20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1299325 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7470 på: 16. Aug. 2011, 11:19 »
Wenger liker ikke (alltid) å hente etablert spillere så tror nok våres franske ess skal få bli i fred inntil videre hvertfall.

Må vel ha en spiller klar før tidlig fredag om han skal spille mot Sunderland.

Cissokho hadde vært sjukt bra. Husker han best fra tiden i Porto egentlig. Men tror kanskje det blir litt urealistisk.

Hvorfor skulle det være urealistisk? Eneste som jeg ser på som et hinder er vel overgangssummen, utenom det så tror jeg vi er en meget attraktiv klubb for franske spillere. Har et godt fransk miljø og er jo som kjent mange spilleres drøm å spille i PL, to ting som burde tale for at vi er en realistisk mulighet
Veni Vidi Vici

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #7471 på: 16. Aug. 2011, 11:35 »
selger vi tiote sliter vi..

Da forventer jeg en unnskyldning av Christian for at han latterliggjør min svartmaling  ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7472 på: 16. Aug. 2011, 11:43 »

Da forventer jeg en unnskyldning av Christian for at han latterliggjør min svartmaling  ;)

Han har jo sagt at han ønsker å bli, men hvis United kommer er det lett å bli frista :-[ Heldigvis kom nyheten fra Caughtoffside, så det er bare å slappe av ;)

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7473 på: 16. Aug. 2011, 12:59 »
Nå vi vel ha en spiller eller to klar snart. Det trengs til helgen, ellers er jeg redd vi får det tøft på SOS.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7474 på: 16. Aug. 2011, 13:01 »
Klikker i vinkel hvis svina drar med Cheicken vår. Ellers ganske positiv til Maynard, ser ikke hvorfor man skal være mer positiv til Long enn han. 20 mål på 42 kamper i 09/10. Kanskje en ekstra risikofaktor at han slet med kneskade fram til februar sist sesong, men spilte 13 kamper på slutten av sesongen, og scoret 6 mål. Må vel sies å være godkjent for et Bristol-lag som ikke akkurat overbeviste.

Når det er sagt så må det være til en fornuftig pris, og jeg må si at en bytteavtale med Best hørtes litt snodig ut.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #7475 på: 16. Aug. 2011, 13:25 »

Du gjere det ja. Skal inndrømme at eit salg av Tiote, kan bli krise ja. Dog, tar ikkje sorgene på forskudd.  ;)

signerer vi derimot sissokho skal du få en av meg ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7476 på: 16. Aug. 2011, 13:51 »
http://www.shieldsgazette.com/sport/football/newcastle-united/black-white/psv_slap_price_tag_on_newcastle_target_pieters_1_3684356

NEWCASTLE United will have to stump up £6m to prise target Erik Pieters away from PSV Eindhoven.

....For his part, Pieters ? who was at his grandmother?s funeral yesterday after playing for the club at the weekend ? has told friends he is keen to sign for United.....

The 23-year-old is understood to be looking for a £30,000-a-week salary, which would not break Newcastle?s strict wage structure.

Sounds good  :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7477 på: 16. Aug. 2011, 13:59 »
Hvis Pieters går for £6 mill og Cissokho for £8 mill heller jeg mot at sistnevnte er en bedre investering. Både sportslig og økonomisk.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7478 på: 16. Aug. 2011, 14:03 »
Enig med Torfinn. Men blir nok Pieters pga Cissokho er dyrere og har høyere lønn.. Vi kjenner alle Mike Ashley. Blir svært overrasket om Ashley går for Cissokho fremfor Pieters.

Kjøper vi Pieters og Maiga trenger vi egentlig ikle flere spillere. Tror Raylor og Simmo klarer seg greit på høyreback, og Colo og Saylor er to gode og viktige stoppere, med Willy i bakhånd som jeg tror kan klare seg greit om han må innpå. Kanskje ny backup i midtforsvaret ettersom vi bare har 3 stoppere i laget, men ellers har vi et sterkt lag om vi får Pieters og Maiga. :)
« Siste redigering: 16. Aug. 2011, 15:04 av thomashaer »

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7479 på: 16. Aug. 2011, 14:05 »
Hvis Pieters går for £6 mill og Cissokho for £8 mill heller jeg mot at sistnevnte er en bedre investering. Både sportslig og økonomisk.

Er det oppgitt noen plass at prisen på Cissokho er £8 mill?
Veni Vidi Vici

Juma

• Gjest
« Svar #7480 på: 16. Aug. 2011, 15:14 »
Personlig så håper jeg vi går for begge  ;D, da Pieters også kan spille midtstopper. På den måten får vi dekning på midtstopperplass og venstreback.

Krul/Forster

Simpson/Raylor        Colo/Williamson     Saylor/Pieters        Cissokho/Ferguson

Obertan/Jonas                 Tiote/Gosling           Cabaye/Barton       Ben Arfa/Marveaux

Ba/Ameobi              Best/Maiga

« Siste redigering: 16. Aug. 2011, 15:18 av Juma »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7481 på: 16. Aug. 2011, 15:20 »
det kan jo være at ryktene som blomstrer om Aly er pga pris presset hos PSV. hvis Aly blir noe dyrere så tror jeg kanksje han at vi tar en litt ekstra kostnad på han. Han er nok mest sannsynlig en bedre spiller en Pieters så da ser vi kanskje en større verdi og mindre risiko i han?
Han kom, ble mett og dett var dett....

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7482 på: 16. Aug. 2011, 15:28 »
det kan jo være at ryktene som blomstrer om Aly er pga pris presset hos PSV. hvis Aly blir noe dyrere så tror jeg kanksje han at vi tar en litt ekstra kostnad på han. Han er nok mest sannsynlig en bedre spiller en Pieters så da ser vi kanskje en større verdi og mindre risiko i han?

Tror også at Aly har større videresalgspotensiall, noe som kan føre til at Ashley faktisk punger ut £2 mill ekstra for en spiller han har større tro på at skal kunne gi større avkastning senere
Veni Vidi Vici

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7483 på: 16. Aug. 2011, 16:00 »
Må si meg ganske fornøyd uansett hvem vi evt. signerer av de to!

Nå har jeg ikke sett noen av de spille, men alder, lønn, pris og landskamper/CL taler for begge to.
Ser at de fleste her heller vil ha Cissokho, er det stor forskjell på ferdighetene deres?

Men som Juma skriver så hadde jo det vært veldig greit med begge to ;D

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7484 på: 16. Aug. 2011, 16:01 »
Personlig så håper jeg vi går for begge  ;D, da Pieters også kan spille midtstopper. På den måten får vi dekning på midtstopperplass og venstreback.

Krul/Forster

Simpson/Raylor        Colo/Williamson     Saylor/Pieters        Cissokho/Ferguson

Obertan/Jonas                 Tiote/Gosling           Cabaye/Barton       Ben Arfa/Marveaux

Ba/Ameobi              Best/Maiga

Ser unektelig bra ut! :D

Og når du i tillegg har ungutter som Vuckic, Ranger og Abeid som presser på bakfra ser dette spennede ut ;)