20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1297471 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #6810 på: 08. Aug. 2011, 17:25 »
On a serious note; Kor seriøse er kjdelene angåande denne backen frå AZ?

Slik pirke-pirke, han spiller for PSV :P
Hvorvidt det blir enkelt å signere han veit jeg ikke, men ser fort for meg at han er interessert i å ta steget til PL. Da er Newcastle, klubben uten en ordentlig venstreback hvis Enrique drar, the place to be. Håper at Pieters kommer, og drar med seg Toivonen i samme slengen :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6811 på: 08. Aug. 2011, 17:27 »
Kunne denne spilleren vært noe for oss? han har vært linket flere ganger tidligere...

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_7087849,00.html

Var alltid litt lysten på Djalo før, og hadde ikke vært meg imot om han kom til oss no heller.. Selv om han ikke har vært noe særlig for Sporting de siste åra, tror eg han kunne blitt en hit i nufc! Han er rask, har god teknikk, skyter godt med begge bein, og kan bekle vingen i tillegg til spissrollen.. Er også "bare" 25år, så ikke så gammel..

Ola Toivonen: £5-6mill
Yannick Djalo: £3-5mill
Erik Pieters: £4mill

Bonus:
Barnetta: £5-6mill
+Høyreback/stopper

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6812 på: 08. Aug. 2011, 17:28 »
Jeg tror Colo og Gutierrez har kontrakt til 2013. Jeg håper begge to kunne ha fått fornyet kontraktene sine neste år, men vil tro Colo er den som er prioritert. Er bare glad for at de to blir brukt jeg. De er virkelig verdt lønna si da synes jeg.

Xisco går ut i 2013 også (5 års kontrakt ftw)... Jeg kan ikke forstå at han kan klare å bli solgt eller gitt bort innen den tid. Utlån med 50/50 betaling er vel også mye å be om. Det at til og med Chris Hughton sluttet å bruke han sier litt synes jeg. Kan det kanskje ha seg at Deportivo La Coruna vil få en viss sum etter visse spilte kamper med Xisco? Kan det være en grunn til at han ikke blir spilt mer? Jeg kan kanskje forstå det hvis summen etter 10spilte kamper er på 2-3 mill pund... Er så mye ulogisk rundt den spilleren bare. Makes you wonder. Kanskje litt teit av meg å spekulere i noe jeg ikke vet noe om, men er bare en nysgjerrig Newcastle fan. :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #6813 på: 08. Aug. 2011, 17:35 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6814 på: 08. Aug. 2011, 17:39 »
Google translate sier følgende:

Sitat
British team Newcastle United may be the next destination for Brazilian Kerrison. Kerrison, who still no post with the first team appearances since that was transferred to Barcelona in 2009, he was on loan at Benfica, Fiorentina, Santos. The player's agent confirmed a few days ago that the Kerrison will begin exercises with Barca B, but will not play for team of young people, of Newcastle is interested in, and has made ​​nearly 4 million euros.

Kerrison we played like last season on loan to Santos, there were 13 presentations and punch 4 goals.
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6815 på: 08. Aug. 2011, 17:48 »
Folk på NO rapporterer forøvrig at Ola er NUFC-fan..Da er det intet tvil, get him!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6816 på: 08. Aug. 2011, 17:51 »
PSV sliter økonomisk, og dem klarte heller ikke å få CL-plass i år. Så PSV vil nok bli fristet av bud på spillerene sine.

Jeg hadde blitt veldig fornøyd om Ola Toivonen er den spissen vi signerer. En stor og sterk skandinav som gir masse juling. Fantastisk i luftrommet og ganske god teknikk. Bra skuddfot og smart i boksen.
En typisk publikumsfavoritt.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #6817 på: 08. Aug. 2011, 17:55 »
Er han rask?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6818 på: 08. Aug. 2011, 17:57 »
Vi trenger smartness i boksen ja...Spesielt en som er på rett plass til rett til, og som kan å avslutte..Vi hadde alt for få gode løp inn i boksen forrige sesong..Og det faktum at han har bare ett år igjen av kontrakten, gjør ham et klassisk MA-offer..

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6819 på: 08. Aug. 2011, 18:04 »
Mener enda Park bør være 1. Valget. Han er super rask, god med ballen,driblesterk, og er relativt ung. Og spiller i Monaco som rykket ned. Så han må jo være lysten på å spille i Newcastle. Vil nok koste Ca 5-7 mill pund. Vil være perfekt sammen med ba. Og ikke minst han er asiat og sør koreas store stjerne! Dette vil gjøre at interessen i Asia vokser stort. Tenk alle der borte som skal ha seg ei newcastledrakt:) som igjen utgjør mer cash i kassa til ashley. Er vinn,vinn, vinn her. Løp å kjøp!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6820 på: 08. Aug. 2011, 18:07 »
Glemte legge til en skuddfot av rang.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6821 på: 08. Aug. 2011, 18:12 »
Har vi i det hele tatt vært linket til Park?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #6822 på: 08. Aug. 2011, 18:15 »
Har vi i det hele tatt vært linket til Park?
Nei, men Liverpool har, samt en del Bundesligaklubber.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6823 på: 08. Aug. 2011, 18:16 »
Nei dessverre ikke som jeg har sett. Var det for USAKLIG med tanke på denne nye meget seriøse transfertråden.?? :)

Holand

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #6824 på: 08. Aug. 2011, 18:17 »
Første videoen som kommer opp når man søker Toivonen på YouTube

Vil ikke ha en så ekkel spiller til klubben. Han passer bedre i manu eller liverpool.