20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1301251 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7650 på: 18. Aug. 2011, 10:06 »
Kjedlig om det er totalt 3-4 mill pund som hindrer oss å ha en klasse back som Cissokho og en lovende spiss som Maiga!

De pengene vet vi finnes!

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7651 på: 18. Aug. 2011, 10:20 »
Irriterende at det går så tregt med handelen av venstre back >:( Skulle hatt ny back klar til helga, men det toget e gått no tenke eg ::) Såg kampen Sunderl hadde mot F"pool i helga, og syntest dei hadde både fart og ikkje minst teknikk i fremste rekke der. Trur Ryan Taylor fort kan bli  "Rundingsbøye" til helga.
Håper eg tar feil for all del!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7652 på: 18. Aug. 2011, 10:23 »
Forundrer meg ikke om Ashley rett og slett dropper å handle flere spillere dersom han ikke får de til de prisene han er villig til å betale. Men det er fortsatt tid igjen, så skal ikke svartmale noe som helst før vinduet er stengt. Tror nok vi har fått inn de spillerene vi trenger innen den tid.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #7653 på: 18. Aug. 2011, 10:30 »
Trur ganske sikkert vi ihvertfall får inn en VB, og mulignes en spiss før vinduet stenger.  Men kvaliteten på spilleren/spillerene vi får inn er jeg mere usikker på  :-\
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7654 på: 18. Aug. 2011, 10:32 »
Forundrer meg ikke om Ashley rett og slett dropper å handle flere spillere dersom han ikke får de til de prisene han er villig til å betale. Men det er fortsatt tid igjen, så skal ikke svartmale noe som helst før vinduet er stengt. Tror nok vi har fått inn de spillerene vi trenger innen den tid.

Jo, men greier mi å forhandla oss fram til akseptabel pris før vindauget stenger? Og dess nærmare mi kjem, dess meir pressar vel andre klubbar opp prisen? Og er då spent på kvaliteten som kjem inn.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7655 på: 18. Aug. 2011, 10:36 »
Hvordan er det mulig å være så gjærrig når vi nå har muligheten til å skaffe oss en spiller som Cissokho

Kan love at fansen hadde vært fornøyd med Ashley når han hadde blitt presentert, og han ville faktisk fått mye mer støtte enn det han får nå
Veni Vidi Vici

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #7656 på: 18. Aug. 2011, 10:42 »
LFC5timesNews LiverpoolFC
Liverpool have asked about the availability of Newcatle Centre half Steven Taylor, firmly rebuffed, #LFC weighing up options
Det mest fornærmende jeg har lest på lenge ... "newcatle". CATLE!?

;)

[mangler vel en t ekstra før fornærmelsen er komplett, men nærme nok...]
Jeg hadde en katt som jeg døpte Newcatle en gang!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7657 på: 18. Aug. 2011, 10:45 »
Ka tenke folk om han maiga då? Eg veit absolutt ingenting om han, anna en et par youtube filma.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7658 på: 18. Aug. 2011, 10:52 »
Dårlig fart, dårlig avslutningsegenskaper, dårlig plasseringer. Blir sur om vi får Maiga

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7659 på: 18. Aug. 2011, 10:59 »
Virker som du er litt sur allerede. Så dårlig kan han ikke være, med 15 mål i Ligue1 for Sochaux.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7660 på: 18. Aug. 2011, 11:08 »
Sturridge og Cissokho inn i løpet av dagen :) Da hadde klovne pluteselig våre akseptert igjen. Å bruke 20 millioner av 41 mill synes jeg bør være ett minstekrav. SÅ START SPENDING you fat greedy bastard.

Ting er som di alltid er i NUFC , en svært mørk sky henger over St James @ Ashley Sports DIrect . com @ Park. Med 3-4 skikkelige kjøp nå, så hadde dette snudd helt om, men skjønner ikke hva di tenker med. Skal vi gå en hel sesong med den firepoweren vi har nå, så blir det ikke mange mål, det er sikkert.

1. Cissokho
2. Sturridge
3. Onoucha type, Høyre back /Stopper
4. En rask backupspiss til en billig penge

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7661 på: 18. Aug. 2011, 11:12 »
Sturridge og Cissokho inn i løpet av dagen :) Da hadde klovne pluteselig våre akseptert igjen. Å bruke 20 millioner av 41 mill synes jeg bør være ett minstekrav. SÅ START SPENDING you fat greedy bastard.

Ting er som di alltid er i NUFC , en svært mørk sky henger over St James @ Ashley Sports DIrect . com @ Park. Med 3-4 skikkelige kjøp nå, så hadde dette snudd helt om, men skjønner ikke hva di tenker med. Skal vi gå en hel sesong med den firepoweren vi har nå, så blir det ikke mange mål, det er sikkert.

1. Cissokho
2. Sturridge
3. Onoucha type, Høyre back /Stopper
4. En rask backupspiss til en billig penge

Bruke 20 av hvilkne 41 mill?

Jeg har tidligere sagt at jeg ikke ønsket at han skulle være for gjærrig, men jeg syns heller ikke vi bør bruke for mye. Vi må finne de spillerne vi ønsker men vi skal derimot ikke betale for mye for de heller.. Tviler på det kommer mer enn to spillere og jeg hadde gjerne sett at Cissokho hadde vært en av de. Vi har ingen VB per dags dato og det burde derfor være prioritering nummer 1. Deretter kan vi gå for en spiss, men Sturridge blir for dyr og Maiga blir for dårlig, så her bør vi finne noen andre.
Veni Vidi Vici

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7662 på: 18. Aug. 2011, 11:25 »
Vi må vertfall ha en bevegelig spiss med tempo inn. Sånn så stallen er no, vil eg ha hatt ba og obertan på topp, og ikje ba og ameobi.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7663 på: 18. Aug. 2011, 11:50 »
Ingen nye rykter i dag og klokka er nesten 12 :o Håper det blir noen gode og håndfaste når de kommer da 8)

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7664 på: 18. Aug. 2011, 12:40 »
With efforts to seal a double deal for a left-back and striker described as ?ongoing? by club sources, United instead made a breakthrough in an unlikely department, by brokering a deal for 25-year-old Elliot.

Really? Om nå Newcastle kjøper en ny keeper, da må jeg bare si at de som driver med sportslig satsning i klubben, ikke kan en døyt om fotball.

Derfor velger jeg å tro at dette bare er BS, fra ende til annen.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!