20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1298256 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7155 på: 11. Aug. 2011, 20:14 »
Eit artigt intervju med 3 av våre franske signeringer:
http://www.nufc.co.uk/page/News/Features/0,,10278~2416029,00.html
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7156 på: 11. Aug. 2011, 20:26 »
Nok engang er Newcastle på kjøret. Ikke for å dra opp en gammel diskusjon med Frank og Flatline + undertegnede i spissen, men det burde vel begynne å gå opp et lys for folk nå?

Nå sier Pardew at han hele tiden visste at Enrique ikke var motivert til å signere. Så hvordan i satans huleste helvete henter vi ikke da inn en ny back så tidlig som mulig, og selger Jose med engang. Mye vits å drille han inn i laget når han skal bort -og alle vet det. Nå sitter vi her da, under 2 dager igjen til seriestart med 1 høyreback, 3 midtstoppere og Ryan Taylor på venstreback.

Dessuten, nå er vi jo status que igjen, vi trenger fortsatt 2 venstrebacker i mine øyne. Hvis denne Pieters (om han i det hele tatt signerer for et sirkus) blir skadet? Vi har jo fortsatt samme problemstilling som vi har hatt rundt v.backen i alle år, med dårlig dekning.

Gud hjelpe oss alle

Edit: Frustrasjonen min ligger ikke Enriques overgang da det skulle et mirakel til for å beholde han. Det er nok en gang Klovnen, større enn Frank Hvam, vi har som manager.
« Siste redigering: 11. Aug. 2011, 20:31 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7157 på: 11. Aug. 2011, 20:32 »
Phil Airey er lånt ut til Hibernian, spennende :)

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7158 på: 11. Aug. 2011, 20:40 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14487600.stm

Det er en ting som irriterer meg så jævlig mye.. Hvilken logikk sier at man skal selge sin eneste venstre back TO(!!!!) dager før første liga kamp?? Hadde vi hatt en spiller klar så hadde jeg vært fornøyd.. Pardew sier selv at de forventet at overgangen skulle skje rett før sesongstart. Så hvorfor ikke ha en venstre back klar?? Klubben snakker ikke ut til sine fans.. ingen som vet hvilke ambisjoner klubben har.

Til dere som er helt i hundre for at vi har MA som eier og måten han drifter klubben på; Han er en inkompetent idiot!! Greit nok at han ikke kaster ut penger etter spillere, MEN HVA MED Å HENTE INN EN ERSTATTER FØR DU SELGER UNNA!!!!!???? vi har faen ikke dekning på venstre back.

FU*K MA

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7159 på: 11. Aug. 2011, 20:41 »
Vi får nok inn en erstatter for Enrique, men spiss er det bare å glemme. Dessuten har vi Shola, og han er uten tvil blant de beste spissene i PL, so no stress:)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7160 på: 11. Aug. 2011, 20:42 »
Kan fort være vi har v back klar alt så må nok vente litt før dere roper ulv. Pardew prøvde nok alt man kunne å beholde enrique men oksa ville ut så bare la han dra da. Håper nigel de jong gir han en hilsen fra meg. Både han og Carroll fortjener et varmt helvete. Pisset til enrique om at han vil ha champ l fotball. Da går man jo til helvete ikke til Loserpoop!!!!

Juma

• Gjest
« Svar #7161 på: 11. Aug. 2011, 20:44 »
Slapp av. Jeg kan banne på at det skjer noe iløpet av morgendagen. Vi har jo sett at så fort en spiller blir solgt, så kommer det en annen inn igjen. Tror ikke newcastle hadde solgt med mindre en erstatter var så og si klar. Jeg holder meg ihvertfall positiv  ;D

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7162 på: 11. Aug. 2011, 20:45 »
Burde faen meg være demonstrasjoner mot M Ashley og D Llambias..  >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7163 på: 11. Aug. 2011, 20:46 »
Toon:

-Kan fort være ja, men realistisk -nei! I så fall, selg han etter Arsenal-matchen da.

-Enrique har selv sagt på sin twitter at han kun fikk forlengelse av kontrakt, ikke det han ble lovet (kan være han lyver, men neppe, da det samme skjer med Barton og også Nolan i sin tid).

-Du ønsker Carroll et helvete fra Nigel De Jong, men gleder deg til han kommer hjem (signaturen din)

Her henger mye på greip....
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7164 på: 11. Aug. 2011, 20:53 »
Jepp dårligere/ mer skadepreget Carroll blir raskere kommer han hjem. Men han har bare godt av litt juling for judaseriet:) om han blir drit i år kan vi kjøpe han tilbake for 10-15 mill pund neste sommer. Som Pool gjorde med Keane.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7165 på: 11. Aug. 2011, 20:56 »
Og du vil ha hjem en skadepreget Carroll til halve prisen, som Keane. Sett noe særlig av Robbie Keane i Spurs etter at han kom tilbake eller?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7166 på: 11. Aug. 2011, 21:10 »
Bedre i Spurs enn i Pool selv om jeg er på iPhone så gidder ikke hente frem stat.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7167 på: 11. Aug. 2011, 21:21 »
Downing er uansett en kar som tar ansvar begge veier i bana, og som samtidig er en langt mer effektiv spiller en Jonas - hvilket kan være et stort pluss for Jose. Jeg blir ikke overrasket dersom Enrique er på årets PL-lag etter kommende sesong.

Aldri i verden..Han er ikke god nok fremover..Og han har plasseringsproblemer..

Downing er en bedre ving enn Jonas, det gjelder både defensivt og offensivt. Dalglish sine lag er også ganske defensivt orienterte, har ihvertfall vært det tidligere, så jeg tror at Enrique blir enda bedre i LFC enn hva han har vært i NUFC. NUFC har ikke vært spesilet flinke på organisering og kynisme i spillestilen/de bakre rekker så lenge Enrique har vært i klubben. Enkelte kamper har vært bra men mye tull også. Dette bedret seg litt under Pardew, men det er fremdeles en lang vei å gå. Dette vil han få ganske god opplæring i av Dalglish og Steve Clarke.
Enrique er før denne overgangen en av de 4-5 beste venstrebackene i PL. Om LFC gjør en god sesong og han kan "flyte" litt på det så tror jeg han fort kan være blant de 2-3 beste venstrebackene i PL og være i diskusjonen om en landslagsplass for Spania.

Neeh, Jonas jobber utrettelig bakover..Tviler på at Downing har samme løpskapasitet og offervilje..Offensivt er han selvsagt bedre..

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7168 på: 11. Aug. 2011, 21:22 »
Seriøst gutter?????

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #7169 på: 11. Aug. 2011, 21:23 »
lee_ryder: #nufc Peter Lovenkrands has turned down the chance to go back to #Rangers after Chron reported Ibrox interest today
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".