20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1298302 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7170 på: 11. Aug. 2011, 21:23 »
To dager før oppgjøret med Arsenal og en sulten Gervinho, mangler vi rett og slett venstreback. Er helt utrolig faktisk, man har visst et halvt år at enrique kom til å bli solgt, og en halv milliard på bok. Nå blir det Shane ferguson eller noe annet reservelags-søppel som må demme opp mot Gervinho. lukter baklengs her.
If it has tits or wheels, count on problems!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7171 på: 11. Aug. 2011, 21:30 »
To dager før oppgjøret med Arsenal og en sulten Gervinho, mangler vi rett og slett venstreback. Er helt utrolig faktisk, man har visst et halvt år at enrique kom til å bli solgt, og en halv milliard på bok. Nå blir det Shane ferguson eller noe annet reservelags-søppel som må demme opp mot Gervinho. lukter baklengs her.

Det er jo en situasjon NUFC er vant med fra før. Har hatt mange vikrarer på den plassen opp igjennom årene. Kan nevne Speed, Aaron Hughes, N`Zogbia og Duff. Er jo en posisjon NUFC med få unntak nesten alltid har vært manko på. I tiden mellom Beresford - Bernard - Enrique, så har det vært mye rart og mange nødløsninger.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7172 på: 11. Aug. 2011, 21:39 »
Går nok bra. Poeng i den kampen er bonus uansett:)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #7173 på: 11. Aug. 2011, 21:45 »
Ok, så siden vi har hatt provisoriske løsninger på venstrebackplass før, gjør det ingenting om vi nå som vi endelig hadde en fantastisk spiller på den plassen - mister han uten å sørge for dekning?

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7174 på: 11. Aug. 2011, 21:49 »
tipper tiote og colo stikker i januar.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7175 på: 11. Aug. 2011, 21:53 »
tipper tiote og colo stikker i januar.
Tipper at du spiller på bortelaget...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7176 på: 11. Aug. 2011, 22:00 »
Toon:

-Kan fort være ja, men realistisk -nei! I så fall, selg han etter Arsenal-matchen da.

-Enrique har selv sagt på sin twitter at han kun fikk forlengelse av kontrakt, ikke det han ble lovet (kan være han lyver, men neppe, da det samme skjer med Barton og også Nolan i sin tid).

-Du ønsker Carroll et helvete fra Nigel De Jong, men gleder deg til han kommer hjem (signaturen din)

Her henger mye på greip....

Det var vell ikke det Enrique sa på Twitter. Dette er Barton og nolan ord. Enrique hevdet kun at han ikke hadde fått lønnsforhøyelse. Han er kommet i en penge fase. Siden liverpool betalte 4 x mer for henderson er han 4 ganger bedre en cabaye.:)

Er ikke lei meg. Er like mange gode argument for å selge han nå som å ikke gjøre.det. håper bare på nye:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #7177 på: 11. Aug. 2011, 22:01 »
Tipper at jeg er forbanna for at Flatline kaller unggutta våre for søppel...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #7178 på: 11. Aug. 2011, 22:09 »
Du vil slippe dem løs mot rooney og Silva og gjengen denne sesongen?

De er ikke klare, og det er provoserende at de blir flyttet opp i 11er-diskusjon rett og slett fordi vi selger unna som en nigeriansk hore i gamlebyen en lørdags kveld og ikke har noen andre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7179 på: 11. Aug. 2011, 22:12 »
Ok, så siden vi har hatt provisoriske løsninger på venstrebackplass før, gjør det ingenting om vi nå som vi endelig hadde en fantastisk spiller på den plassen - mister han uten å sørge for dekning?

Skrev jeg at det ikke gjorde noe? Eller trekker du egne konklusjoner? Kansje på tide å stikke hodet ut av bobla du lever i og lese hva andre skriver.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7180 på: 11. Aug. 2011, 22:17 »
Du vil slippe dem løs mot rooney og Silva og gjengen denne sesongen?

De er ikke klare, og det er provoserende at de blir flyttet opp i 11er-diskusjon rett og slett fordi vi selger unna som en nigeriansk hore i gamlebyen en lørdags kveld og ikke har noen andre.

;D ;D ;D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7181 på: 11. Aug. 2011, 22:19 »

Det er jo en situasjon NUFC er vant med fra før. Har hatt mange vikrarer på den plassen opp igjennom årene. Kan nevne Speed, Aaron Hughes, N`Zogbia og Duff. Er jo en posisjon NUFC med få unntak nesten alltid har vært manko på. I tiden mellom Beresford - Bernard - Enrique, så har det vært mye rart og mange nødløsninger.

Men herregud, Frode. VISS mi ikkje får inn ein erstattar før kampen på laurdag, tykkjer ikkje du det er litt rart? Og VISS mi ikkje har det so er det vel ikkje ein god nok grunn at mi alltid har hatt vikarar der? Ein treng ikkje å vera Einstein for å ha skjønt at Enrique kom til å forsvinna i sommar. Eg skjønnar ikkje heilt kvifor du skriv det du skriv her... Kva har det med saken å gjera?
MEN det kan godt henda at har ein erstattar på plass i måro, og klar til kamp. Det skulle berre mangla, og eg seier som Joakim; Det SKAL vera på plass ein erstattar før kampen laurdag.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7182 på: 11. Aug. 2011, 22:22 »

Er ikke lei meg. Er like mange gode argument for å selge han nå som å ikke gjøre.det. håper bare på nye:)

Er heller ikkje lei meg. Dette har vore klart i eit halvt år ca. Du håpar faktisk på nye, eg krev det sjølvsagt. Og erstattar for Enrique krev eg at mi får inn i måro.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7183 på: 11. Aug. 2011, 22:29 »
Tragisk om ikke en erstatter er klar før kampen mot Arsenal! Synd vi mister Josè, men så lenge han ikke vil spille for klubben vår, så kan han bare brenne!  (bare utrolig surt at det er pool han går til...!)

Får håpe vi lander enten Pieters eller Santon! Hadde vært digg!
Men er Pieters noe rask? Er jo fette slow ifølge fifa  :P

Spiss er også et must, og eg håper på en hurtig spiss, helst ikke Bendtner..
Barnetta er bonus!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7184 på: 11. Aug. 2011, 22:35 »
Toon:

-Kan fort være ja, men realistisk -nei! I så fall, selg han etter Arsenal-matchen da.

-Enrique har selv sagt på sin twitter at han kun fikk forlengelse av kontrakt, ikke det han ble lovet (kan være han lyver, men neppe, da det samme skjer med Barton og også Nolan i sin tid).

-Du ønsker Carroll et helvete fra Nigel De Jong, men gleder deg til han kommer hjem (signaturen din)

Her henger mye på greip....

Det var vell ikke det Enrique sa på Twitter. Dette er Barton og nolan ord. Enrique hevdet kun at han ikke hadde fått lønnsforhøyelse. Han er kommet i en penge fase. Siden liverpool betalte 4 x mer for henderson er han 4 ganger bedre en cabaye.:)

Som han hadde blitt lovet, en lukrativ avtale. Om man tjener 130 i kassa på Kiwi og blir fortalt at til sommeren blir det ny lukurativ avtale -på 130, så er jo naturlig nok skuffelsen der.

Hvorvidt Enrique faktisk fortjente den lønnen blir en annen diskusjon. Men det er tydelig at det drives fishy på kontorene i parken til St. James.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...