20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290853 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6645 på: 07. Aug. 2011, 17:32 »
"Pardew says Newcastle cannot compete with the top clubs in the transfer market"

Bombe...

Derfor..Hugo Rodalega er den eneste klassespilleren innenfor vår radius vi har mulighet på. Legg inn bud nå.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6646 på: 07. Aug. 2011, 17:46 »
Wigan kommer hvertfall til å kreve 8-9 millioner pund når også N'Zogbia har dratt. Det virker dessverre å være utenfor det vi kan betale.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6647 på: 07. Aug. 2011, 17:48 »
Vi har bydd 12 for gervinho så penger er nok tilgjengelig når de rette spillerne er der. Er jo flere spisser som er realistisk: long,park, og kanskje kanskje sturridge .

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #6648 på: 07. Aug. 2011, 17:52 »
?The fans have had so many broken promises, not just from this ownership but way before that.

Ja, sier alt faktisk.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6649 på: 07. Aug. 2011, 17:59 »
?The fans have had so many broken promises, not just from this ownership but way before that.

Ja, sier alt faktisk.

Flatline;  Som Toon nevnte, vi la inn et bud på Gervinhio, og vi fikk et bud på på £10 mill Gameiro akseptert. Klubben har prøvd å hente inn gode spillere, men DE VIL IKKE TIL OSS fordi vi holder på å bygge oss opp. At spillerne ikke vil, er ikke MA og Pards sin skyld..Og i så måte blir det feil av Enrique å snakke om brutte løfter, fordi klubben har prøvd å hente inn spillere innenfor den økonomiske rammen de finner forsvarlig, som passer inn i vår spillestil og vil gli inn i spillergruppa..Alle disse faktorene ble ignorert tidligere, og vi så hvordan det gikk. MA vil hoste opp pengene hvis han finner en spiller som tilfredsstiller disse vilkårene og med videresalgsverdi.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6650 på: 07. Aug. 2011, 18:01 »
Det er langt fra sikkert at vi i det hele tatt har vi bydd på Gervinho eller Erdinc. Nå er jeg på mobilen på hytta så har ikke mulighet til å linke, men går du på mine tidligere innlegg for ikke alt for lenge siden så får du sitater fra offsielle fra andre klubber som gir et ganske annet bilde enn hva engelske aviser har gitt

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6651 på: 07. Aug. 2011, 18:05 »
Sant nok: Men budet på Gameiro vet vi stemmer.. Og det beviser jo poenget mitt.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6652 på: 07. Aug. 2011, 18:22 »
Nå skal det nevnes at budet på gamerio kom før vi hentet Ba og dette var som kjent ingen billig overgang, men jeg tror og håper også det er midler til en spiss om vi finner den riktige.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6653 på: 07. Aug. 2011, 18:39 »

Ja, sier alt faktisk.

Flatline;  Som Toon nevnte, vi la inn et bud på Gervinhio, og vi fikk et bud på på £10 mill Gameiro akseptert. Klubben har prøvd å hente inn gode spillere, men DE VIL IKKE TIL OSS fordi vi holder på å bygge oss opp. At spillerne ikke vil, er ikke MA og Pards sin skyld..Og i så måte blir det feil av Enrique å snakke om brutte løfter, fordi klubben har prøvd å hente inn spillere innenfor den økonomiske rammen de finner forsvarlig, som passer inn i vår spillestil og vil gli inn i spillergruppa..Alle disse faktorene ble ignorert tidligere, og vi så hvordan det gikk. MA vil hoste opp pengene hvis han finner en spiller som tilfredsstiller disse vilkårene og med videresalgsverdi.

De vil ikke til oss fordi vi viser lite ambisjoner og står på stedet hvil. Når vi ikke kan konkurrere på lønn så får vi sannheten midt i fleisen, og la meg presisere at jeg synes det er bra at vi ikke hiver store lønninger etter spillere. Men faktum er at vi ikke er noen toppklubb og at vi det siste halvåret har gravd vår egen grav ved å selge klubbens beste spiller og kapteinen. Det kan bare forsvares ved å bruke de pengene på nye spillere, men når eventuelle salgsobjekter ser at vi er så sparsomme på overgangsmarkedet og IKKE har store planer, så vil de naturligvis tenke seg om en ekstra gang før de kommer hit.

Jeg håper det ikke er noen her inne som foventer topp 10 neste sesong. Det er ikke umulig, men det skal veldig mye til nå.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6654 på: 07. Aug. 2011, 18:44 »
Kan me ikkje legge frå oss denne diskusjonen nå? Det har sikkert blitt diskutert minst 1 gang per veke i heile sommer.

+1....

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6655 på: 07. Aug. 2011, 18:44 »
Det viktigste nå er at vi står bak laget og gir de tid til "moulde" som det så fint heter!

Jeg tror vi har mer kvalitet inne enn vi faktisk er klar over. En god multi-forsvarer inn pluss en bakromsspiss ala Park, så kan vi være inne på noe veldig spennende!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6656 på: 07. Aug. 2011, 18:59 »
Og hva er det med Enrique. Det kommer jo opp at han er klar, han er ikke klar. 10£ 5.5£? Nye priser hver dag. Han vil ikke skrive konrakt, men har han noen gang levert inn en formell transfer request?

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6657 på: 07. Aug. 2011, 19:06 »
Enrique har vel sagt han er misfornøyd med klubben. Satsingen til ledelsen. Vet ikke om det er en transfer request, men det sammen med å ikke ville skrive under ny kontrakt er nok for meg. Forstår hva han vil...

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6658 på: 07. Aug. 2011, 19:15 »
Enrique har vel sagt han er misfornøyd med klubben. Satsingen til ledelsen. Vet ikke om det er en transfer request, men det sammen med å ikke ville skrive under ny kontrakt er nok for meg. Forstår hva han vil...
Han drar det sånn ut også. Bli eller leave. Er bare så sinnsykt typisk at det blir lenge til han blir solgt også blir det hentet en nødløsning siste dagen.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6659 på: 07. Aug. 2011, 19:25 »
Som kø1 påpeker, det er veldig lett å skylde på at vi har prøvd å skaffe spillere, sannheten er vel at det er veldig uklart hvorvidt vi har lagt inn bud på så veldig mange. Når vi er knipne med overgangssummer og lønninger så er det veldig bra sett utifra et økonomisk perspektiv, men for unge profesjonelle så fremstår vi som et lag på sparebluss. Det er ikke noe "stort på gang" i klubben, noe som understrekes av våre salg det siste året. Når Pardew går ut i mediene og sier at Newcastle kommer til å bli drevet sparsommelig de neste 3-4 årene for å komme i pluss, hvem faen vil komme til oss da? Ikke unge lovende spillere ihvertfall, som ironisk nok er nøyaktig det mange peker på at vi forsøker å få tak i.
Hvorfor skal en ung spiller med ambisjoner gå til en klubb uten ambisjoner? Jeg hadde ihvertfall sett meg om etter andre klubber enn Newcastle for tiden :)
If it has tits or wheels, count on problems!