20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1298868 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7080 på: 11. Aug. 2011, 13:29 »
Andy: Pengene fra Carroll skulle bli brukt til å erstatte han. MEN de blir ikke brukt til å erstatte han. Det ser jo du også. Mener du at f.eks. Bendtner er en verdig erstatter? Pieters skal jeg ikke uttale meg om, i og med at han er et ubeskrevet blad. Det er ikke mer enn 1 vindu til å kaste bort gryn før finance fair play regelen kommer, og da kan det være greit å hente noe bra nå. Venter vi til januar, så kan vi risikere at prisene er like drøye som de var i januar i år. Det er vel noe INGEN vil ha noe av. Noe av stammen i laget er borte, og det er bekymringsverdig
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7081 på: 11. Aug. 2011, 13:32 »
Jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan noen kan tro at alle Carroll-pengene skulle brukes på en erstatter. Hadde det ikke da vært mye lurere å beholde Carroll? Selvsagt går de pengene inn i klubben for å hjelpe på til en sunn økonomisk drift, noe jeg synes er helt ok.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7082 på: 11. Aug. 2011, 13:33 »
ikke nødvendigvis. At den gaml stammen blir fornyet kan også virke meget positivt. Nolan,barton,carroll er alle bråkmakere og sterke negative personligheter. så at de er borte kan være meget positivt. den virkelige positive stammen i laget er jo enda. taylor,ameobi,harper. dette er jo gutter som virkelig elsker klubben og ikke trenker kontrakter og penger. og de er som en gjeng søndagsskolegutter

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7083 på: 11. Aug. 2011, 13:35 »
Andy: Pengene fra Carroll skulle bli brukt til å erstatte han. MEN de blir ikke brukt til å erstatte han. Det ser jo du også. Mener du at f.eks. Bendtner er en verdig erstatter? Pieters skal jeg ikke uttale meg om, i og med at han er et ubeskrevet blad. Det er ikke mer enn 1 vindu til å kaste bort gryn før finance fair play regelen kommer, og da kan det være greit å hente noe bra nå. Venter vi til januar, så kan vi risikere at prisene er like drøye som de var i januar i år. Det er vel noe INGEN vil ha noe av. Noe av stammen i laget er borte, og det er bekymringsverdig

Ble vel sagt at pengene fra Carroll salget skulle gå til klubben ikke i lomma til Ashley.
Er vel strengt tatt ingen verdig erstatter der ute for Carroll med tanke på at han var en local lad som skiller seg ut. Det som derimot kan sies er at et kjøp av Bendtner er med på å styrke oss, han kan faktisk ende opp med å score flere mål enn det Carroll hadde gjort for oss hvis han hadde blitt. Tar du med deg at vi har styrket midten, erstattet Enrique og styrket angrepet (BA) og eventuellt en spiller til så må vi jo si oss veldig fornøyd. Hvis du også legger til at vi faktisk har brukt langt mindre enn det vi fikk for Carroll, så er det jo en vinn-vinn situasjon. Tar du samtidig med at vi faktisk har invistert deler av pengene i treningsfasilitene så er vi faktisk oppe i en vinn-vinn-vinn situasjon hvis vi setter det på spissen   8)
Veni Vidi Vici

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7084 på: 11. Aug. 2011, 13:37 »
ikke nødvendigvis. At den gaml stammen blir fornyet kan også virke meget positivt. Nolan,barton,carroll er alle bråkmakere og sterke negative personligheter. så at de er borte kan være meget positivt. den virkelige positive stammen i laget er jo enda. taylor,ameobi,harper. dette er jo gutter som virkelig elsker klubben og ikke trenker kontrakter og penger. og de er som en gjeng søndagsskolegutter
Hvordan du kan si at Nolan/Barton/Carroll var spesielt negative for lagmoralen er for meg en gåte. Men ja, jeg skjønner at klubben har handlet som de har gjort. Håper fremdeles at Barton-saken løses til det beste for oss; ergo at han blir, storspiller, og signerer ny kontrakt.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7085 på: 11. Aug. 2011, 13:40 »
Ba og Bendtner til spottpris sier jeg ja takk til. Hva gjør vi når de finansielle reglene kommer da? Skal vi sitte på masse dyre spillere og feite lønninger slik at vi aldri kan kjøpe spillere igjen?
Grunnen til at denne regelen ble satt frem i tid er jo NETTOPP pga at klubbene skal få tid på seg til å rydde opp! Du vil bare blåse alt av kapital for flere år fremover på et blunk og 1 spiller??
Faenmeg helt utrolig hvor blottet for økonomisk sans enkelte er.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7086 på: 11. Aug. 2011, 13:41 »
så du husker ikke slåssing på trening, ble vl en brukket kjeve der også. barton har jo stadig vært i bråk og faktisk sitte inne mens han har vært i newcastle. Nolan har også alltid vært urokråke selv om jeg ikke husker spesifike saker på han. men konklusjonen er a de 3 er en gjeng med bråkemakere og hvordan det virker positivt inn kan du jo forklare meg.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #7087 på: 11. Aug. 2011, 13:43 »
Mye artigere å lese om løse rykter på overgangsfronten enn surt oppgulp fra gamle diskusjoner. Back on track, ladies!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7088 på: 11. Aug. 2011, 13:43 »
Nå starter dessverre klagingen i den seriøse tråden også. For min egen del, så må jeg si at jeg foreløpig, med forbehold om erstatter for Enrique og ny spiss, må si meg veldig fornøyd.

Vi bytter ut spillere som vil ha urealistisk høye og lange kontrakter, med spillere som er langt yngre og minst like gode. Hva er galt med det? Bytte ut en bråkmaker, Barton, med noen som hjelper til med samholdet i klubben.

Pengene som vi fikk fra the unwashed, skulle gå til klubben. Jeg fatter og begriper ikke hvor dere har lest at de skal gå til kjøp av spillere og kun dette.

Vi står sterkere per dags dato, enn det vi gjorde før sesongen i fjor, hvor vi var et overtidsmål unna NIENDE plass i serien.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7089 på: 11. Aug. 2011, 13:51 »
Kan nevne et par av ryktene som har blitt nevnt idag for å få diskusjonen tilbake på riktig spor:

Inn:
Bendtner
Santon
Pieters
Derdiyok
Barnetta

Ut:
Enrique, nokså bankers
Barton, hva mener folk om eventuelt bli kvitt han og må han i såfall erstattes?
Veni Vidi Vici

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7090 på: 11. Aug. 2011, 13:55 »
Joey7Barton Joseph Barton
So sad to see my friend Jose Enrique leave, great player. Hope he does will and gets in the Spain team. #notagreatday

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #7091 på: 11. Aug. 2011, 13:57 »
Kan nevne et par av ryktene som har blitt nevnt idag for å få diskusjonen tilbake på riktig spor:

Inn:
Bendtner
Santon
Pieters
Derdiyok
Barnetta

Ut:
Enrique, nokså bankers
Barton, hva mener folk om eventuelt bli kvitt han og må han i såfall erstattes?
Løvenkrands linkes også ut. Tilbake til Glasgow Rangers.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7092 på: 11. Aug. 2011, 13:58 »
Ganske så usaklig innlegg !! Sammenlikn våre beste preformere i 2 år med alle floppene som har våre i klubben.
Vi kvitter oss med di som virkelig bidrar, mens daukjøttet får bli. Det er derfor flesteparten er sinte, skuffet og forbanna.
Hadde vi kvittet oss med Løven, Best , Smith , Amøben osv , hadde alle synes dette såg kjempebra ut.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7093 på: 11. Aug. 2011, 14:00 »
Barton må faktisk ikke erstattes men vi må erstatte enrique og vi må ha en spiss og helst en høyre back. Santon ville vært perfekt. Santon, pieter, + rask spiss. Da er det tidenes overgangsvindu!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7094 på: 11. Aug. 2011, 14:03 »
Ganske så usaklig innlegg !! Sammenlikn våre beste preformere i 2 år med alle floppene som har våre i klubben.
Vi kvitter oss med di som virkelig bidrar, mens daukjøttet får bli. Det er derfor flesteparten er sinte, skuffet og forbanna.
Hadde vi kvittet oss med Løven, Best , Smith , Amøben osv , hadde alle synes dette såg kjempebra ut.

Carroll - Solgt for astronomiske summer
Nolan - Drog på åra og krevde en langtidskontrakt som klubben ikke var villig å gi.
Enrique - Et år igjen av kontrakten og ville vekk.

Ser på ingen måte at desse spillerne er blitt kastet på dør, eller at vi har "kvittet" oss med dem som du sier. Vi er per dags dato er klubb midt på tabellen, som er i en fase der vi prøver å stabilisere klubbene etter en lang periode i økonomisk uføre.