20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1299275 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7065 på: 11. Aug. 2011, 12:35 »
FML!!!! Enrique forsvinner, og vi henter bendtner??? Skandale! FAEN. Skjer med at ingen ønsker å kjøpe ut ashley fra å drite ut hele fotballverden?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Juma

• Gjest
« Svar #7066 på: 11. Aug. 2011, 12:42 »
Får vi inn Pieters som erstatter for Enrique så tror jeg vi skal være strålende fornøyde med det:) Noe jeg er GANSKE sikker på skjer i dag eller i morgen. Jeg tar imot Bendtner til den rette prisen. Når vi er innpå dansker så ryktes det at Løven er linket til Rangers

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7067 på: 11. Aug. 2011, 12:45 »
Ingen grunn til å klage på dette tidspunktet med forbehold om at pieters blir klar. Da bynde laget virkelig å sette seg. Vi har gutter som vil ver her og motivert foran en ny sesong. Får vi inn en ny spiss, gjerne bendtner kan det bli meget bra. Santon er berre et stort pluss om vi får. Uansett bør dette oppsummerast som et av dei beste vindua på lenge per dags dato ferdighetsmessig. Selfølgelig kan det diskuterast det at vi har mista en såpass god leder i nolan, men får håpe at moralen i gruppa er god.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7068 på: 11. Aug. 2011, 12:47 »
Hiv deg over i sytetråden ripsgård.
Har hørt mye bra om Pieters, og jeg har aldri vært den store tilhengeren av middelmådigheten Enrique. Kjør på!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7069 på: 11. Aug. 2011, 12:49 »
Pieters Pieters Pieters!!!

Juma

• Gjest
« Svar #7070 på: 11. Aug. 2011, 12:50 »
Fordelen med Pieters er jo at han også kan steppe inn som midtstopper ;D

Jeg synes ting har sett lysere ut jeg siden denne saklige og mer positive tråden startet. Tilfeldig?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #7071 på: 11. Aug. 2011, 12:51 »
Vi får inn ein spennande spelar som vil spele for klubben, og kvitter oss med ein umotivert spelar som IKKJE vil spele for klubben. Med dette vil no eg seie eg er fornøgd! Alt dette sjølvsagt med forbehold at vi faktisk signerer Pieters.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

the noisy bucket

• Flaskebærer
  • *
  • Sexy football
    • Vis profil
« Svar #7072 på: 11. Aug. 2011, 12:57 »
Vil helst ikke ha Bendtner til klubben. Vi har jo erfart hvordan det er å ha sutrekopper i klubben, og både Bendtner junior og senior har vist seg gjennom flere år som svært ustabile i toppetasjen!

Klarer meg med Ameobi og Ba, hvis Bendtner er eneste alternativ til ny spiss.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7073 på: 11. Aug. 2011, 12:58 »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7074 på: 11. Aug. 2011, 12:59 »
Tar ikke helt av enda, er blitt vant til at når høytrykket bygger seg opp kommer det ganske raskt et lavtrykk og pisser på flere områder over lengre tid!

At Enrique forsvinner er nok sikkert, håper bare at han ikke forsvinner før ny back er på plass!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7075 på: 11. Aug. 2011, 13:00 »
Pieters vet jeg ingen ting om. Men er det rart man syter? Hvordan kan du si at dette er et av de beste overgangsvinduene når Nolan, Barton (han får neppe spille noe ettersom oppførselen hans fortsetter slik) og Enrique mistes? Joda, vi har hentet brukbare spillere, men likevel så er det bekymringsverdig at alle disse forsvinner. Dette er spillere som har ført NUFC opp til eliten igjen. Det er bare helt sykt at ikke fansen boikotter hele klubben, slik at Ashley forstår hva som skjer.
Enrique er en av PL's beste backer, Nolan var bra når han spilte i fjor (masse mål) og Barton var laget beste spiller etter min mening. Vi har enda ikke fått en erstatter for Carroll. Bendtner er ikke stort bedre enn Shola, for å sette det litt på spissen. UFF! Blir så frustrert :'(
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7076 på: 11. Aug. 2011, 13:06 »
Skal du dra opp denne diskusjonen IGJEN ripsgård??
Er du fortsatt ikke klar over hvorfor Nolan/Enrique/Barton/Carroll forsvinner??
JA PLEASE LA OSS HENTE OWEN, LUQUE, KLUIVERT!! GOOD OLD DAYS!!
La oss signere gamlingene på GULLkontrakter og sett oss i økonomisk RUIN i flere år fremover!
Det er faenmeg helt utrolig at enkelte bare vil bruke pengene på hva som helst. Hadde det vært bedre om Ba hadde kostet £12 mill ? Hadde det vært bedre om vi hadde henta Gameiro/Gervinho og tilbudt dem dobbel lønn bare for å få dem hit?

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7077 på: 11. Aug. 2011, 13:18 »
Har ingen peiling på denne Pieters.. Noen som kan fortelle litt ??
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

baerb

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7078 på: 11. Aug. 2011, 13:23 »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7079 på: 11. Aug. 2011, 13:27 »
Pieters vet jeg ingen ting om. Men er det rart man syter? Hvordan kan du si at dette er et av de beste overgangsvinduene når Nolan, Barton (han får neppe spille noe ettersom oppførselen hans fortsetter slik) og Enrique mistes? Joda, vi har hentet brukbare spillere, men likevel så er det bekymringsverdig at alle disse forsvinner. Dette er spillere som har ført NUFC opp til eliten igjen. Det er bare helt sykt at ikke fansen boikotter hele klubben, slik at Ashley forstår hva som skjer.
Enrique er en av PL's beste backer, Nolan var bra når han spilte i fjor (masse mål) og Barton var laget beste spiller etter min mening. Vi har enda ikke fått en erstatter for Carroll. Bendtner er ikke stort bedre enn Shola, for å sette det litt på spissen. UFF! Blir så frustrert :'(

alle du nevner var jo også med å fikk laget ned! Kan ikke skjønne hvorfor folk klager, har jo helt klart blitt forsterket i sommer. å bytte gammelt,tregt,dyrt,mettet fett ut av klubben og erstatte med ungt,billig,friskt protein får bare gått en vei det.

Når man tenker seg litt om så er det som skjer i klubben vinn vinn vinn situasjon. Alt ser lysere ut.