20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1297802 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #6795 på: 08. Aug. 2011, 15:40 »
*krysser fingrer og tær*

:-X <-- og holder pusten...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #6796 på: 08. Aug. 2011, 15:45 »
Så i enrique linken at pool betaler £90000 i uka til Jovanovic. Nå ble de akkurat kvitt ham ifølge linken, men hva skjer når klubben ikke lykkes? Det er ikke langt fra Liverpool til Leeds.

For egen del håper jeg Enrique stikker snarest, er lei av usikkerheten. Tar gherne en ung PSV back isteden.

Simmo kan gjerne stikke neste sommer for min del, men ikke nå.

Vi trenger en rask spiss - gjerne Long

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6797 på: 08. Aug. 2011, 15:51 »
Enig der Bjørni..Jeg ser helst at Enrique stikker raskest mulig slik at vi får tid til å hente inn en erstatter før vinduet stenger.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #6798 på: 08. Aug. 2011, 15:54 »
Er for meg knekkende likegyldig (det har ihvertfall blitt det etterhvert) om han blir eller drar bare han kan bestemme seg snart. Er frustrerende slik det hopper mellom dra-bli-dra-bli i media nå. Samme for Barton sin del forøvrig, men han har jeg nok mest lyst til å se i sort/hvitt også i år.

Hvilken fjott var det som hjalp ham inn på twitter i utgangspunktet, forresten? Var det ikke Simpson mon tro...
« Siste redigering: 08. Aug. 2011, 15:58 av ElvenKind »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6799 på: 08. Aug. 2011, 15:57 »
Hvilken fjott var det som hjalp ham inn på twitter i utgangspunktet? Var det ikke Simpson mon tro...

Var det ikke agenten som anbefalte det? Mener å ha lest det.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6800 på: 08. Aug. 2011, 16:03 »
Hvilken fjott var det som hjalp ham inn på twitter i utgangspunktet? Var det ikke Simpson mon tro...

Var det ikke agenten som anbefalte det? Mener å ha lest det.

Ja, eller var det noe med en medierådgiver inne i bildet? Husker ikke helt.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #6801 på: 08. Aug. 2011, 16:20 »
Teteh Bangura som vi jaktet på tidligere i overgangsvinduet har blitt solgt til tyrkiske Bursaspor.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6802 på: 08. Aug. 2011, 16:23 »
Virker rett og slett at det har vært stille på transfer fronten fordi de spillerne som var øverst på blokka ikke hadde ønsker om å komme hit. Så speiderne måtte ut på nye eventyr for å finne spillere som kunne matche kravene klubben hadde satt.

Håper det blir litt mer aktivitet i de siste ukene av transfervinduet og vi kan være sånn passelig fornøyd mtp hvor vi var før det åpnet og hvordan det ente.

Med obertan inn så begynner ting å se lysere ut mtp bredde. Om Enrique blir denne sesongen og pieters kommer inn har vi mer bredde både på back og stopper plass. Trengs kun en spiss inn etter mine øyne, noe som jeg ser på som litt usansynelig mest fordi vi har så mange i den posisjon allerede og det virker som om vi kun blir å operere med en spiss.

Etter denne sesongen tror jeg at vi kommer til å stå en del sterkere mtp nye signeringer. Det kommer mest av at flere av fat sam sine signeringer vil utløpe av kontrakt. Mange av disse har skyhøye lønninger. Så lenge vi er innenfor top 10 denne sesongen er jeg storfornøyd. Tar tid å bygge ett lag og vi er på riktig spor nå.

Ser at styret har en ganske stram transfer politikk nå i forhold til hva de har hatt tidligere. Penger blir ikke spyttet på folk lenger. Og godt er det etter min mening. Gleder meg til sesongen starter igjen så man kan glede seg over det som skjer på banen istedenfor å få panikk pga signeringer.

Sist men ikke minst føler jeg at bredden i troppen er mye større nå enn den var tidligere. Var ganske åpenlyst at Pardew ikke stolte på flere av spillerne i troppen og vegret seg over å bruke dem. Smith, Routledge m.flere var ikke på Pardews gode side for å si det slik. Nå har han fått inn spillere han har godkjent. Og de burde da være gode nok til at han skal stole på at de kan gjøre en jobb også.

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #6803 på: 08. Aug. 2011, 16:35 »
Men hvor lett blir det å signere nederlenderen? Noen som vet noe om tilgjengeligheten?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #6804 på: 08. Aug. 2011, 16:55 »
Vi kan sikkert få Krul til å få han til oss.
Jeg har ikke hørt om han engang, men utifra det jeg leser nå, så ser det ut til at han er spennende.
Ellers er det vel en h.back og spiss som jeg mener burde skaffes først, iallefall vist Obertan kommer?

Nedum Onuoha inn på lån med opsjon på kjøp ved sesongslutt.
Paven hadde blomstret med litt fast spilletid tror jeg, men alder, pris og lønn passer ikke.
Toivonen er vel nesten helt lik i spillestil som paven? Men har rett alder, pris og lønn hadde sikkert blitt enighet om.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #6805 på: 08. Aug. 2011, 16:56 »
PSV sliter økonomisk, og dem klarte heller ikke å få CL-plass i år. Så PSV vil nok bli fristet av bud på spillerene sine.
Newcastlesupporter siden 1992

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #6806 på: 08. Aug. 2011, 17:00 »
Samt at kontrakten går vel ut ved sesongslutt, iallefall det jeg har lest et par plasser.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6807 på: 08. Aug. 2011, 17:01 »
Jeg innbiller meg at kontrakten til Shola går ut til neste år også. Eller var det kontrakt til 2013 han hadde? Nå er vel han på ei mye lavere lønn enn Smith da.

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6808 på: 08. Aug. 2011, 17:03 »
Når en tenker seg om, så er det vel flere spilleres kontrakter som går ut ganske snart. Spillere som barton, smith, ryan taylor, shola, løvenkrands. Mange av disse vil frigi midler til å kunne forsterke betraktelig.

Det som er mer bekymringsverdig er jo at Enrique, Coloccini og Gutirerrez er i samme båt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6809 på: 08. Aug. 2011, 17:20 »
Men hvor lett blir det å signere nederlenderen? Noen som vet noe om tilgjengeligheten?

At Krul er fra samme land og er omtrent like gammel er sikkert ikke en ulempe heller.