20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1305827 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8025 på: 22. Aug. 2011, 17:29 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20110822/two-join-academy_2281670_2428499

SPENNENDE! Aldri feil å hente slike gutter :D

Er dette de to kjøpene Pardieux har snakket om? :)

Får ikke håpe det, men JJ Hooper scorte tre i U-18 seieren over Chelsea :) Kan bli spennene. Mya bra spisser på akademiet nå. Mest spennede er vel Campbell, har som 16-åring allerede debutert for reservene og spiller for England U-17...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8026 på: 22. Aug. 2011, 17:34 »
Mats: Ulike kilder har sagt det. Lokal media og franske nyhetsmediar.

Man kan vel alltids legge inn et bud på en spiller, men en annen ting er og faktisk få dem til å signere. Newcastle får aldri Cissokho. Unnskyld for at jeg er negativ, men det skjer bare ikke.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8027 på: 22. Aug. 2011, 17:45 »
Folkens!!! Nå skal me starte å diskutere Brigde, sidan Mats seier det ikkje er poeng å diskutere Cissokho tros ulike mediar melder me har lagt inn bud på han.

Og alle spelarar må opp til godkjenning hjå Mats først, sånn at han kan ta ein vudering om det er verdt å diskutere spelaren.

Skjerp deg mann, må nå faen meg være lov til å diskutere spelarar me blir linka med. Er bedre denne tråden blir brukt til det, enn Ashley og økonomi diskusjoner.

+1

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8028 på: 22. Aug. 2011, 17:46 »
Folkens!!! Nå skal me starte å diskutere Brigde, sidan Mats seier det ikkje er poeng å diskutere Cissokho tros ulike mediar melder me har lagt inn bud på han.

Og alle spelarar må opp til godkjenning hjå Mats først, sånn at han kan ta ein vudering om det er verdt å diskutere spelaren.

Skjerp deg mann, må nå faen meg være lov til å diskutere spelarar me blir linka med. Er bedre denne tråden blir brukt til det, enn Ashley og økonomi diskusjoner.

Glad i å overdrive? Har jeg sagt at det ikke er lov til å diskutere spillere vi blir linka til? Jeg sier det ikke er vits å håpe på han, da jeg aldri tror vi får han. Det er bare min personlige mening om Cissokho ryktene.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8029 på: 22. Aug. 2011, 17:50 »
La på litt ekstra ja, men du ser poenget mitt. Greit han kanskje ikkje kjem, men nå pinna deg lov til å håpe og diskutere spelarar som me faktisk blir linka med. Kva ellers skal me gjere i ein transferstråd?

Realistike mål? Men jada, man må selvsagt få lov til å håpe. Veit jo aldri :)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8030 på: 22. Aug. 2011, 17:51 »
Cissokho er vel den spilleren vi er nærmest for øyeblikket. Hadde han komt hadde jeg gitt blaffen i hvilken spiss som kom. Cissokho er forøvrig bedre enn Enrique.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8031 på: 22. Aug. 2011, 17:52 »
Ryan Taylor/Ferguson er verdt fall bedre enn Bridge.

Det er de ikke, ass. Bridge var totalt sugen for West Ham i fjor, men han er fremdeles en langt bedre fotballspiller enn både Ryan Taylor og Shane Ferguson til sammen.

Ferguson foran Bridge ti av ti ganger.

Hah, det kan du vel ikke mene? Ferguson som knapt har spilt en PL kamp, langt mindre kommet uskadet fra en kamp på høyere nivå? Greit talent, men typisk newcastle-hypa spiller. Han er ikke førsteellevermateriale på noen år ennå, gitt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8032 på: 22. Aug. 2011, 18:04 »

Var det ikke du som var så lei av dårlig nivå i transfertråden a?? Er det noe på den siden her som er kål så er det dette innlegget her. Mats argumenterer faktisk for det han sier, så aksepter det og slutt å kvin!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8033 på: 22. Aug. 2011, 18:17 »
Ekstremt spent på hva vi kan få inn denne uka, har trua!!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #8034 på: 22. Aug. 2011, 18:24 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_7118081,00.html

Skal vi først ha en keeper som kan være backup for Harper, ja så burde vi hente dette unge talentet gratis.
Vi har jo godeste Ole og, han ble jo varmt snakket om av godetste Beardsley.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8035 på: 22. Aug. 2011, 18:29 »
Cissokho er vel den spilleren vi er nærmest for øyeblikket. Hadde han komt hadde jeg gitt blaffen i hvilken spiss som kom. Cissokho er forøvrig bedre enn Enrique.

Og det vil sei at mi er laaangt ifrå å få nokon som helst? :P

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #8036 på: 22. Aug. 2011, 18:31 »
Cissokho til oss er bare å GLEMME.

Hvorfor skal en av europas beste venstrebacker gå til den minst ambisiøse klubben i premier league?

Skal personlig sette over 500 kroner til Newutd sin pizza-konto hvis vi får han, for det SKJER bare ikke.

Tviler på at vi signerer noen som helst, Ryan Taylor + Ferguson er bra nok dekning for Ashley og Llambas, og nå har vi jo bevist at vi kan plukke poeng uten spiss og venstreback.

Tror ikke vi signerer noen.
If it has tits or wheels, count on problems!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8037 på: 22. Aug. 2011, 18:31 »

Og det vil sei at mi er laaangt ifrå å få nokon som helst? :P
Ja sier vel sitt egentlig. Lite som skjer.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8038 på: 22. Aug. 2011, 18:33 »
Cissokho til oss er bare å GLEMME.

Hvorfor skal en av europas beste venstrebacker gå til den minst ambisiøse klubben i premier league?

Skal personlig sette over 500 kroner til Newutd sin pizza-konto hvis vi får han, for det SKJER bare ikke.

Tviler på at vi signerer noen som helst, Ryan Taylor + Ferguson er bra nok dekning for Ashley og Llambas, og nå har vi jo bevist at vi kan plukke poeng uten spiss og venstreback.

Tror ikke vi signerer noen.
Jo det er nødt å skje. Vist ikke mister jeg all tro og håp for dette styret.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8039 på: 22. Aug. 2011, 18:54 »
http://www.footmercato.net/psg-erding-annonce-son-depart-a-demi-mot_71820 jaha...
hvilket en tur via google translate blir til noe sånt som dette:

Begrenset til rollen som joker luksus Paris SG, Mevlut Erding (24 år) bestemte seg for å forlate. Den tyrkiske internasjonalt har selv rapportert i dag på Camp des Loges. På spørsmålet "Vil du være på trening i morgen? "Angriperen sa:" Jeg tror ikke "slik releer RMC.

Det gjenstår nå å finne ut hvor den tidligere Sochaux, som visstnok allerede tømte skapet, sprett. Stade Rennais vises på stang, men andre kursene er på stedet (Lille, Bordeaux, Saint-Etienne, Newcastle, etc.).