20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1304188 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7920 på: 21. Aug. 2011, 11:03 »
Skulle gjerne sett vi var linket til en litt hetere spiller enn Maiga :-\ Han er sikkert god, men var ikke en sånn type spiss jeg satt med i tankene når vinduet åpnet. Hent Papiss Cisse eller Hugo Rodallega, de to hade vært krem..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7921 på: 21. Aug. 2011, 11:05 »
Får vi inn Cissokho og Maiga er jeg svært fornøyd med vinduet, selv om jeg har mine tvil til at Maiga er spissen vi trenger akkurat nå.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7922 på: 21. Aug. 2011, 11:17 »
Alan Pardew is due to watch Erik Pieters play for PSV vs Den Haag this afternoon. #NUFC

Skuffende med tanke på muligheten for å skaffe Cissokho..

Og ja, BESTEM DEG.

Hva er det egentlig som er så gærnt med dette?

Det jobbes med en ny venstreback, hvorav det først og fremst er to konkrete navn som er i klubbens kikkert. Da er det vel bare naturlig at manageren ser den ene av dem "in action". Research er ingen dum ting.

Du skal heller ikke se bort ifra at selgekåte Lyon dresskledde-herremenn får med seg at Newcastle igjen ser Pieters i aksjon og derav blir litt lettere å forhandle med, hvis de gjerne vil ha Newcastle sine millioner i lomma i bytte mot Cissokho.

Ellers er jeg litt enig med Frode, ut ifra mitt minimale bedømmingsgrunnlag så virker denne Pieters like interessant som Cissohko. Men jeg ser ikke veldig mye av verken Ligue Æh eller hollandsk æresdivisjon.

Gjør du?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7923 på: 21. Aug. 2011, 11:18 »
Cissokho over Pieters every day!

Har sett ganske mye av Cissokho opp gjennom årene og har alltid hatt noe jævli sansen for han. Rask, sterk og god både defensivt og offensivt. Ville vært et kupp om vi klarer å sikre oss han!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #7924 på: 21. Aug. 2011, 11:19 »
Ja, spennende tider.
Forresten, er det bare meg som er litt for å var litt smart her?
Hva skjer når Afrika mesterskapet begynner. Hvor blir spissene våre av da? Ba, Ameobi, å maiga forsvinner jo da? Hvem skal da spille spiss?

Santon er jeg positiv til, sett han i noen kamper. Han er sterk, rask, tekninsk og jeg tror han hadde taklet presset Premier League veldig bra.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7925 på: 21. Aug. 2011, 11:20 »
Får vi inn Cissokho og Maiga er jeg svært fornøyd med vinduet, selv om jeg har mine tvil til at Maiga er spissen vi trenger akkurat nå.

Cissokho (vanskelig navn) ELLER Pieters, OG en riktig spisstype så skal jeg faktisk si meg noenlunde fornøyd med vinduet. Det er skummelt å gå inn i en lang sesong med kun tre senior-midtstoppere, men det var vel andre posisjoner som var viktigere å bekle denne gangen da.

Denne Maiga vet jeg ingenting om, men han passer vel til profilen, altså typen "rask bakromsspiss" ut ifra det jeg har forstått?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7926 på: 21. Aug. 2011, 11:22 »

Har sett ganske mye av Cissokho opp gjennom årene og har alltid hatt noe jævli sansen for han. Rask, sterk og god både defensivt og offensivt. Ville vært et kupp om vi klarer å sikre oss han!

Nasjonalitet på Cissokho? Stikker han også av under Afrikamesterskapet?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7927 på: 21. Aug. 2011, 11:24 »
Han er fransk.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7928 på: 21. Aug. 2011, 11:26 »

Helt enig. Hadde vært helt fantastisk å få han inn. Husker han best fra tiden i Porto.
Cissokho har vel kjempet med Bastos om plassen på backen i Lyon.

Maiga hadde jeg aldri hørt om før Newcastle var linket med han.

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7929 på: 21. Aug. 2011, 11:31 »
Ja, spennende tider.
Forresten, er det bare meg som er litt for å var litt smart her?
Hva skjer når Afrika mesterskapet begynner. Hvor blir spissene våre av da? Ba, Ameobi, å maiga forsvinner jo da? Hvem skal da spille spiss?

Har Ameobi begynt å spille for Nigeria?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7930 på: 21. Aug. 2011, 11:35 »
Viss eg ikkje tar heilt feil, så har Batos spelt meir ving i Lyon.  :)

chickenman: Anngåande midtstoppere, så skal me ifølge Pardew tilby kontrakt til begge dei to som var på prøvespill frå RC Lens. (viss du leser litt i mellom linjene i eit interjuv med lokal media, har lagt det ut i denne tråden før). Og da synst eg ikkje det er så krise i midtforsvaret, da har me tre erfarne med to unge talenter i backup. :)

Kort detaljert opppdatering på dette?

Akkurat kommet hjem fra en ukes ferie uten nett, og da ble det VELDIG mye nye poster i denne tråden...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #7931 på: 21. Aug. 2011, 11:43 »
Har spurt noen fra Fransk Fotball om de kan gi litt info om Maiga.

Er det afrikamesterskap i år? I såfall mister vi Ba og evt Maiga.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7932 på: 21. Aug. 2011, 11:47 »
Afrikamesterskapet er denne sesongen ja så da kan vi være tilbake til spissituasjonen vi hadde i slutten av forrige sesong + obertan.

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7933 på: 21. Aug. 2011, 11:50 »
Nja, Best, Obertan, Vuckic, Ben Arfa. Bare Best av de da som kan spille typpisk spydspiss. Men dog. der er alternativer.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #7934 på: 21. Aug. 2011, 12:06 »
- Mobido Maiga
- Aly Cissokho
- Erik Pieters
- David Santon

4 spennende spillere vi er linket til, håper bare det ikke står med praten men at 2-3 av de faktisk blir Newcastle spillere iløpe av uken.