20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1305555 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7890 på: 20. Aug. 2011, 19:02 »
Sååå e Chelsea søppel o :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7891 på: 20. Aug. 2011, 19:10 »
Lett å si nå, men Long hadde sin første virkelig gode sesong i fjor..Men han er arbeidssom og rask, og det trenger vi nå..Forhåpentligvis kjøper vi Sturridge :)

Relativt mange her inne som ønsket seg han lenge før han ble klar for WBA, så at det er ikke så rart folk nevner det nå.......
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7892 på: 20. Aug. 2011, 20:26 »
?A victory like today helps me with Managing Director Derek Llambias and Mike to go upstairs and say, ?Come on, let?s try to get them in this week?.

?We want to get the right players and we want to get the best value we can, and we are trying to do that.

?The group I have got is sound.? ?They are aware to balance us up, we perhaps need a left-back in the building and we need a striker in, and that?s what we are going to try to do.?

Jaha. Lovande :P Noko som skurrar her er "in this week" og "perhaps" ::)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7893 på: 20. Aug. 2011, 20:34 »
Ja og "perhaps" med at vi trenger en back.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7894 på: 20. Aug. 2011, 20:42 »
Skjer dette har vi et helt spinnvilt forsvar og midtbane, faktisk bedre enn mange andre i PL...

Juma

• Gjest
« Svar #7895 på: 20. Aug. 2011, 20:57 »
http://www.nufcblog.com/2011/08/20/newcastle-interested-in-italian-international-full-back/

Santon-S.Taylor-Colo-Cissoko  :o :o :o

Viss dette skjer, så trur eg må klype meg sjølv i armen. For å sjekke om det faktisk er sant, at me vil ha ei så rå forsvarlinje!

http://www.nufcblog.com/2011/08/20/sunderland-win-helps-pardew-bring-in-new-players/

An upbeat Alan Pardew also gave an update on new signings, and said the win will help him get new players in this coming week:

?A victory like today helps me with Managing Director Derek Llambias and Mike to go upstairs and say, ?Come on, let?s try to get them in this week?.

?We want to get the right players and we want to get the best value we can, and we are trying to do that.

?The group I have got is sound.? ?They are aware to balance us up, we perhaps need a left-back in the building and we need a striker in, and that?s what we are going to try to do.?

Satt faktisk å tenkte på det samme. Blir kåt bare av tanken :P

Krul

Santon-Saylor-Colo-Cissokho

Barton-Tiote-Cabaye

Ben-Arfa                                                 Marveaux

Ba

Benken

Harper
Willy
Obertan
Jonas
Gosling
Harris
Best

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7896 på: 20. Aug. 2011, 20:59 »
Santon er fortsatt en veldig uferdig back, noe som ikke er unaturlig mtp hans alder. Overgangen fra serie a til PL er også vanskelig og det gjør det ikke enklere for en ung spiller som Santon på kort sikt. Blir bare en påstand, men jeg tipper han vil se ut som Jose Enrique gjorde da han kom. Rufsete, men med mye potensiale! Meget god signering, men ikke forvent champagne fra første kamp med Santon...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7897 på: 20. Aug. 2011, 21:08 »
Blir bare utrolig glad over å høre at vi er linket med Santon. Utrolig potensial og veldig anvendelig. Enig i at det kan ta tid før han tilpasser seg, men han kan også være av dem som tar fysikken og tempoet med en gang. Er faktisk ikke helt usannsynlig dette. Farlig å få håp men...

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7898 på: 20. Aug. 2011, 21:10 »
Velger å ta alle rykter med knusende ro framover. Har sittet å vente i hele sommer. Spesielt når Pardew sier perhaps. Skal juble først når noen står på stadion.
Tror forøvrig at Santon blir en for stor fisk å få til oss.
« Siste redigering: 20. Aug. 2011, 21:14 av Fluffy »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7899 på: 20. Aug. 2011, 21:40 »
Når Roma også er på banen tror jeg valget for Santon blir lett dessverre!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #7900 på: 20. Aug. 2011, 21:41 »
Slik jeg leser setningen så vil jeg ikke tolke perhaps som kanskje, men mer konstaterende. Sliter med å forklare det, det har med Engelsk talemåte og uttrykk å gjøre.

Tipper flere her som har hatt med engelskmenn å gjøre skjønner hca jeg mener? Hvem var det som hadde vokst opp i Glasgow. (ikke England - for all del ;) j

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7901 på: 20. Aug. 2011, 22:14 »
Er nok meg det ;) Du har helt rett, vil tro han nærmest konstaterer det :)

Hehe, ikke England nei :D

Juma

• Gjest
« Svar #7902 på: 20. Aug. 2011, 22:21 »
M`Bengue har ikke spilt for Toulouse de siste 2 ukene. Trøye nr 12 ble plutselig ledig i Newcastle hvilket er M`Bengue sitt draktnummer. Kan det være at det er det er han vi ønsker og at Pieters og Cissokho bare er coverhistorier slik at klubben kan jobbe i det stille?

Personlig så håper jeg ikke det, ikke fordi M`Bengue ikke er en god venstre back, tvert imot, men fordi vi da er uten venstreback under Africa mesterskapet sendere i år.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7903 på: 20. Aug. 2011, 22:23 »

Ikke sikkert..Vi kan jo garantere spilletid..Var jo slik vi snappet opp Enrique også, pluss at han fikk skrekkelig godt betalt for å være en så ung back..

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7904 på: 20. Aug. 2011, 22:34 »

Ikke sikkert..Vi kan jo garantere spilletid..Var jo slik vi snappet opp Enrique også, pluss at han fikk skrekkelig godt betalt for å være en så ung back..
Kunne også garantere spilletid til de som vi ville kjøpe før i sommer, men ingen ville. Santon har nok mye høyere mål enn NUFC. Schalke og Roma er nok mer attraktive dessverre. Og vi gir ingen skrekkelig godt betalt for tiden heller.
« Siste redigering: 20. Aug. 2011, 22:36 av Fluffy »