror han blir en god spiller, men han ville fått det knalltøft på venstrebacken over en hel sesong.

Wayne Bridge kom inn i et West Ham lag i fjor som var katastrofe fra før, og ble på en måte del av det. At han var dårlig er ikke til å stikke under en stol, men han er en ålreit forsvarsspiller med masse rutine. Kommer han inn i fireren vår som faktisk fungerer nå, og ikke minst ved siden av Colo - så kan han gjøre en grei jobb. Ferguson og R.Taylor er noen hakk dårligere defensivt enn Bridge.

Ferguson har vist hva som bor i han. Ja, han er fersk og kanskje ikke så rutinert, men han er uhyre talentfull. Rask, god teknikk, en bra venstrefot, og ikke minst sulten og hypp på å bevise noe.  Bridge på den andre siden er gammel, har vært elendig en godt stund nå, og har det nok veldig greit med sin altfor høye lønn.  Han trenger ikke gi jernet, han har gjort sitt, og vil nok sitte ut med £90k i uka lønnen hos Chelsea.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8058 på: 22. Aug. 2011, 20:34 »
Hvorfor tar det sååååå laaaaang tid?? Obertan overgangen gikk kjapt den, men venstreback og spiss jakten tror jeg mindre og mindre på eksisterer!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8059 på: 22. Aug. 2011, 20:35 »
Jeg er i utgangspunktet enig i strategien din om å satse på unge spillere, Parker, men jeg syns du overvurderer både Shane Ferguson og Van Aanholt. Jeg mener begge er perfekte backuper, men fortsatt relativt langt unna å kunne hevde seg som en fast PL-back.

Van Aanholt er klar, ingen som helst tvil. Alle som har sett ham spille, både for Chelsea og Newcastle, bør se det. Fantastisk spiller. Langt bedre enn Bridge.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #8060 på: 22. Aug. 2011, 20:37 »
United spelar med 19-21-23 år i forsvar rekka idag.

Er dei gode nok, så betyr ikkje alderen ein dritt.

Er man god nok er man gammel nok ja.. Rooney debuterte vel forøvrig i en alder av 15...
( men med hårfeste som en 35-åring ;) )
If it has tits or wheels, count on problems!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8061 på: 22. Aug. 2011, 20:43 »

Van Aanholt er klar, ingen som helst tvil. Alle som har sett ham spille, både for Chelsea og Newcastle, bør se det. Fantastisk spiller. Langt bedre enn Bridge.

Pøh, det er det stor tvil om. Han er langt ifra det jeg vil betegne som en "fantastisk spiller". Hadde han vært det, hadde mange store klubber ligget langflate etter reserven til Chelsea, noe de absolutt ikke gjør. Misforstå meg rett, han KAN bli veldig god - men det er en lang vei å gå.

Og slutt og skjær alle over én kam; selv om noen kun spiller for penga vil det ikke si at alle gjør det.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8062 på: 22. Aug. 2011, 20:48 »
Er man god nok er man gammel nok ja.. Rooney debuterte vel forøvrig i en alder av 15...
( men med hårfeste som en 35-åring ;) )

Han var vel 16 år og ti måneder, men fortsatt imponerende! (Debuten, ikke hårfestet)  :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8063 på: 22. Aug. 2011, 20:54 »
Har vel aldri sagt at noen er for unge - jeg mener de er for dårlige! Jeg syns ikke man skal kaste utpå ungutter fordi de er unge, det må jo selvfølgelig være fordi de er gode - uvanlig gode for alderen...

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8064 på: 22. Aug. 2011, 20:55 »

Pøh, det er det stor tvil om. Han er langt ifra det jeg vil betegne som en "fantastisk spiller". Hadde han vært det, hadde mange store klubber ligget langflate etter reserven til Chelsea, noe de absolutt ikke gjør. Misforstå meg rett, han KAN bli veldig god - men det er en lang vei å gå.

Og slutt og skjær alle over én kam; selv om noen kun spiller for penga vil det ikke si at alle gjør det.

Han har allerede bevist det, så det er det ingen tvil om. Han er meget god, bedre enn Bridge, og har potensialet til å bli en fantastisk spiller. I tillegg likte han seg når han var her og vil tilbake igjen.  Den perfekte spiller for oss. Hva vet du om hvem som er interesserte i Van Aanholt? Uansett er det et latterlig argument. Det finnes mange gode spillere der ute som ikke offentlig er ønsket av noen.  Han er og blir et langt bedre alternativ enn Bridge - på alle måter.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8065 på: 22. Aug. 2011, 21:00 »
Ok. Dette blir jo vanskelig å motbevise, når han, som du sier, allerede har bevist at han er god nok... ???

Når beviste han dette, da? I sine 7 kamper for Newcastle? I sine 2 kamper for Chelsea? Eller for sine 12 for Leicester? Nå er jeg jævlig spent.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8066 på: 22. Aug. 2011, 21:05 »
Nå var visst ikke van Aanholt alt for god for Leicester i fjor og selv om han var bra i  Championship var jo en spiller som Wayne Routledge også det. Er i tillegg rangert bak Bertrand i Chelsea. Virker for all del som en lovende spiller og ser gjerne at han kommer, men håper speiderne våre har sett han mer enn de syv kampene han spilte for oss i Championship.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8067 på: 22. Aug. 2011, 21:05 »
Ok. Dette blir jo vanskelig å motbevise, når han, som du sier, allerede har bevist at han er god nok... ???

Når beviste han dette, da? I sine 7 kamper for Newcastle? I sine 2 kamper for Chelsea? Eller for sine 12 for Leicester? Nå er jeg jævlig spent.

Newcastle og Chelsea. Viss du hadde sett kampene, hadde du innsett det du også.  Han har bevist at han kan ta nivået, enkelt.  Men for all del, forhold deg til vi gjorde før. Kjøpe dyre, gamle spillere med navn.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #8068 på: 22. Aug. 2011, 21:10 »
Tar VAn Aanholdt framfor alle venstre backene vi er linket til.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8069 på: 22. Aug. 2011, 21:13 »
Ah, lille barn.

1) Jeg så samtlige kamper som var mulig å se.

2) Har vel aldri sagt vi skal kjøpe dyre, gamle spillere med navn.
  ---> Jeg mener bare Wayne Bridge per dags dato er mange hakk over både Ferguson og Van Aanholt.

Men jeg orker ikke å diskutere med deg hvis du ikke kan være saklig, uten å være så fantastisk sikker på noe man UMULIG kan være sikker på. Spesielt når vurderingsgrunnlaget er 9 kamper - hvorav 7 er i Championship. Jeg håper det sier seg selv at det blir vanskelig å si at han har bevist at han er nivået i PL verdig...