20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1298561 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7275 på: 12. Aug. 2011, 22:08 »
Har en meget sterk følelse av det jeg også. De som har kommet inn forsterker jo laget. Men vet jo selvfølgelig ikke hva som kommer inn engang når klubben blir solgt (venky`s)

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7276 på: 12. Aug. 2011, 22:25 »
Jeg gråter ikke - jeg bare syns det blir tåpelig å prøve få det til å virke negativt det Kenny Dalglish får muligheten til å gjøre i LFC. Dersom vi hadde hatt like pengesterke eiere og vært i en slik finansiell posisjon - visst pokker hadde jeg vært glad til om vi hadde vist ambisjoner og muskler på overgangsvinduet. Jeg har forståelise for at vi ikke er i en slik situasjon.
Og hva Barton angår - jeg blir stadig like flabbergasted over hvor forbanna lett det over natta er å minimalisere Bartons ENORME bidrag til dette laget straks det blåser rundt ham..

Dette innlegget likte jeg. Det er faktisk dette mye av alt handler om. Gi manageren full styring om hvem som skal inn, og en pott.
Alle er vel enige om at dette er mer morro? Eller?
Suarez>Ba. osv osv.

Nei, gi meg en "rikere/gavmild eier(e) anytime.
Tro meg, Hverken City/Manu/LFC/Chelsea supportere tenker mye på det økonomiske når de kjemper om topp fire. Dette ønsket gjelder selvsagt NÅR vi får ny eier. Under MA skjer det aldri.

Håper på spiss og vback innen oppvarmingen i morra. Yeah right ;)

Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7277 på: 12. Aug. 2011, 23:10 »
Allikevel har Pardew hver eneste gang påpekt hvor viktig Barton blir som offensiv drivkraft kommende sesong? Selv etter denne såkalte fallouten og etter at Barton ble transferlistet for free transfer har ikke Pardew avvist ham.  Jeg tror da overhodet ikke det er uten grunn. Syns det er mye korte svinger og tilpasning etter hvordan ting utvikler seg her. Jeg anser det ihvertfall som spekulativt å anta at Marve eller Cabaye begge holder like høyt nivå som Barton i PL. Igjen - har vi som ambisjon å selge unna våre beste spille for hver gang og håpe erstatterne kan gjøre det like bra for så å kanskje selge de igjen og gjenta dette - eller ønsker vi bli bedre som lag. Jeg er ikke i tvil om at Joey Bartons kvaliteter både som kreativ kraft på midtbanen - og ikke minst som den herlige vinneren han er, er viktig for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7278 på: 12. Aug. 2011, 23:18 »
Jeg tror også Pardew er villig til å strekke seg langt for å kunne benytte seg av en så god spiller som det Barton faktisk er. Hva jeg enn måtte mene om twitringa hans så er det ikke til å komme unna at han var vår kanskje aller beste spiller sist sesong og det er klart at det vil bli et slag å miste ham, selv om det var aldri så riktig med en reaksjon mot ham.

I tillegg er jeg enig med bjørni i at det er for mye ytterkantdebattering her. Alt er absolutt ikke perfekt, men alt er ikke galt heller. Ting kunne vært bedre, men med et par forsvarsspillere og en kvalitetsspiss, har vi faktisk et ganske så slagkraftig lag. Problemet er at jeg absolutt ikke er sikker på om vi får det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7279 på: 12. Aug. 2011, 23:30 »
Jeg er som vanlig veldig enig med deg Geir, og bjørni også.
Dette var heller ikke ment som en argumentasjon ift Bartons twittring - det er ingen tvil om at han har ødelagt mye for seg selv der. Dette er rent sportslige betrakntinger, og der føler jeg det er såpass klare prov på at Barton forrige sesong var uvurderlig i forhold til å beholde plassen i ligaen - og at han fortsatt vil være en særs viktig spiller dersom han blir og får tillit. Det er jo selvfølgelig diskutabelt hvorvidt vi kan holde ut med det han har twittret eller ei - men jeg er alså da med det tatt i betraktning allikevel av den oppfatning av at dersom det er mulig å få i stand enighet - så må vi benytte oss av dette, da hans kvaliteter er særs viktige. Beklager dårlig språk - russisk alkohol..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #7280 på: 12. Aug. 2011, 23:44 »
Greit så lenge du skriver Norsk :p

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7281 på: 12. Aug. 2011, 23:53 »
Skulle ikke Christian ta en pause? ;) Fint å se du er litt tilbake hvertfall.

Jeg vil si at vi har en mye raskere midtbane i år enn ifjor. Med Cabaye, Abeid og Ben Arfa får vi en kreativitet og evne til å spille fremover som vi ikke fikk ifjor når Guthrie eller Nolan spilte sentralt. Det vi mister er kanskje farligheten i boks med Nolan.

På topp er vi forsterket, selv om det ikke er mye. Eneste stedet som ikke er forsterket er forsvaret, så målrike oppgjør blir det nok i år også.

Gleder meg til å se optimismen fly over forumet i morra etter poenget/ene mot Arsenal.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #7282 på: 13. Aug. 2011, 00:07 »
Skulle ikke Christian ta en pause? ;) Fint å se du er litt tilbake hvertfall.

Jeg vil si at vi har en mye raskere midtbane i år enn ifjor. Med Cabaye, Abeid og Ben Arfa får vi en kreativitet og evne til å spille fremover som vi ikke fikk ifjor når Guthrie eller Nolan spilte sentralt. Det vi mister er kanskje farligheten i boks med Nolan.

På topp er vi forsterket, selv om det ikke er mye. Eneste stedet som ikke er forsterket er forsvaret, så målrike oppgjør blir det nok i år også.

Gleder meg til å se optimismen fly over forumet i morra etter poenget/ene mot Arsenal.

Skal jo sies at alt ser ikke akkurat rosenrødt ut i Arsenal om dagen heller, så kan være en god mulighet til å stikke av med 3 poeng i morgen.

Men vi trenger forsterkninger for å holde en hel sesong. Hadde vi fått en spiss og en venstreback hadde jeg sagt meg greit fornøyd. 

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7283 på: 13. Aug. 2011, 00:11 »
OFF TOPIC :P Hvor får jeg kjøpt NUFC drakt i oslo?? spurte i drakt tråden, men ikke mye svar å få

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7284 på: 13. Aug. 2011, 00:15 »

[/quote]

Skal jo sies at alt ser ikke akkurat rosenrødt ut i Arsenal om dagen heller, så kan være en god mulighet til å stikke av med 3 poeng i morgen.

Men vi trenger forsterkninger for å holde en hel sesong. Hadde vi fått en spiss og en venstreback hadde jeg sagt meg greit fornøyd.
[/quote]

Nei, å møte Arsenal nå tror jeg er meget bra. Heller det enn et av de nyopprykka laga.

Drakter i Oslo får du kjøpt på Fotballshop (www.fotballshop.no), de har butikk både i Oslo City og Ullevaal Stadion. Du får også drakter på Torshov Sport, men usikker om de fører Newcastle. De jeg kommer på hvertfall.
Bobby Robson:

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7285 på: 13. Aug. 2011, 00:17 »
Sjekka ut fotballshop.no der hadde de kun Newcastle drakt fra 10/11 sesongen.. skal ta en tur innom for å se.. tenkte kanskje noen visste med sikkerhet hvor jeg får tak i 11/12.. uansett takk for svar :)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7286 på: 13. Aug. 2011, 00:25 »
Tipper de nye snart kommer i de butikkene, bare hyggelig!
Bobby Robson:

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #7287 på: 13. Aug. 2011, 00:29 »
Jeg tenkte jeg skulle ha Ben Arfa bakpå drakta, noen som vet hvilket nr han er tildelt i år?

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7288 på: 13. Aug. 2011, 00:36 »
10 :)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #7289 på: 13. Aug. 2011, 00:58 »
Tror dere MA selger unna de mest profilerte spillerene forå få inn cash? Hente inn billige erstattere med lav lønn for å gjøre klubben attraktiv å selge?

Det er det jeg tror han gjør ja.

Hullet i det argumentet der er at en klubb uten stjerner på langt nær er verdt like mye. I tillegg vil ligaplasseringen og resultatene direkte virke inn på salgssummen, noe som også gjør at det ikke fremstår som økonomisk forsvarlig å bare selge unna...

Jeg tror Ashley sin store plan er å beholde klubben, redusere gjelden, ha et lag bestående av unge spillere med høy gjensalgsverdi - samt bruke klubben som annonseringsplattform for sportsdirect.

Får han redusert gjelden nok/slettet den, kan han pockete 200 millioner ++ i året av overskuddet, år etter år. Bra butikk. Tragisk for laget.

Trekk gjerne opp igjen denne påstanden om noen år og se om den holder vann ;)
If it has tits or wheels, count on problems!