20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1304924 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7935 på: 21. Aug. 2011, 12:09 »
Alan Pardew is due to watch Erik Pieters play for PSV vs Den Haag this afternoon. #NUFC

Skuffende med tanke på muligheten for å skaffe Cissokho..

Og ja, BESTEM DEG.
Er det virkleg så rart? Først får klubben kritikk for at dei ikkje jobbar med fleire spelarar? og så får dei faen me kritikk fordi dei ser på fleire spelarar?

Nå er eg faktisk ganske så lei den forbanna negativiteten her inne. Berre fordi Pardew er å ser på Pieters betyr det ikkje nødvendigvis det er han, klubben går for. Dei ser på alternativene dei har, og som igrunn er bra. Men det er vel plussleg gale at me har fleire alternativ nå da?

Når har jeg kritisert de for å ikke "jobbe med fleire spelarar"? Faktum er at tiden begynner å renne ut, og jeg vil få inn og spillt inn en venstreback slik at vi får ham klar hurtigst mulig. Vi har spillt to kamper nå uten venstreback - det er utilgivelig igrunn. Det er rimelig enkel og logisk tankegang.

Deg om det. Av det jeg har sett her inne klager du minst like mye, om ikke mer. Riktignok på personene her inne, noe som egentlig bare gjør det enda verre. Kritikken Ashley & co får er helt rettmessig og gyldig på et NEWCASTLE-forum.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7936 på: 21. Aug. 2011, 12:11 »
Alan Pardew is due to watch Erik Pieters play for PSV vs Den Haag this afternoon. #NUFC

Skuffende med tanke på muligheten for å skaffe Cissokho..

Og ja, BESTEM DEG.

Hva er det egentlig som er så gærnt med dette?

Det jobbes med en ny venstreback, hvorav det først og fremst er to konkrete navn som er i klubbens kikkert. Da er det vel bare naturlig at manageren ser den ene av dem "in action". Research er ingen dum ting.

Du skal heller ikke se bort ifra at selgekåte Lyon dresskledde-herremenn får med seg at Newcastle igjen ser Pieters i aksjon og derav blir litt lettere å forhandle med, hvis de gjerne vil ha Newcastle sine millioner i lomma i bytte mot Cissokho.

Ellers er jeg litt enig med Frode, ut ifra mitt minimale bedømmingsgrunnlag så virker denne Pieters like interessant som Cissohko. Men jeg ser ikke veldig mye av verken Ligue Æh eller hollandsk æresdivisjon.

Gjør du?

Se post over. Og ja - fransk liga that is. Har kun sett to kamper med Pieters.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7937 på: 21. Aug. 2011, 12:28 »
- Mobido Maiga
- Aly Cissokho
- Erik Pieters
- David Santon

4 spennende spillere vi er linket til, håper bare det ikke står med praten men at 2-3 av de faktisk blir Newcastle spillere iløpe av uken.

Ikke glem M'Bengue. ;)

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7938 på: 21. Aug. 2011, 13:23 »
Virker ikke som verken Maiga eller Pieters er noe særlig hurtige, ihvertfall ikke av det eg har sett.. Maiga har helt grei fart, men tror ikke han er noe særlig raskere enn Ba..
Pierters virker veldig solid bakover, men ikke noe hurtigtog han heller  :P Noen som vet sikkert, som har sett Maiga i action, og kan bekrefte at han er en "hurtig" spiss?

Uansett, håper på Cissokho(1)/Pieters(2) + en spiss, og da helst en rask en!
Santon hadde vært bonus!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7939 på: 21. Aug. 2011, 13:30 »
Maiga er ikke det jeg vil kalle en hurtig spiss. Helt grei all-round. Skal jeg sammenligne ham med noen i stallen vår må det være Best. Har bare sett han 7-8 ganer så skal ikke uttale meg mer enn det ;)

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7940 på: 21. Aug. 2011, 13:37 »
Maiga er ikke det jeg vil kalle en hurtig spiss. Helt grei all-round. Skal jeg sammenligne ham med noen i stallen vår må det være Best. Har bare sett han 7-8 ganer så skal ikke uttale meg mer enn det ;)

Oki, var egentlig noe sånt eg tenkte også  ;)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #7941 på: 21. Aug. 2011, 13:50 »
Skrevet av en fra Fransk Fotball:

"Maïga er en spennende spiller det. Man kan si at han er litt typisk afrikansk i form av at han er sterk i kroppen, brukbart hurtig og bra teknisk. Vet ikke helt hvor det er Newcastle ønsker å fortsterke seg, men utifra den målstatstikken Maïga har opparbeidet seg i Frankrike, er det ingen målmaskin vi snakker om her. I FC Sochaux har han så langt 16 mål på 40 kamper (Ifølge fransk wiki).

Må bare komme med en liten note også om det som går på å streike seg ut av klubber. Herregud så lei jeg er av dette i Frankrike. Jeg er skråsikker på at det begynner å bli en kultur for dette. Hatem Ben Arfa gjorde det samme for å komme seg til Newcastle, mens Stéphane Sessegnon følte trang for å streike seg bort til Sunderland. Ikke lett å gjøre så mye med dette problemet, men det er fryktelig irriterende med spillere som er under kontrakt og som ikke respekterer disse."
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7942 på: 21. Aug. 2011, 16:46 »
Maiga, som egentlig skulle være med til Nancy, verken starter eller sitter på benken for Sochaux. Virker mer og mer sannsynlig.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7943 på: 21. Aug. 2011, 18:14 »
Noen som har fulgt med på kampen til PSV og sett Pieters?

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7944 på: 21. Aug. 2011, 18:53 »
Noen som har fulgt med på kampen til PSV og sett Pieters?

Han var god idag. Riktignok mot et dårlig lag. Bidro godt fremover, traff på de fleste pasningene og fikk lagt inn et par innlegg. Ble tatt litt på fart av Verhoek, men ikke nok til at jeg for sikkert kan si at han kommer til å slite med raske spillere.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7945 på: 21. Aug. 2011, 20:18 »
Neilfarrington Neil Farrington
Erik Pieters says the "Premier League is a beautiful league to play in" and he is "open" to joining #nufc - but waiting for "concrete" news.
8 minutes ago

Mer fan av hvordan Pieters reagerer på interessen vår enn hva Maiga gjør.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #7946 på: 21. Aug. 2011, 20:47 »
Like greit hvis han ikke er et hurtigtog

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7947 på: 21. Aug. 2011, 20:51 »
Håper ikke det er hold i Maiga ryktene. Vet vi er tynt besatt av kvalitet på topp, men har ikke troen på at denne mannen er løsningen. Ser heller at pengene brukes på andre alternativer

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7948 på: 21. Aug. 2011, 20:58 »
Håper ikke det er hold i Maiga ryktene. Vet vi er tynt besatt av kvalitet på topp, men har ikke troen på at denne mannen er løsningen. Ser heller at pengene brukes på andre alternativer
Og hva i alle dager begrunner du det med?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7949 på: 21. Aug. 2011, 21:05 »
For min del ser jeg ikke helt hva han kan tilføre oss av noe nytt. Virker litt for lik noen av de vi har, men håper for all del at han motbeviser meg! Skulle ønske vi kunne hentet en spiss som det lukter litt mer må av. Maiga har vel ikke vært noen notorisk storscorer i karieren sin, men 15 mål ifjor er bra ;)