20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1299257 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7485 på: 16. Aug. 2011, 16:16 »
Hvis Pieters går for £6 mill og Cissokho for £8 mill heller jeg mot at sistnevnte er en bedre investering. Både sportslig og økonomisk.

Er det oppgitt noen plass at prisen på Cissokho er £8 mill?

Bare spekulasjoner om et bud i ryktet.

Sitat
But now it has been reported that Newcastle are lining up an £8m offer for Cissokho, who has made no secret of his desire to try his hand in English football.

The left-back would become Pardew's fifth French signing of the summer following the arrivals of Sylvain Marveaux, Yohan Cabaye, Mehdi Abeid and Gabriel Obertan.

Kilde: http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/9887/3/newcastle-plot-move-lyon-full-back

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #7486 på: 16. Aug. 2011, 16:40 »
Hmm mye rykter men skjer lite..

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7487 på: 16. Aug. 2011, 16:44 »
Må si meg ganske fornøyd uansett hvem vi evt. signerer av de to!

Nå har jeg ikke sett noen av de spille, men alder, lønn, pris og landskamper/CL taler for begge to.
Ser at de fleste her heller vil ha Cissokho, er det stor forskjell på ferdighetene deres?

Vet ikke så alt for mye om Pieters, men det jeg har sett av Cissokho for både Porto/Lyon og kampen mot norge så er han en veldig rask og offansiv annlagt vingbekk. Utfordrer på kant og kommer til innleggsmuligheter.

Har man Obertan/Jonas/marvoux eller noen andre raske spillere på kanten med han så tror jeg vi har store muligheter å voldta de aller fleste høyresidene i PL (for å si det på en litt skitten måte :P )
Newcastle United Football Club<3

tool-nes

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7488 på: 16. Aug. 2011, 16:44 »
Etter hva jeg har fått med meg av Pieters og Cissokho så er Pieters kanskje noe bedre enn Cissokho defensivt, mens Cissokho er ganske mye bedre enn Pieters offensivt.
Begge to hadde vært alle tiders, men sjansene er vel rimelig små for at det skjer.
Alt i alt synes jeg Cissokho er mange hakk bedre enn Pieters, og vel verdt £2mill ekstra, men lønn gjør vel at døra lukkes der ganske fort tror jeg dessverre. Pieters er nok et mere realistisk signering for oss..

Skiogstaver

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #7489 på: 16. Aug. 2011, 17:41 »
Syns de burde gå for Pieters. enrique var god han, men alle visste han kom til å gå. Hvorfor ikke få inn en ny god entusiastisk spiller som allerede er god venn med en i de bakre rekker som igjen da gjør det enklere å kommunisere. Jeg vet at hvertfall jeg liker å se på resultatlisten og se sunderland - Newcastle 0 -3.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7490 på: 16. Aug. 2011, 17:42 »
Lee Ryder avkreftar Maynard-ryktet. Ingen kontakt med Bristol City frå Newcastle si side.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #7491 på: 16. Aug. 2011, 17:58 »
Er det noe håp får at vi får inn noen til lørdagens kamp tro??

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #7492 på: 16. Aug. 2011, 18:06 »
Lee Ryder avkreftar Maynard-ryktet. Ingen kontakt med Bristol City frå Newcastle si side.

lee_ryder Lee Ryder
#nufc Just heard from Bristol end that there has been no contact from #nufc regarding Nicky Maynard
12 minutes ago Favorite Retweet Reply

lee_ryder Lee Ryder
#nufc Just heard from PSV Eindhoven  end that there has been no contact from #nufc regarding Erik Pieters
8 minutes ago Favorite Retweet Reply

lee_ryder Lee Ryder
#nufc Just heard from Sochaux end that there has been no contact from #nufc regarding Modibo Maiga
7 minutes ago Favorite Retweet Reply

lee_ryder Lee Ryder
#nufc Just heard from Olympique Lyonnais end that there has been no contact from #nufc regarding Aly Cissokho
5 minutes ago Favorite Retweet Reply

Dette var natt til i dag?
Så det har ikke vært noen kontakt ::)
For en ost han er :D

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7493 på: 16. Aug. 2011, 18:29 »
Hvis Pieters går for £6 mill og Cissokho for £8 mill heller jeg mot at sistnevnte er en bedre investering. Både sportslig og økonomisk.

Er det oppgitt noen plass at prisen på Cissokho er £8 mill?

Avslo ikke Lyon et bud på £9m fra Liverpool tidligere i sommer?

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7494 på: 16. Aug. 2011, 20:14 »
Har vi lina opp Pieters, så er det vel neppe veldig relevant å diskutere Cissokho uansett. Det må i så fall vere ein fantastisk plan b om Pieters-handelen skulle gå i vasken, noko eg tvilar på. Prisantydinga verkar for øvrig litt for lav, og eg er sikker på at andre klubbar vil slenge seg med i dansen om 8 mill er riktig. Og budkrigar er vi neppe beredt på å vinne.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7495 på: 16. Aug. 2011, 20:22 »
Hvis Cissokho er plan B i forhold til Pieters så håper jeg virkelig at Pieters-handelen går i vasken! :P

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #7496 på: 16. Aug. 2011, 20:26 »
Mange rykter om dagen. Regner med vi ihvertfall signerer min 1 venstreback før helgens kamp.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7497 på: 16. Aug. 2011, 21:07 »
Jeg vil ikke regne med noe som helst, jeg. Men det er bare meg da.
Har blitt brent på dette mange ganger før. Pardew sier "this and that will happen before something", men når dette "something" kommer, så har verken this eller that skjedd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7498 på: 16. Aug. 2011, 21:07 »
Cissokho starter i dag for Lyon mot Rubin, så han er ikke i kulda i Lyon hvertfall.

Siden han spiller i dag kan han vel ikke spille CL fotball for andre klubber heller, noe som kanskje gjør han mindre hot for andre klubber?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7499 på: 16. Aug. 2011, 21:10 »
Neilfarrington Neil Farrington
£8m #nufc bid for Toulouse's Cheik M'Bengue according to a "new" TV channel in France (Cfoot). About as reliable as TalkSport???