20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1293084 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6120 på: 02. Aug. 2011, 21:33 »
Me har råd til overgangene(Om du kun ser på Carroll overgangen), men problemet er at lønnings budsjett vårt er sprengt. Me bruker 90% av pengane me får inn i kassa til lønninger.

Fullstendig irrelevant spør du meg. Lønningene var fortsatt de samme når Carroll var her, så det burde være to forskjellige saker å jobbe med. Transferbudsjett og lønnsbudsjett burde være separat når man får inn en sånn sum.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6121 på: 02. Aug. 2011, 21:35 »
Tror ikke vi er i 90% pr i dag! Klubben har jo andre inntekter enn salg av spillere!

Det er bare at lønningene er så høye per dags dato at pengene får ben å gå på..Om Nolan hadde fått den femårskontrakten sin verdt 50 i uka, ville vi over den perioden betalt ham tilsammen 130 millioner..Og da snakker vi om EN spiller..

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6122 på: 02. Aug. 2011, 21:39 »
Etter det jeg kan se Christian er den der for sesongen vi spilte i Premier League? Tror nok tallet ser langt bedre ut for 2010/11 sesongen, men det er nok fortsatt ikke helt friskmeldt om vi får inn noen spillere i løpet av 2011/12 sesongen.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6123 på: 02. Aug. 2011, 21:50 »
Fullstendig irrelevant spør du meg. Lønningene var fortsatt de samme når Carroll var her, så det burde være to forskjellige saker å jobbe med. Transferbudsjett og lønnsbudsjett burde være separat når man får inn en sånn sum.

Det blir et litt kunstig skille. Hjelper ikke å by £25m for en spiller om vi bare kan tilby £20k i uka i lønn. Men jeg er med på at man bør kunne øke lønnsbudsjettet noe når man får inn en slik inntekt. Såpass mye pund i kassa bør lette på trykket i økonomien i klubben og frigjøre noen midler til å brukes på lønn såvel som spillerkjøp. Spesielt når man har gitt uttrykk for det.

Men som jeg har sagt tidligere så har jeg forståelse for at klubben er i en uheldig skvis i forhold til økonomien og at det spares til benet. Men kommunikasjonen av dette står til strykkarakter.

Hvorvidt det satses for mye eller lite er vanskelig og si, og bare fremtiden kan gi svar på dette. Men det jeg kan si er at jeg mener bestemt at det må styrkes ytterligere før august er over.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6124 på: 02. Aug. 2011, 21:53 »
Selg Ameobi så letter det litt på budsjettet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6125 på: 02. Aug. 2011, 21:54 »
Nye rykter om at Enrique skal være klar for LFC for 6mill + 4mill. Så får me sjå om det er noko sannhet i det.

Hmm..Om vi får 10 mill så må jeg si meg fornøyd..

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6126 på: 02. Aug. 2011, 21:56 »
Ameobi legende? lol.  Vuckic er den eneste av disse jeg tror kan bli en stor spiller, håper virkelig han får sjangsen til å vise fram talentet sitt iår. Tror at LuaLua kan slå gjennom i PL neste år.
Shola Ameobi er ein kult helt, samme korleis du vrir på det. Og Sammy er på god veg til å bli det også  :P OBS! LuaLua er lånt ut til nivået under ;) Så lol sjølv.

Han er en kulthelt fordi han er så dårlig...
If it has tits or wheels, count on problems!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6127 på: 02. Aug. 2011, 21:57 »

Absolutt, må legge til at han også har en heller komisk fremtoning på og utenfor banen.

Edit: Må også legge til at han har en helt legendarisk "footballers cribs"-epsiode.  ;D
« Siste redigering: 02. Aug. 2011, 22:00 av Hughie »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6128 på: 02. Aug. 2011, 22:01 »

Absolutt, må legge til at han også har en heller komisk fremtoning på og utenfor banen.

I forhold til lønna han hever leverer han ikke. Synest Ameobi er en gørr kjedelig spiller å sjå på. Komisk kan han kanskje vere, men blir heller irritert.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6129 på: 02. Aug. 2011, 22:01 »
Jeg baserer mitt inntrykk av Barton på intervjuer og uttalelser samt twitter, og der virker han som en reflektert fyr.

Reflektert faktisk

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6130 på: 02. Aug. 2011, 22:02 »
Nye rykter om at Enrique skal være klar for LFC for 6mill + 4mill. Så får me sjå om det er noko sannhet i det.

Uff, blir syykt skuffa hvis han ender i pool, som det ser ut som! Prisen er ikke så gale, bare hater Liverpool!

Kunne gått til alle andre klubber i PL! Helst Arsenal, for 2-3mill+ Gibbs ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6131 på: 02. Aug. 2011, 22:10 »
Det jeg stadig reagerer på - uavhengig av uenigheter angående transferpolicy forøvrig - er denne stadige enorme positiviteten angående egne talenter. Historisk sett og statistisk sett har vi vel særdeles liten grunn til å skulle anta at veldig mange av dagens juniorer skal ta steget ut og bli brukbare PL-spillere. I alle mine åre som Newcastle-supportere har flerfoldige unge talenter blitt mektig skrytt av - men fasit har blitt mang en Offiong og Walton for å si det slik. Det er en vanskelig avveining - men dette sammens med at vi har forutenom en Ba med rundt et dusin PL-kamper ikke har kjøpt noe som har bevist seg i PL gjør jo gamblingen stor - om vi skal stole såpass på at alle disse talentene skal bære byrdene straks de uungåelige skadene hoper seg opp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6132 på: 02. Aug. 2011, 22:12 »
Jeg baserer mitt inntrykk av Barton på intervjuer og uttalelser samt twitter, og der virker han som en reflektert fyr.

Reflektert faktisk

Fremstår like reflektert som deg han, Flatline! Tolk det som du vil.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6133 på: 02. Aug. 2011, 22:15 »
Øyvind Alsaker og Davy Wathne frontet Barton som blant de mest reflekterte fotballspillerne de har intervjuet :)
Barton er dog vanskelig og sier vel ting akkurat som de er. Det er det vel for ganske mange vanskelig å takle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6134 på: 02. Aug. 2011, 22:17 »
Like greit om Enrique går det Liverpool. Hater det laget der så jævlig at det ikke skal vinne noe som helst!

6 + 4 mill blir nok kjekt for Ashley det:)