20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292935 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6105 på: 02. Aug. 2011, 20:38 »
Neinei det er fat mike sin skyld ;)

Vi har bare hatt 8 måneder på oss til å finne spisser som kunne ha vært interessert i å komme til oss, så det er selvfølgelig forståelig at det ikke er noen strikers på vei inn ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6106 på: 02. Aug. 2011, 20:43 »
Ja hvordan kan vi finne på å anklage den ansvarlige for spillerkjøp, når stallen er i så god forfatning Chris ;)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6107 på: 02. Aug. 2011, 20:51 »
Jeg gleder meg også til å se mer av disse spillerne. Men ikke fra start, fordi vi ikke har noen andre..

Dessuten mangler vi bare èn spiller, i følge Pardew (ashley). Såååhh..

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6108 på: 02. Aug. 2011, 20:54 »
Helt enig med Christian! Vi har mange flotte ungutter bak der, men ser ikke på det som realistisk at alle klarer å slå seg gjennom til fast 1.lagsspill i år. I fjor klarte Ferguson det, i år har jeg stor tro på at Vuckic kan etablere seg i matchtroppene og få en del innhopp! Blir spennende å se om Ameobi og LuaLua kan gjøre det samme. Tavernier har jeg ikke like godt tro på, uten at jeg har noen forklaring på det :) Bare en dårlig magefølelse.

Som sagt enig i at det vi trenger mest er spillere til XI ;)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6109 på: 02. Aug. 2011, 20:56 »
Ja mangler jo bare en siden barton enda er i klubben. Dumt ingen spillere vil til oss:( men sånn er realiteten. Håper de fikser inn en spiss denne uka. Og barnetta er bonus. Selv om barton blir borte er det på ingen måte noen som helst krise.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6110 på: 02. Aug. 2011, 20:57 »
Det burde jo være et minimum. I tillegg bør man ha gode spillere på benken, spillere som beviselig kan komme inn og - ihvertfall holde nivået - men helst tilføre noe nytt for å forandre en kamp.

Så egentlig har vi et dobbelt problem - både på banen men også på innbytterbenken.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6111 på: 02. Aug. 2011, 20:58 »
Vi har masse på benken. Bare se midtbanen. Er jo nok til 3GS ler bare der:)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6112 på: 02. Aug. 2011, 20:59 »
Forholder meg roleg enndå, forsatt august ;)

Itilegg har me mange spennandes talenter på gang, så ser ikkje så mørkt på bredden. Gledar meg til meir speletid på Sammy Ameobi, Vuckic og Tavernier ++++

Det me mangler er kvalitet spelarar til XI, ikkje spelarar for å fylle på i bredden.

Vi trenger helt klart begge deler. Flere av posisjonene mangler vi fullstendig back-up eller konkurranse. For å bruke de tre du nevner som eksempel. Å tro at de tre skal kunne gå inn denne sesongen og kunne levere stabilt gode prestasjoner er å lure seg sjøl. Det er tre gode spillere som kan bli gode, og som skal få sjansen, men noe mer ansvar skal vi ikke legge på de med det første. Det faktum at de tre tilsammen står med 1 PL kamp bekrefter det jeg sier. Derfor trenger vi også mer størrelse på stallen, men som du sier så trenger vi også en eller to inn som kan gå inn å ta en plass i startelleveren.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6113 på: 02. Aug. 2011, 21:03 »
Ja mangler jo bare en siden barton enda er i klubben. Dumt ingen spillere vil til oss:( men sånn er realiteten. Håper de fikser inn en spiss denne uka. Og barnetta er bonus. Selv om barton blir borte er det på ingen måte noen som helst krise.

Dette tror jeg ikke er tilfelle. Det er derimot en god unnskyldning for å slippe å bruke penger. Vi burde ikke ha noe problemer med å hente spillere fra europa. Og har vi det skyldes det i så fall den nåværende ledelsen, så de har seg selv å takke - noe de kanskje nettopp gjør -, perfekt unnskyldning det der.

Men nå er vi inne i de siste 3 ukene av transfervinduet, så da får vi se hva som skjer.  Vi får dømme dem på spillerne de henter - eller eventuellt ikke henter.  Før vinduet ville jeg vært fornøyd om vi brukte 20-25 millioner - nå er jeg lettet om de ihvertfall bruker 10.  Det er ihvertfall noen oppe på kontoret på tyneside som har lest litt psykologi. Jo lenger man venter, jo mindre sier fansen seg fornøyd med.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6114 på: 02. Aug. 2011, 21:08 »

Dette tror jeg ikke er tilfelle. Det er derimot en god unnskyldning for å slippe å bruke penger. Vi burde ikke ha noe problemer med å hente spillere fra europa. Og har vi det skyldes det i så fall den nåværende ledelsen, så de har seg selv å takke - noe de kanskje nettopp gjør -, perfekt unnskyldning det der.

Men nå er vi inne i de siste 3 ukene av transfervinduet, så da får vi se hva som skjer.  Vi får dømme dem på spillerne de henter - eller eventuellt ikke henter.  Før vinduet ville jeg vært fornøyd om vi brukte 20-25 millioner - nå er jeg lettet om de ihvertfall bruker 10.  Det er ihvertfall noen oppe på kontoret på tyneside som har lest litt psykologi. Jo lenger man venter, jo mindre sier fansen seg fornøyd med.
beløpet de bruker på transfer er jeg meget likegyldig til. er kvaliteten på spillerne som spiller rolle her, og vi har hentet en spiss som er klubbens beste nå, en midtbanespiller som er mget kreativ,rask og godt overblikk. et fransk talent som jeg ikke kjenner til og en fransk ving som er MEGET rask og som vi snappet foran nesen på liverpool. så er egentig fornøyd der. og vi har lik størrelse på stallen som ved slutten av forrige sesong. kanskje faktisk større om man tar med ben arfa og gosling også.så kriseprat er jo tull!! men vil gjerne ha en spiss til men ingen av de newcastle vil ha vil til oss. det er problemet. spillere som vil spille for newcastle koster dessverre ikke 25 mill pund lengre.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6115 på: 02. Aug. 2011, 21:11 »
beløpet de bruker på transfer er jeg meget likegyldig til. er kvaliteten på spillerne som spiller rolle her, og vi har hentet en spiss som er klubbens beste nå, en midtbanespiller som er mget kreativ,rask og godt overblikk. et fransk talent som jeg ikke kjenner til og en fransk ving som er MEGET rask og som vi snappet foran nesen på liverpool. så er egentig fornøyd der. og vi har lik størrelse på stallen som ved slutten av forrige sesong. kanskje faktisk større om man tar med ben arfa og gosling også.så kriseprat er jo tull!! men vil gjerne ha en spiss til men ingen av de newcastle vil ha vil til oss. det er problemet. spillere som vil spille for newcastle koster dessverre ikke 25 mill pund lengre.

Det er ofte - ikke alltid - men ofte en sammenheng..

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6116 på: 02. Aug. 2011, 21:12 »
Vi har bare hatt 8 måneder på oss til å finne spisser som kunne ha vært interessert i å komme til oss, så det er selvfølgelig forståelig at det ikke er noen strikers på vei inn ;)

Hadde det bare vært så lett, men man må jo snakke med en spiller før man vet om han er interessert. Og før det kan skje må jo man ha tillatelse fra eierklubben. Newcastle har fulgt opp flere gode spillere synes jeg, men om vi ikke skal tro på noe av de vi har prøvd oss på så blir det litt håpløst såklart.

Desverre er det nok (av enkelte) overvurdert hvor attraktiv klubben er og det er jo trist. Om Erdinç ikke er god nok som spiss, hvem er gode nok da og interessert i å komme til oss? Jeg har vel etterlyst dette noen ganger nå, men jeg sliter desverre med å se noen aktuelle.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6117 på: 02. Aug. 2011, 21:25 »
Beløpet er viktig i den sammenheng at hvis vi henter gode spillere svært billig, så er det fortsatt rom for ytterligere spillere. Ingen kan vel påstå at vi ikke hadde hatt godt av å bruke 200mill i sommer, eller sagt på en annen måte; hentet 6-7 spillere. Det har vi råd til(og mer enn det), og det burde vi gjort.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6118 på: 02. Aug. 2011, 21:27 »
Helt enig med Christian! Vi har mange flotte ungutter bak der, men ser ikke på det som realistisk at alle klarer å slå seg gjennom til fast 1.lagsspill i år. I fjor klarte Ferguson det, i år har jeg stor tro på at Vuckic kan etablere seg i matchtroppene og få en del innhopp! Blir spennende å se om Ameobi og LuaLua kan gjøre det samme. Tavernier har jeg ikke like godt tro på, uten at jeg har noen forklaring på det :) Bare en dårlig magefølelse.

Som sagt enig i at det vi trenger mest er spillere til XI ;)
Reknar heller ikkje med alle slår til, men gir me dei ikkje muligheter finner me det aldri ut.

Vuckic (Vore den store snakkisen lenge, håpar han unngår skader iår)
Ranger (Har talentet, håpar berre holdingane blir bedre)
Ferguson (Store steg ifjor, håpar han tar nye i år)
Tavernier (Meget godt forsvartalent, eg har trua)
Abeid (Har visst lovende takter)
Ameobi (Ny Ameobi legende på gang!!!)

Trur desse seks er dei som er nærmast nå, Dummett, Airey og Richardson treng nok ein sesong eller to til.
Ameobi legende? lol.  Vuckic er den eneste av disse jeg tror kan bli en stor spiller, håper virkelig han får sjangsen til å vise fram talentet sitt iår. Tror at LuaLua kan slå gjennom i PL neste år.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6119 på: 02. Aug. 2011, 21:31 »
Tror ikke vi er i 90% pr i dag! Klubben har jo andre inntekter enn salg av spillere!