20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1298254 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7200 på: 12. Aug. 2011, 09:48 »
En dårlig(Enrique) nyhet og en god(Xisco) nyhet angående spiller logistikken siste døgnet. Kanskje vi kan komme styrket ut av situasjonen med å få inn en venstreback og en god spiss nå som Xisco er ute i og med at det virker som policyen er 1ut/1inn.

Får vi inn noen av de det ryktes om på venstre og på topp er jeg fornøyd med vinduet:
Venstreback: Pieters, M'bengue, Warnock
Spiss: Derdiyok, Bendtner --- men aller helst en rask bakromsspiss

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #7201 på: 12. Aug. 2011, 10:00 »
Pardew har jo presentert det som at de jobbet med å få Enrique til å signere en stund nå? Plutselig sier han at han visste at Enrique ikke ville signere noe ny kontrakt? Hvorfor har vi ikke signert en venstreback for lenge siden i så fall?

Prøvd oss på Neil Taylor? Beklager, den kjøper jeg ikke. Hvis vi ikke engang klarer å hente en Championship-spiller, er det andre ting enn at vi har forsøkt som bekymrer meg. Hva slags pulling power er det vi har som ikke engang klarer å lokke farmer-spillere? Han burde jo ha løpt mot tyneside truseløs?

Jeg godtar ikke at det å forsøke er godt nok. Beklager. Players inside the gates or Gtfo.
If it has tits or wheels, count on problems!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7202 på: 12. Aug. 2011, 10:03 »
Bare for å pirke, Neil Taylor spiller i Swansea i Premier League. Hvis han hadde garantier for å være førstevalget der, så forstår jeg godt at han ikke gikk til oss til en tiltenkt back-up-rolle.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #7203 på: 12. Aug. 2011, 10:14 »
Han hadde jo vært den eneste vi hadde hatt på backplass? Siden ledelsen VISSTE at Enrique ikke ville signere ny kontrakt? Det ville  - for hans del - i verste konsekvens dreiet seg om ett år som soleklart andrevalg ( og sikkert 10-15 kamper), da Enrique i alle tilfeller hadde gått gratis neste sommer.

Med hensyn til Swansea og Newcastle er de jo lysår fra hverandre i størrelse, det burde jo være en nobrainer uansett om vi nå spiller i samme divisjon.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7204 på: 12. Aug. 2011, 10:18 »
Ja, jeg er enig. Hadde mye heller vært andrevalg i Newcastle enn førstevalg i Swansea. Men forstår at en ung lovende spiller som Taylor vil spille mest mulig på det høyeste nivået for å få utviklet seg optimalt.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #7205 på: 12. Aug. 2011, 10:22 »
Jeg forstår det jeg og, men synes likevel det er litt urovekkende at vi ikke klarer å kapre spillere fra så små klubber.

Hvis vi virkelig ville ha han da. 

Jeg har litt inntrykket av at vi aldri er oppriktig interessert i spillere, mer som en katt som pirker forsiktig i maten.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7206 på: 12. Aug. 2011, 10:27 »
Noe av årsaken kan naturligvis ha vært at vi ikke kunne øke lønna hans nok til å lokke han inn i en reserverolle, men det blir bare spekulasjoner.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #7207 på: 12. Aug. 2011, 10:45 »
Manchester United-spiss Federico Macheda kan bli lånt ut til Newcastle.
(Evening Chronicle)
Newcastlesupporter siden 1992

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7208 på: 12. Aug. 2011, 10:49 »
Manchester United-spiss Federico Macheda kan bli lånt ut til Newcastle.
(Evening Chronicle)

Få med en kjøpsopsjon og jeg er positiv..

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7209 på: 12. Aug. 2011, 10:49 »
Heller et lån av Macheda enn et forhastet kjøp av, la oss si, en type som Bendtner. Det er i alle fall min mening. Det forutsetter selvsagt at låneavtalen inkluderer en rimelig utkjøpsklausul, så man ikke bare bedriver oppfostring av spillere for ManUnited.

Magpies007

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7210 på: 12. Aug. 2011, 10:54 »
Ja dette var spennende selv om han etter all sansynlighet går rett tilbake til Man U......-men er det lov å håpe at han forelskser seg i laget og får benådning av S.AW til å ta en permanent deal :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7211 på: 12. Aug. 2011, 11:05 »
Heller et lån av Macheda enn et forhastet kjøp av, la oss si, en type som Bendtner. Det er i alle fall min mening. Det forutsetter selvsagt at låneavtalen inkluderer en rimelig utkjøpsklausul, så man ikke bare bedriver oppfostring av spillere for ManUnited.

Eit forhasta kjøp? Mi har no hatt tid sidan Januar til og leite etter ein spiss, og hadde mi vore villige til å brukt litt pengar på det so hadde mi vel fått inn ein og. Det verte det same som med v.back plassen. For meg er det ikkje nok at ein har "prøvd". For all del, det er ei stund att før vindauget stenger, men eit lån av Macheda luktar kriseløysning lang veg. Men eg har lite lyst på Bendtner. Det må no vera nokre spissar utanfor England som passar?!

Flatline; har du link til intervju der Pardew seier " at han visste Enrique ville gå"?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7212 på: 12. Aug. 2011, 11:10 »
Ja, men nettopp det at det har gått så lang tid uten at vi har fått "napp" kan føre til et forhastet kjøp bare for å få det gjort. Det er det jeg helst vil unngå, og da mener jeg det er bedre med en låneavtale.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7213 på: 12. Aug. 2011, 11:11 »
Sånn som Welbeck fikk?

Joda, vi er jo en farmerklubb så kan like gjerne låne spillere!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7214 på: 12. Aug. 2011, 11:13 »
Ja, men nettopp det at det har gått så lang tid uten at vi har fått "napp" kan føre til et forhastet kjøp bare for å få det gjort. Det er det jeg helst vil unngå, og da mener jeg det er bedre med en låneavtale.

Det får i so fall verte ein reserve/krise-løysning som trer i kraft rett før vindauget stenger. Og ikkje no, når det fortsatt er ei stund att.