20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1298371 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7230 på: 12. Aug. 2011, 14:42 »
haha

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7231 på: 12. Aug. 2011, 14:42 »
Jeg kan forstå at vi ikke ønsker to spillere med høy lønn i samme posisjon på nåværende tidspunkt. Det har vi neppe råd til. Men det går da an å forhandle frem en avtale med Liverpool som sier at når vi føler oss sikre på at vi har en erstatter klar, så slipper vi Enrique til dere, mens vi signerer vår nye mann. Slik er man sikker på at man verken ender opp med to like gode spillere i samme posisjon og samtidig unngår risikoen det er å ikke ha en erstatter klar.

Men sånn kan vi altså ikke gjøre det i Newcastle. Her slipper vi Enrique til Liverpool uten at vi har en erstatter klar, og så bruker vi et par uker på å bestemme oss for hvilken spiller vi skal kjøpe, så kommer det en spiss og en back bare minutter før vinduet stenger, og vi har klart oss veldig dårlig uten back og spiss i tre-fire ligakamper.

Tipper det er lettere sagt enn gjort. Liverpool vil så klart ha Enrique til sin seriestart, og vil da ikke risikere at vi venter til siste transferdag med å hente venstreback. I verste fall ville vi ikke fått venstreback og kunne nekta Enrique å dra. Skjønner at Pool ikke kunne vente.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7232 på: 12. Aug. 2011, 14:52 »
I og med at tydeligvis sliter enormt med å få inn en spiss så hvorfor ikke prøve seg på Moa? Heller han en Bendtner.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7233 på: 12. Aug. 2011, 14:54 »
Jeg kan forstå at vi ikke ønsker to spillere med høy lønn i samme posisjon på nåværende tidspunkt. Det har vi neppe råd til. Men det går da an å forhandle frem en avtale med Liverpool som sier at når vi føler oss sikre på at vi har en erstatter klar, så slipper vi Enrique til dere, mens vi signerer vår nye mann. Slik er man sikker på at man verken ender opp med to like gode spillere i samme posisjon og samtidig unngår risikoen det er å ikke ha en erstatter klar.

Men sånn kan vi altså ikke gjøre det i Newcastle. Her slipper vi Enrique til Liverpool uten at vi har en erstatter klar, og så bruker vi et par uker på å bestemme oss for hvilken spiller vi skal kjøpe, så kommer det en spiss og en back bare minutter før vinduet stenger, og vi har klart oss veldig dårlig uten back og spiss i tre-fire ligakamper.

Tipper det er lettere sagt enn gjort. Liverpool vil så klart ha Enrique til sin seriestart, og vil da ikke risikere at vi venter til siste transferdag med å hente venstreback. I verste fall ville vi ikke fått venstreback og kunne nekta Enrique å dra. Skjønner at Pool ikke kunne vente.

Liverpool får iallefall fingern ut i tide i forhold til visse andre klubber.  ::)

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7234 på: 12. Aug. 2011, 15:02 »
Enrique er nå offisielt klar for Liverpool etter å ha bestått den medisinske testen. Kilde: skysports.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7235 på: 12. Aug. 2011, 15:14 »
I og med at tydeligvis sliter enormt med å få inn en spiss så hvorfor ikke prøve seg på Moa? Heller han en Bendtner.
Hvorfor skal vi alltid prøve oss på spillere som enten skal spille CL kvalikk eller som skal spille CL. De vil jo sefølgelig ikke hit. Tror vi må begynne å se andre plasser.

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7236 på: 12. Aug. 2011, 15:36 »
Ja dette var oppløftende nyheter.Med slik attitude forblir vi et lang som må kjempe om å unngå nedrykk ::)
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7237 på: 12. Aug. 2011, 15:46 »
Om et par år er det kanskje lysere. Men pdd..er det fakta. Bare å rette seg etter det.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7238 på: 12. Aug. 2011, 16:01 »
Moa hadde jeg digga å fått i newcastle, føler det hadde vært riktig for utviklingen hans og. Han har jo en enorm avsluttningsevne, og blander man gode stikkpasninger fra cabaye og rom fra Ba på topp så kan det smelle skikkelig.
Newcastle United Football Club<3

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7239 på: 12. Aug. 2011, 16:26 »
Moa hadde jeg digga å fått i newcastle, føler det hadde vært riktig for utviklingen hans og. Han har jo en enorm avsluttningsevne, og blander man gode stikkpasninger fra cabaye og rom fra Ba på topp så kan det smelle skikkelig.

Har han en like god sesong i år tror jeg han kan være klar for større klubber, men tipper han blir i Hannover om de kommer til CL.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7240 på: 12. Aug. 2011, 16:28 »
Lurer litt på hva egentlig Newcastle leter etter på spissfronten? Kun spillere som kan kjøpes billig å selges dyrt??

Kan ikke være så vanskelig å ta en telefon til agenten til Bellamy f. eks!

Bruker han som et eksempel fordi han er god nok for oss + at han er uønsket der han er!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7241 på: 12. Aug. 2011, 16:45 »
De leter sikkert etter en helt ok spiss, til en rimelig penge som ikke krever stort i lønn. Egentlig tviler jeg på at vi får se noen ny spiss, men om det skjer kan jeg ikke se for meg at vi betaler mer enn maks 5-6 millioner pund. Ser for meg at Ashley & co har mer enn nok med og forhandle seg til en ny venstreback.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7242 på: 12. Aug. 2011, 16:49 »
Fab klar for barca
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7243 på: 12. Aug. 2011, 16:54 »
Fab klar for barca

Pokker, hadde håpet at Ashley skulle komme inn i siste sekund å snappe han!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #7244 på: 12. Aug. 2011, 17:14 »
Det at vi anser null venstrebacker som en bedre løsning enn to venstrebacker - summerer vel egentlig opp verdisynet til ledelsen ganske greit. Det er bedre å kompromittere laget enn økonomien. Man Gambler aldri økonomisk, men alltid sportslig.
Business first, fotball club second.
If it has tits or wheels, count on problems!