20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1305642 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8040 på: 22. Aug. 2011, 18:56 »
Cissokho til oss er bare å GLEMME.

Hvorfor skal en av europas beste venstrebacker gå til den minst ambisiøse klubben i premier league?

Skal personlig sette over 500 kroner til Newutd sin pizza-konto hvis vi får han, for det SKJER bare ikke.

Tviler på at vi signerer noen som helst, Ryan Taylor + Ferguson er bra nok dekning for Ashley og Llambas, og nå har vi jo bevist at vi kan plukke poeng uten spiss og venstreback.

Tror ikke vi signerer noen.

Hahaha. Dagens :D
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #8041 på: 22. Aug. 2011, 18:59 »
Kansje Erding går til skolauk?
Maiga havner i Newcastle.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #8042 på: 22. Aug. 2011, 19:03 »
Cissokho til oss er bare å GLEMME.

Hvorfor skal en av europas beste venstrebacker gå til den minst ambisiøse klubben i premier league?

Skal personlig sette over 500 kroner til Newutd sin pizza-konto hvis vi får han, for det SKJER bare ikke.

Tviler på at vi signerer noen som helst, Ryan Taylor + Ferguson er bra nok dekning for Ashley og Llambas, og nå har vi jo bevist at vi kan plukke poeng uten spiss og venstreback.

Tror ikke vi signerer noen.

Hahaha. Dagens :D

Watch me Nordin  ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #8043 på: 22. Aug. 2011, 19:05 »
Håper bare det skjer noe før helgen og ikke drøye det til siste liten, for da er jeg rimelig sikker på at ingen kommer.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8044 på: 22. Aug. 2011, 19:07 »

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8045 på: 22. Aug. 2011, 19:11 »
Cissokho ville vært en drøm. Men tror som de flere andre, at vi ikke henter noen. I bestefall en championship back. Er fryktelig spent på hva vi henter som spiss
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8046 på: 22. Aug. 2011, 19:17 »
Hvis dette er det man legger ut når man skal vise profilen til Erik Pieters, så er jeg litt i tvil: .... legg merke til uttrykket hans etter 30 sec. Det var vel neppe en god pasning.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8047 på: 22. Aug. 2011, 19:18 »
Jeg hadde personlig vært grisefornøyd med Pieters/Cissokho og Erding. Håper til det siste!

Hvis jeg skal legge inn mitt eget bilde fra hard-disken, hvordan gjør jeg det? Tusen takk for at dere hjelper amøben...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8048 på: 22. Aug. 2011, 19:21 »
Var det ikke du som var så lei av dårlig nivå i transfertråden a?? Er det noe på den siden her som er kål så er det dette innlegget her. Mats argumenterer faktisk for det han sier, så aksepter det og slutt å kvin!
Så du meinar at me ikkje skal diskutere/ønske/håpe på dei spelarane me faktisk blir linka til? Det er jo det han seier me skal slutte med, å håpe på ein spelarar fordi han er "for god" for oss.

Han mener det tydeligvis er en spiller som er utenfor vår rekkevidde, så da må han få lov å mene det. Jeg tok ikke noe standpunkt til det i mitt innlegg, bare påpekte at innlegget ditt var pinlig. Det hjelper heller ikke å legge ord i munnen på meg... Kan jo skyte inn at jeg synes det meste skal være lov å nevnes, men har ikke problemer med at andre mener noe annet.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8049 på: 22. Aug. 2011, 19:27 »
ripsgard: Det var ikkje mykje å skryte over. Endleg ein spelarar som ikkje ser ut som Messi på youtube  ;)

Det værste er hvis dette er hans messi versjon :p da er det lite håp:p
Han kom, ble mett og dett var dett....

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8050 på: 22. Aug. 2011, 19:52 »
Cissokho til Newcastle er nok ikke så veldig realistisk, men likevel synes jeg ikke det er helt utenkelig. Fansen i Lyon virker til å være sånn passe fornøyd med han, og etter det jeg har snappet opp på diverse blogger og kommentarfelt så virker det til å være litt misnøye ute og går.

Han er iallefall ryktet solgt til Liverpool, Manchester City og nå Newcastle for litt over halvparten av det han kostet for bare to år siden. Et sted må jo dette verditapet komme fra, og han har fortsatt 3 år igjen på kontrakten og ung nok i massevis. Er han virkelig verdensklasse i dag? Ikke vet jeg da jeg har heller tynt grunnlag for å uttale meg, men det er jo litt merkelig at han i så tilfelle ikke er mer ettertraktet til en slik pris som de ulike ryktene vil ha det til. Likeså er det litt pussig at deler av Lyon-fansen ikke virker til å være like overbevist som andre om nivået. For all del så virker han som en god venstreback, men han er kanskje ikke fullt så god p.t. som enkelte hevder?

Nå avhenger det jo såklart også av hvilke andre klubber som hiver seg på, men om vi blir alene om å forsøke oss så er det ikke utenkelig at han kan finne på å melde seg inn i den franske revolusjonen i nord-øst. Han har vel allerede spilt i Europa så sånn sett utelukker det en del fryktet motstand i så måte.

Jeg er likevel ikke helt kjent med troverdigheten til ulike franske blogger/fansider om Lyon så det er ikke sikkert at det er noe i dette. Jeg uthever noen moment i et fransk bloginnlegg på football.fr fra idag (Google translate):

Aly Cissokho: Yet another disappointment?
Mon, August 22 2011

On June 29, 2007, Eric Abidal gave the call of FC Barcelona, ​​leaving vacant left-back at OL. So the club made the acquisition of Italian and World Champion Fabio Grosso. For two years it has held this position with an obvious lack of consistency, but overall does the job.

Then comes the summer of 2009 and Grosso left the capital of the Gauls for Juventus. Comes to replace a french named Aly Cissokho, formed Geugnon, then exiled in Portugal, Vitoria FC and FC Porto. A year after being relegated to the national, the native of Blois landed between Rhone and Saone rivers, with all the confidence of Bernard Lacombe, who already compared to his illustrious predecessor, Eric Abidal.

Only, as and games, doubt takes hold. At the end of his first season of Lyon, the results are mixed for Aly Cissokho a bit overwhelmed by events. Then comes the 2010-2011 season, the player connects the disappointing performance. Centres more imprecise, and marking non-existent defense and fever during the awkward phases offensive, it is quickly attacked by a fraction of the fans (he has also an altercation with one of them during training ). Moreover, it is no coincidence that the decisive OL-OM (3-2), Claude Puel prefers the young Timothy Kolodziejczak.

This summer, the OL has given a release to Cissokho, it was also one of the leaders of poor results in the preparation matches. It is also because he had not placed that Kinkel could focus for the purpose Ajaccio on August 13. Faced with Rubin Kazan, moreover he was replaced in the 52nd minute of play on the club's official website, it is called muscle fatigue. Actual injury or sanction from Remi Garde? The fact is that according to the newspaper "Le Parisien" Newcastle have made an offer of 8 million euros to recruit the leaders Lyon défenseur.Les would do well to look closely at this proposal before Cissokho is finally disliked by the public as a Kader Keita, Jean II Makoun or Diakhaté Pope before him ...

---

For de av dere som vil elske å ta dette for et uttrykk for at jeg forventer at han blir kjøpt eller hva dere måtte finne på at jeg skulle mene, så skal jeg komme dere i forkjøpet der: Jeg har lite tro på at Cissokho blir Newcastle-spiller, men prøver å se saken fra en litt annen side.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8051 på: 22. Aug. 2011, 19:52 »
Håper og tror Pieters er bedre enn det. Likevel litt noja:P Men hvorfor legger PSV ut kortfilm med han, der han ikke viser noen verdens ting? cissokho, JA TAKK!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8052 på: 22. Aug. 2011, 19:57 »
Håper og tror Pieters er bedre enn det. Likevel litt noja:P Men hvorfor legger PSV ut kortfilm med han, der han ikke viser noen verdens ting? cissokho, JA TAKK!

Mannen spiller for Nederland da, så noe må han jo kunne ;)

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8053 på: 22. Aug. 2011, 20:22 »
Cissokho til Newcastle er nok ikke så veldig realistisk, men likevel synes jeg ikke det er helt utenkelig. Fansen i Lyon virker til å være sånn passe fornøyd med han, og etter det jeg har snappet opp på diverse blogger og kommentarfelt så virker det til å være litt misnøye ute og går.

For de av dere som vil elske å ta dette for et uttrykk for at jeg forventer at han blir kjøpt eller hva dere måtte finne på at jeg skulle mene, så skal jeg komme dere i forkjøpet der: Jeg har lite tro på at Cissokho blir Newcastle-spiller, men prøver å se saken fra en litt annen side.

Det eneste som står i veien for at Cissokho skal komme til Newcastle, er pengene, som Ashley holder veldig godt på. Det er overvurdering av både spilleren og dagens Lyon, å tro at en overgang til PL og Newcastle er noe som er utenkelig.

Forresten, Van Aanholt på Twitter idag angående en overgang til Newcastle:

"would love to play for those fans , u never know with football .. But I'm still a chelsea player ..."

Tar han over de fleste faktisk. Håper han returnerer.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8054 på: 22. Aug. 2011, 20:26 »
Ryan Taylor/Ferguson er verdt fall bedre enn Bridge.

Det er de ikke, ass. Bridge var totalt sugen for West Ham i fjor, men han er fremdeles en langt bedre fotballspiller enn både Ryan Taylor og Shane Ferguson til sammen.

Ferguson foran Bridge ti av ti ganger.

Hah, det kan du vel ikke mene? Ferguson som knapt har spilt en PL kamp, langt mindre kommet uskadet fra en kamp på høyere nivå? Greit talent, men typisk newcastle-hypa spiller. Han er ikke førsteellevermateriale på noen år ennå, gitt.

Om noen år? Er han ikke 20 allerede?