20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1298236 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7140 på: 11. Aug. 2011, 19:12 »
En ny venstreback SKAL være klar i morra. Det bør være minstekravet. Jose har medical hos Liverpool i dag, så han er neppe Newcastle-spiller i morra, for å si det sånn.

Ellers så?

Ser ikke lyst med tanke på akkurat det, i og med at Pieters er på kant med manageren er det ikke sikkert det er så mye goodwill for å få gjennom overgangen så kjapt at det gjør noe... Men er rimelig trygg på at han kommer, men dessverre ikke før lørdagen.

Ikke provoser sånn da Torfinn!   ;)

Ellers er jeg vel enig med Joakim. Vi burde hatt en erstatter klar når vi slipper José Enrique, dessverre så er jeg også enig med Torfinn og kan ikke se for meg at han er klar til lørdag, kanskje til derbyet, men jeg tør ikke å ta det for gitt heller.

Jeg tror en deal for Pieters lar seg gjøre, selv om den muligens ikke er i boks helt ennå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7141 på: 11. Aug. 2011, 19:13 »
Håpa for alt i verden at vi havna over liverpool på tabellen, sånn at carroll og jose får seg en på tryne!!!

Btw, liverpool har ikkje imponert fram til no så e lov å håpe:)

Blir spennende å se hvordan Enrique klarer seg uten Jonas som har hjulpet ham mye bakover.

Han klarer seg veldig bra da Kenny Dalglish forventer at vingene hans skal gjøre jobben bakover på bana. LFC får en klasseback.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #7142 på: 11. Aug. 2011, 19:14 »
Håpa for alt i verden at vi havna over liverpool på tabellen, sånn at carroll og jose får seg en på tryne!!!

Blir spennende å se hvordan Enrique klarer seg uten Jonas som har hjulpet ham mye bakover.

På venstresiden i Liverpool, spiller Kuyt som i mine øyne jobber enda mer hjemover enn Jonas. Blir nok ikke store forskjellen å komme fra Jonas til Kuyt!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7143 på: 11. Aug. 2011, 19:15 »
På venstresiden i Liverpool, spiller Kuyt som i mine øyne jobber enda mer hjemover enn Jonas. Blir nok ikke store forskjellen å komme fra Jonas til Kuyt!

Blir vel Downing tenker jeg? Eller er han skadet/tiltenkt annen rolle?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7144 på: 11. Aug. 2011, 19:18 »

Han klarer seg veldig bra da Kenny Dalglish forventer at vingene hans skal gjøre jobben bakover på bana. LFC får en klasseback.

Det forventes ja, men jeg tviler Downing er like bra bakover som Jonas. I tillegg forventes det at Liverpool skal henge med i toppen.Ergo blir feil gjort mer kostbare og mer synlige....Liverpool får en god back, men ikke en klasseback..Baines er klasse..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7145 på: 11. Aug. 2011, 19:19 »
Downing er uansett en kar som tar ansvar begge veier i bana, og som samtidig er en langt mer effektiv spiller en Jonas - hvilket kan være et stort pluss for Jose. Jeg blir ikke overrasket dersom Enrique er på årets PL-lag etter kommende sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7146 på: 11. Aug. 2011, 19:21 »
moro å være farmerklubben til LFC
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #7147 på: 11. Aug. 2011, 19:25 »
Enig :(

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7148 på: 11. Aug. 2011, 19:27 »
Downing er uansett en kar som tar ansvar begge veier i bana, og som samtidig er en langt mer effektiv spiller en Jonas - hvilket kan være et stort pluss for Jose. Jeg blir ikke overrasket dersom Enrique er på årets PL-lag etter kommende sesong.

Aldri i verden..Han er ikke god nok fremover..Og han har plasseringsproblemer..

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7149 på: 11. Aug. 2011, 19:30 »
Er jo bare å gratulere LFC med ligaens 3. beste venstreback. Forhåpentligvis får vi inn en erstatter før 2. serierunde.  :(

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7150 på: 11. Aug. 2011, 19:33 »
En ny venstreback SKAL være klar i morra. Det bør være minstekravet. Jose har medical hos Liverpool i dag, så han er neppe Newcastle-spiller i morra, for å si det sånn.

Ellers så?

Ser ikke lyst med tanke på akkurat det, i og med at Pieters er på kant med manageren er det ikke sikkert det er så mye goodwill for å få gjennom overgangen så kjapt at det gjør noe... Men er rimelig trygg på at han kommer, men dessverre ikke før lørdagen.
Eller så blir jeg ikke skuffa. Jeg blir veldig, veldig sint :P

Det burde være en selvfølge at man ikke selger sin eneste venstreback før man har kjøpt inn en ny. Men ingenting er en selvfølge for Mike Ashley, åpenbart. Men jeg tviler på at en eneste klubbeier i hvilken som helst annen Premier League-klubb ville tatt den risikoen. Den risikoen er det utelukkende Newcastle som tar. Og det er en ekstremt stor risiko. Vi kan risikere å gå flere kamper med en reserveløsning på venstrebacken. En av de aller viktigste posisjonene på banen. Men så lenge Mike Ashley får penger inn, før det går penger ut, så er han fornøyd.

Hvem skal ut for å finansiere Bendtner da? For Carroll-pengene må vi jo ikke finne på å bruke. Det ville jo vært en skandale.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

baerb

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7151 på: 11. Aug. 2011, 19:39 »
Håper noen fra Newcastle var og så på Bendtner i går, fordi det ryktes at han var elendig.. :)

http://www.dagbladet.no/2011/08/11/sport/fotball/landslag/danmark/nicklas_bendtner/17639531/

"- Dersom han var en bruktbil, ville han hatt kjempeproblemer med å komme gjennom kontrollen (biltilsynet), skriver en annen avis."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7152 på: 11. Aug. 2011, 19:42 »

Aldri i verden..Han er ikke god nok fremover..Og han har plasseringsproblemer..

Downing er en bedre ving enn Jonas, det gjelder både defensivt og offensivt. Dalglish sine lag er også ganske defensivt orienterte, har ihvertfall vært det tidligere, så jeg tror at Enrique blir enda bedre i LFC enn hva han har vært i NUFC. NUFC har ikke vært spesilet flinke på organisering og kynisme i spillestilen/de bakre rekker så lenge Enrique har vært i klubben. Enkelte kamper har vært bra men mye tull også. Dette bedret seg litt under Pardew, men det er fremdeles en lang vei å gå. Dette vil han få ganske god opplæring i av Dalglish og Steve Clarke.
Enrique er før denne overgangen en av de 4-5 beste venstrebackene i PL. Om LFC gjør en god sesong og han kan "flyte" litt på det så tror jeg han fort kan være blant de 2-3 beste venstrebackene i PL og være i diskusjonen om en landslagsplass for Spania.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7153 på: 11. Aug. 2011, 19:51 »
Håper noen fra Newcastle var og så på Bendtner i går, fordi det ryktes at han var elendig.. :)

http://www.dagbladet.no/2011/08/11/sport/fotball/landslag/danmark/nicklas_bendtner/17639531/

"- Dersom han var en bruktbil, ville han hatt kjempeproblemer med å komme gjennom kontrollen (biltilsynet), skriver en annen avis."

Nå var jo hele Danmark håpløse da, ikke lett for en spiss om han ikke får noe støtte...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #7154 på: 11. Aug. 2011, 20:03 »
Hadde elsket å ha Aquilani her, men vi er vel et nummer for lite for han.
Det jeg har sett av han er utrolig bra.. spennende spiller
If it has tits or wheels, count on problems!