20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1301244 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7695 på: 18. Aug. 2011, 14:28 »
Rob Elliot, the 25 Year old goalkeeper, is set to sign from Charlton Athletic for a nominal fee today.

Nice to see we have our priorities sorted out...

Noen som kjenner til dette?  ???

Kjempesignering, han ender nok opp som meg og deg; flaskebærer :)

Ha ha.  ;D
Men skjønner ikke at de bruker tid på den plassen akkurat nå :o

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7696 på: 18. Aug. 2011, 14:33 »
Jepp, leste desse ryktene eg også. Eg trur eg vil få hjerteinnfart om det er sant.

"Nufctransfer Nufc official
by jamesw84NUFC
Daniel sturridge is on Tyneside 'new number 9' confirmation expected later #nufc"

TILT!
Who else...... Alan Shearer

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7697 på: 18. Aug. 2011, 14:42 »
Hentet fra twitter:

@TouchlineDrama
Talk of Chelsea boss Villas-Boas wanting a reunion with Raul Meireles, and Liverpool seeking Daniel Sturridge in exchange, is so intriguing!

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7698 på: 18. Aug. 2011, 14:46 »
Hvis Liverpool får Sturridge griner jeg.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7699 på: 18. Aug. 2011, 14:51 »
Haha, det eneste Liverpool ikke har bruk for er en ny dyr spiss..De har jo svidd av et halvt BNP på Carroll og Suarez..Hvis de kjøper en ny spiss kommer det til å være en yngre spiller som er fornøyd med å sitte på benken..Sturridge er ung, men benken tror jeg han ikke er fornøyd med..Og både Suarez og Carroll var så dyre at Liverpool bare må spille med dem.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7700 på: 18. Aug. 2011, 14:54 »
Haha, det eneste Liverpool ikke har bruk for er en ny dyr spiss..De har jo svidd av et halvt BNP på Carroll og Suarez..Hvis de kjøper en ny spiss kommer det til å være en yngre spiller som er fornøyd med å sitte på benken..Sturridge er ung, men benken tror jeg han ikke er fornøyd med..Og både Suarez og Carroll var så dyre at Liverpool bare må spille med dem.

Pluss at de har Kuyt som nesten må spille spiss med tanke på alle midtbanespillerne de har, og tror de heller satser på Raheem Sterling enn å hente enda en dyr spiss
Veni Vidi Vici

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #7701 på: 18. Aug. 2011, 14:59 »
he he
If it has tits or wheels, count on problems!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7702 på: 18. Aug. 2011, 15:04 »
Liverpool pøser ut (uten sammenligning) menst vi står her og surmuler om et par mill. tragisk, trist og helt latterlig. Nisse styre.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7703 på: 18. Aug. 2011, 15:11 »
Liverpool pøser ut (uten sammenligning) menst vi står her og surmuler om et par mill. tragisk, trist og helt latterlig. Nisse styre.

Er vel ikke vits å betale overpris for spillerne heller, hadde ikke kjøpt tilbake Carroll for £35 mill selv om han var min favoritt før han dro til Lfc.
Jeg velger å ikke ta sorgene på forskudd og venter med å gi min dom over denne sommeren frem til overgangsviduet er stengt.
Veni Vidi Vici

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7704 på: 18. Aug. 2011, 15:16 »

Er vel ikke vits å betale overpris for spillerne heller, hadde ikke kjøpt tilbake Carroll for £35 mill selv om han var min favoritt før han dro til Lfc.
Jeg velger å ikke ta sorgene på forskudd og venter med å gi min dom over denne sommeren frem til overgangsviduet er stengt.
Når du ikke klarer/er villig til å bruke 6-7£ på en VB snakker en ikke om overpris. Det er heller ikke saken at en skal spy ut penger og har heller ikke sagt det.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7705 på: 18. Aug. 2011, 15:17 »
Spennende/nervøse tider nå altså... Men herregud det er gøy å holde med denne klubben ;D

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7706 på: 18. Aug. 2011, 15:20 »

Når du ikke klarer/er villig til å bruke 6-7£ på en VB snakker en ikke om overpris. Det er heller ikke saken at en skal spy ut penger og har heller ikke sagt det.

Ser den, men vi vet jo faktisk ikke om det virkelig er fakta.. Hvis vi har en bedre spiller i kikkerten (Cissokho) så er det jo forståelig at vi ikke går for Pieters også
Veni Vidi Vici

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7707 på: 18. Aug. 2011, 15:20 »
Spennende/nervøse tider nå altså... Men herregud det er gøy å holde med denne klubben ;D
Er vel ikke så spennende akkurat nå. Mye rykter. Lite handling.

Juma

• Gjest
« Svar #7708 på: 18. Aug. 2011, 15:22 »
Alan Pardew "There's a good chance Ryan Taylor plays on saturday. clubs know we need LB and makes it hard, we have to be diligent" :-\

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7709 på: 18. Aug. 2011, 15:23 »

Ser den, men vi vet jo faktisk ikke om det virkelig er fakta.. Hvis vi har en bedre spiller i kikkerten (Cissokho) så er det jo forståelig at vi ikke går for Pieters også
Hvis vi har en i kikkerten så må man jo gjøre noe, ikke sitte på gjerdet i 2 uker til. Man burde absolutt ha klart å fått in en venstreback denne uken.