20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1296673 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #6765 på: 08. Aug. 2011, 11:50 »
"Stoke kommer om kort tid til å legge inn et bud på Marseilles midtbanespiller Charles Kabore pålydende 30 millioner kroner.

Fulham nærmer seg en avtale for Lens-forsvarer Serge Aurier som vil koste oppunder 30 millioner kroner."

Kilde: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3204150.ece

Dette er jo unge, billige spillere.. Hadde ikke hatt noe imot om vi prøvde oss på dem.

Juma

• Gjest
« Svar #6766 på: 08. Aug. 2011, 11:50 »
Paven fyller 30 år i desember. Synes. det blir litt stivt med 10 mill £ da. I tillegg ligger han på 50-60 000 pund i uka. Så forøvrig et rykte om at Everton skal tilby spurs 10 mill £ + Jack Rodwell for Peter Crouch????????? Nisser!!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6767 på: 08. Aug. 2011, 11:57 »
£10 mill pund for paven som snart er 30 år vet jeg ikke helt om jeg liker. Han kan fort like utelivet i Newcastle bedre enn treningsfeltet.

Type spiller er også litt lik BA og Ameobi. Finnes det ingen litt raske spillere der ute?

Juma

• Gjest
« Svar #6768 på: 08. Aug. 2011, 12:03 »
Tv2 som meldte det, men ser ut som et direkte bytte. rodwell for crouch. Begge er verdsatt til 10 mill. fortsatt latterlig!

http://www.people.co.uk/sport/football/football-hotline/2011/08/07/everton-ready-to-swap-jack-rodwell-for-spurs-striker-peter-crouch-102039-23324783/

Juma

• Gjest

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #6770 på: 08. Aug. 2011, 13:34 »
Sitat
Supporterklubb i Norge: http://www.newcastle.no

Himmel og hav... Den nettsida har jaggu svindlet meg et par ganger!!! Jævla Christian Weiseth... Noen som har hatt noe med han å gjøre? :P

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6771 på: 08. Aug. 2011, 13:53 »
?We did that last year, we lost Andy Carroll and we played above ourselves." <- Pardew!

Herre! Skjønner ikke folka i denne klubben at vi MÅ ha en klasseerstatter for Carroll? Vi har masse penger, og de bør brukes på spiss og evt. back. Festklubb av dimensjoner. Blir så frustrert. Obertan. Hva har han gjort for å fortjene en plass foran f.eks. Jonas? Gir ingen mening dette. Og supapav er vel kanskje den jeg har minst lyst på, sammen med berba og crouch:/
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6772 på: 08. Aug. 2011, 13:57 »
Bare en tanke. Lukaku på lån fra Chelsea ?
Gutten er 17 år og får aldri slippe til i Chelsea som det ser ut nå. Sturridge, Torres, anelka, Drogba og Kalou er alle foran han per dags dato. Er det en mulighet at di vil leie han ut i ett eller 2 år før han "er klar" for første laget til Chelsea ?

Har vi en sjangse her ?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6773 på: 08. Aug. 2011, 14:01 »
Bare en tanke. Lukaku på lån fra Chelsea ?
Gutten er 17 år og får aldri slippe til i Chelsea som det ser ut nå. Sturridge, Torres, anelka, Drogba og Kalou er alle foran han per dags dato. Er det en mulighet at di vil leie han ut i ett eller 2 år før han "er klar" for første laget til Chelsea ?

Har vi en sjangse her ?

Mtp at han er såpass ung(18 vel og merke), så vil de nok ha han i klubben og integrere han skikkelig. Kan være skummelt å låne ut en så ung spiller til en annen klubb i et ukjent land. De vil nok ha Lukau under sine vinger i starten og slippe han til gradvis.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6774 på: 08. Aug. 2011, 14:26 »
Den linken var jo jævlig lett å skjønne noe av!  :)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6775 på: 08. Aug. 2011, 14:26 »
Shane Long skal vist vere klar for West Brom.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6776 på: 08. Aug. 2011, 14:27 »
Skjønner ikke folka i denne klubben at vi MÅ ha en klasseerstatter for Carroll? Vi har masse penger, og de bør brukes på spiss og evt. back. Festklubb av dimensjoner. Blir så frustrert.

Ja men hvilken klasseerstatter vil til oss? Jeg har gitt uttrykk for dette ganske lenge nå, men sliter litt med å finne en klassespiss som kan være realistisk å få tak i. Selv om vi mot formodning hadde lagt £30m på bordet for en spiller så tviler jeg på at noen spiller som helst som fordrer et slikt beløp kan tenke seg å signere for oss.

Noen spennende alternativ er det jo, men neppe noen som vil gi bakoversveis.

Obertan. Hva har han gjort for å fortjene en plass foran f.eks. Jonas?

Rett meg gjerne om jeg tar feil, men er ikke Obertan primært høyre ving og Jonas har vel operert mest på venstre siden? Jeg har vel gitt uttrykk for at jeg er litt kjølig med tanke på Obertan, men som jeg sa er det mest fordommer som er grunn i det. Når jeg har satt meg litt mer inn i spilleren og rammene rundt en evnt. avtale så er jeg igrunnen ganske positiv etterhvert.  :-\  :D

Allsidig type, blir relativt billig i drift og har helt klart noen spisskompetanser. Ikke noen erstatter for Carroll for all del, men det er vel heller ikke tanken tror jeg.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6777 på: 08. Aug. 2011, 14:29 »
Shane Long skal vist vere klar for West Brom.

Link?

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6778 på: 08. Aug. 2011, 14:29 »
http://www.adifferentleague.co.uk/p6_1_8816_liverpool-news-reds-on-mertesacker-alert-jose-enrique-deal-agreed-kuyt-backs-carroll.html?

Jose Enrique deal agreed.

Liverpool have finally agreed a £5.5m fee with Newcastle for left-back Jose Enrique, The Daily Star reports.

The two sides have been discussing a move for the Spaniard all summer and Enrique?s refusal to sign a new contract, combined with his Twitter outburst towards the Magpies? hierarchy, has accelerated the move to Anfield. Reds manager Kenny Dalglish is now ready to make the move for Enrique after offloading Milan Jovanovic from his £90,000 a week contract at Liverpool.

Enrique signed for Newcastle from Villarreal in a £6.3m deal in 2007 and has made 119 appearances in a black and white shirt, becoming a firm fans favourite. The Reds are now arranging a medical and personal terms for Enrique to sign and he will become Liverpool?s fifth summer signing to follow Jordan Henderson, Charlie Adam, Stewart Downing and Alexander Doni to Anfield.

Men nå skal man ikke tro på alt man leser på internett.. :P

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6779 på: 08. Aug. 2011, 14:30 »
Den linken var jo jævlig lett å skjønne noe av!  :)

Google translate. Men indonesisk?  ;D

TRIBUNNEWS.COM, Eindhoven - PSV Eindhoven striker, Ola Toivonen, became the main prey Newcatsle United's manager, Alan Pardew. As reported by the Daily Mail, Pardew watched Toivonen direct action when PSV beat AZ Alkmaar in the Eredivisie first week (06/08/2011).
Pardew calls Toivonen chance to hook the open after the Swedish striker's expressed desire to leave and seek new challenges. As is known Toivonen had dressed PSV since 2009. From 75 appearances in the Eredivisie, he has collected 34 goals.
"As a Swede, Toivonen no need berdaptasi too long with English football. So far, players from Scandinavia is very suitable to play here. On the one hand, Toivonen will be very fit to play in Newcastle. He can replace the role of Andy Carroll. Style of play and similar posture, "said Pardew told the Daily Mail.