20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290139 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6660 på: 07. Aug. 2011, 19:33 »
Er det ikke da litt ironisk at vi har hentet 4 (relativt) unge og lovende spillere denne sommeren, men en 5 på vei inn dørene??

+ at vi hentet Tiote og Ben Arfa i fjor, som ikke akkurat er oldinger de heller.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6661 på: 07. Aug. 2011, 19:42 »
Flatline, kan du ikkje ta eit par dagar bort frå tastaturet? Dette startar å bli for dumt.

Mest av alt begynner jeg å bli lei av den konstante grininga di over hva andre skriver om i denne tråden. Er surving fra morra til kvelds når noen skriver ting du er uenig i! Dessuten må du bare akseptere at ting vil bli repetert i denne tråden, da det skrives nesten 10 sider hver dag, og det er ikke alle som har anledning til å følge hver eneste post.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6662 på: 07. Aug. 2011, 19:42 »
Vi har henta gratis-spillere i rullestol ja. Hvis dere ikke ser forskjell på det og signeringer som signaliserer ambisjoner, ta en tur på www.specsavers.com

Man kan si mye positivt over de vi har henta i sommer, men at vi har vist ambisjoner i forhold til overgangsmarkedet de siste 3 månedene er det faenmeg ingen som kan hevde.
If it has tits or wheels, count on problems!

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6663 på: 07. Aug. 2011, 19:58 »
Helt enig med christian!!! Transfer forumet blei ødelagt for lenge siden av visse personer.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6664 på: 07. Aug. 2011, 20:06 »
Så de som er negative "ødelegger"? Det er nå engang sånn at situasjonen i klubben er gjenstand for debatt uansett hvor man diskuterer det, så at man skal ha en "hvis du ikke har noe positivt å komme med...shut your trap" kutyme her inne, blir det veldig lite realistisk.

Det er greit å være optimistisk, men det er omtrent opplest og vedtatt i samtlige fora på nettet samt mediene at denne sommern har vært forferdelig for Newcastle, både med tanke på overganger men også oppkjøring.  Da er det naturlig at man snakker om det. Jeg har prøvd å modere meg litt,  men ting ser ikke bra ut nå. Gruer meg til Arsenal-kampen.

« Siste redigering: 07. Aug. 2011, 20:08 av Flatline »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6665 på: 07. Aug. 2011, 20:08 »
Nå er det jo sånn at vi har solgt for 40 millioner pund det siste året og ser ut til å bruke bare en liten del av dem så at dette tar mye plass ser jeg på som helt naturlig. Det er mange spørsmålstegn til laget vi starter sesongen med så at det er negative meninger har jeg ingen problemer med å forstå. På et forum må man kunne komme med forskjellige meninger så lenge det ikke er helt usaklig og det syntes jeg heller ikke det har vært.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6666 på: 07. Aug. 2011, 20:12 »
Enig med christian. Det er mange som er mot og negativ i mange saker og sånn skal det være, men de evner å se begge sider. Det er kun 1 bruker her inne som sprer kvalme, ikke diskuterer på fakta,  direkte overser gode mot argument, bortsett fra når de kan benyttes i konspirasjonsteoriene som passer inn i hans forvridde verdensbilde . Jeg er generellt imot sensur, men dette forumet hadde steget i kvalitet uten flatline.

Noen gang treffer han bra og jeg faktisk er enig i enkelte poenger, men det er de få gangene det faktisk kan knyttes til en kilde. Han velger og når han stoler på en kilde. Høydepunktet er når kommentar feltet på sky var kilden bak info om at ben arfa ikke var på samme nivå som ifjor. Da hadde det nettop kommet ut en kommentar om han der han fikk skryt. 

Når aktiviteten er såpass hyppig så blir det vanskelig å overse. Jeg skjønner at christian blir frustrert. Nivået på forumet er lavt... Og det har 1 menneske alene klart å skape.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6667 på: 07. Aug. 2011, 20:15 »
Haha, Takk for skryten Erlend! Dette motiverer bare til å bidra ENDA mer  ;)
Forøvrig trist at du føler det sånn! Jeg presenterer tross alt bare mine egne syn og meninger, og så lenge jeg ikke begår personangrep eller poster støtende materiale synes jeg egentlig det er drøyt å foreslå å utestenge en bruker bare fordi han har et syn som ikke sammenfaller med ditt eget.
Flytt til Kina eller Nord-Korea hvis det er så jævlig med avvikende oppfatninger om saker og ting.
« Siste redigering: 07. Aug. 2011, 20:20 av Flatline »

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6668 på: 07. Aug. 2011, 20:19 »
Christian, stå på videre :) Du er grunnen til at jeg enda er her inne å sjekker transfernyheter.

Negativiteten er jo helt enorm her inne! Vi har faktisk henta Obertan, Marveaux, Cabaye, Ba og Abeid, nesten uten å bruke penger. Barfa og Gosling er også tilbake fra skader og må kunne sees på som spillere som tilfører stallen noe nytt. På toppen av dette leter Pardew etter en spiss til. Dette er jo svært gode signeringer for en klubb som for 1 år siden rykka opp fra championship. Må kunne si at stallen er betydelig forsterket i forhold til forrige sesong. Barton og Enrique er vel enda i klubben, og virker ikke å være helt fortapt ifølge Pardew.

Måten klubben drives på kan vi gjøre lite med, og det kan i tillegg være en stor fordel når fair play regelen trer inn for fullt, at Ashley og co allerede har begynt jobben med å bli "self-sufficient"..

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6669 på: 07. Aug. 2011, 20:26 »
Negativiteten er jo helt enorm her inne! Vi har faktisk henta Obertan

Jippi?

Abeid
helt ukjent franskmann fra et reservelag, men greit nok..

nesten uten å bruke penger

Ser du på dette som positivt?
På toppen av dette leter Pardew etter en spiss til

Skulle strengt tatt bare mangle? Og han tigger etter styrets godvilje i media? Red alert.

Betydelig sterkere stall enn forrige sesong

Egentlig ganske uenig, stallen vår er et stort spørsmålstegn nå, og vi mangler Nolan og Carroll, og situasjonen med Enrique og Barton er jo i stor grad en gåte fremdeles.

Måten klubben drives på kan vi gjøre lite med, og det kan i tillegg være en stor fordel når fair play regelen trer inn for fullt, at Ashley og co allerede har begynt jobben med å bli "self-sufficient"..

Inntil den tid får vi bare sitte og vente på "bedre tider" antar jeg.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6670 på: 07. Aug. 2011, 20:27 »
Vi har henta gratis-spillere i rullestol ja. Hvis dere ikke ser forskjell på det og signeringer som signaliserer ambisjoner, ta en tur på www.specsavers.com

Man kan si mye positivt over de vi har henta i sommer, men at vi har vist ambisjoner i forhold til overgangsmarkedet de siste 3 månedene er det faenmeg ingen som kan hevde.

Cabaye og Abeid har ikke slitt med skadeproblemer. Ba har spilt mer eller mindre alle kampene de siste årene, mens Marveux har slitt med to skader som ikke har noen sammenheng, men har vært frisk det siste halvåret. Jeg sliter med å se at de kan betegnes som "rullestol spillere", det samme gjelder forøvrig Obertan.

Dersom vi ser på Sunderland, en klubb vi kan sammenligne oss med, så synes jeg ikke vi har gjort det så dårlig på overgangsmarkedet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6671 på: 07. Aug. 2011, 20:32 »
Det er vel heller ikke akkuratt første gang christian klager på at det er for negativ stemning. Husker det var noen kamptråder der man også var for negative når vi lå under. Sammenligner man stemningen i denne tråden med andre engelske forum er de vel ikke noe særlig mer positive, snarere tvert imot.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6672 på: 07. Aug. 2011, 20:36 »
Det er vel heller ikke akkuratt første gang christian klager på at det er for negativ stemning. Husker det var noen kamptråder der man også var for negative når vi lå under. Sammenligner man stemningen i denne tråden med andre engelske forum er de vel ikke noe særlig mer positive, snarere tvert imot.

Forskjellen fra de engelske forumene så klarer faktisk folk å argumentere og å få en god diskusjon ut av det. Flatline overser gang på gang argumenter og beviser mot det han skriver, og strør heller videre med møk. Derfor blir det fryktelig usaklig til slutt.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6673 på: 07. Aug. 2011, 20:36 »
Med 30, 40, 50 sider på noen dager, med bare tre måneder gammel krangling dreper denne tråden. Dessverre er Nettavisens ryktespalte mer informative enn dette pisset. Jeg trodde forumet var en fin måte å følge rykter og lese kommentarer på hva folk tror om ryktene. Håper en til januarvinduet åpner en "klaging på transfervinduet"-tråd, der de som liker sånt kan bruke dagene.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6674 på: 07. Aug. 2011, 20:36 »
Haha, Takk for skryten Erlend! Dette motiverer bare til å bidra ENDA

Dette er litt hva jeg har følt lenge at du tenker. Nå har jeg motivert deg til å bevist skape mer kvalme, og derfor svinger jeg etter deg. Jeg tror du skjønner hvorfor du får slike tilbakemeldinger. Synd at det går faen i deg og du vil gjøre mer skade.

Slike trenger vi ikke her.
Han kom, ble mett og dett var dett....