20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290086 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6075 på: 02. Aug. 2011, 11:28 »
Merkelig hvordan Barton går fra å være potensiell kaptein og leder samt motivator i garderoben, til en person "ingen liker uansett" på et par dager..  ::)
If it has tits or wheels, count on problems!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6076 på: 02. Aug. 2011, 11:30 »
Da følger du ikke godt nok med på hva vi skriver til vanlig. De fleste har et mer nyansert forhold til laget enn det svart/hvitt-bildet du har dannet deg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6077 på: 02. Aug. 2011, 11:32 »
Jeg inn samme sak angående garderobe-trøbbelet fra annen kilde i Barton-tråden, Christian. Det er dog nødvendigvis i seg selv ikke graverende nok - kanskje heller en av mange ting som addert sammen gjør situasjonen stygg for Bartons del. Temperatur har vi hatt i garderoben etter treningskamp tidligere - den gang var det ikke nødvendigvis skadelig, og Barton var også en av disse :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6078 på: 02. Aug. 2011, 12:04 »
Jeg tror ikke en dritt på det som blir skrevet om Barton, det er bare "lekkasjer" fra klubbens side for å prøve å renvaske seg.

Jeg baserer mitt inntrykk av Barton på intervjuer og uttalelser samt twitter, og der virker han som en reflektert fyr.

Gleder meg til å høre Joeys side av saken.

Førsteelleveren vår er for god til å rykke ned, det er sant. Men vi har null bredde, så med et par skader og gule/røde kort - kan vi fint rykke ned. 2-3 skader på Ba/Tiote/cabaye så er vi en nedrykkskandidat.

Dette kommer fra mannen som brukte 2 kommentarer i diskusjons feltet på en nyhetssak som kilde bak argument?
Du eier jo ikke troverdighet så negativ du er mot klubben... Hvis kommentar feltet er godt nok burde vell journalistens jobb kunne være god nok? Det står forresten at supporterne var vitne til i saken. Og agenten hannes har kommentert og bekreftet det. Skjønner ikke hvorfor jeg lar meg irritere av deg flatline...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6079 på: 02. Aug. 2011, 13:49 »
Må vel si at jeg støtter beslutningen om Barton, men håper vi ikke har gjort en stoor feil :-\

Får vi inn Barnetta mener jeg vi står sterkt, men synes det blir farlig tynt med spillere nå. Dessuten mister vi lederskikkelsene våre på rekke og rad :'(

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6080 på: 02. Aug. 2011, 14:09 »
Vi trenger flere spillere; i hvert fall 1 spiss, og en vb, gjerne en på midten også, selv da er det tynt, men er veldig for bruk av yngre taltentfulle spillere som vi faktisk har noen av.

At Barton forsvinner gjør meg ingenting, tror faktisk det er til det positive når du ser på oppførsel og det faktum at han er en tikkende bombe uansett hvor mye han har tatt seg sammen, han skal ha takk for at han ble når vi rykket ned og var god når vi rykket opp, men feller ikke en eneste tåre over dette som pågår nå.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6081 på: 02. Aug. 2011, 15:05 »
Du eier jo ikke troverdighet så negativ du er mot klubben... Hvis kommentar feltet er godt nok burde vell journalistens jobb kunne være god nok? Det står forresten at supporterne var vitne til i saken. Og agenten hannes har kommentert og bekreftet det. Skjønner ikke hvorfor jeg lar meg irritere av deg flatline...

Det var jo troverdige greier.. utrolig spesifikt! Sounds like horseshite..

Helt utrolig at enkelte her inne faktisk tar klubben i forsvar når vi gir vekk en av de beste midtbanespillerne i klubben, i en alder av 28. Only in Newcastle..
If it has tits or wheels, count on problems!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #6082 på: 02. Aug. 2011, 15:11 »
Synd med barton, er litt todelt dette for min del; mister en god spiller, men blir også kvitt ett uromoment rundt klubben. Hadde det vært ett oppegående styre, så hadde de hatt en spiller inn i løpet av de neste 2-3 dagene, men det er MA, så tviler på det blir noen erstatning for han. Harris vuckic har overbevist veldig i trenings kampene så er mulig han overtar plassen til Barton troppen. DA syns jeg midtbanen er god nok rustet, Gosling har også vært svært god. Får håpe det åpner opp lønnbudsjettet med tanke på ny spiss.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #6083 på: 02. Aug. 2011, 15:16 »
Gode spelarar kjem, og gode spelarar forlater klubben. Trur vi takler tapet av Barton, eg.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6084 på: 02. Aug. 2011, 15:27 »
Barton hadde vore historie for lenge sidan, om det hadde vore t.d i ein klubb som Manchester United. Han har fått utruleg med sjangser, og det er få klubbar som ville ha gitt han så mange sjangser som han faktisk har fått i Newcastle.

Det blir jo rent hypotetisk. Han har hatt problemer utenfor banen, og fått orden på det, men problemer i garderoben og innad i troppen kan komme av mange ting. Er vel ikke tilfeldig at det skjer så jævli ofte i Newcastle heller....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6085 på: 02. Aug. 2011, 15:31 »
Jeg synes det er helt hodeløst at klubben nå skal GI bort Joey Barton siden han nå har en sesong til igjen av sin nåværende kontrakt.  Barton har hatt mange trøbblete sesonger, men i løpet av de to siste sesongene har han virkelig vist hva han duger til.

Grunner?

1. Newcastle vil frigi lønningsmiddler for å skaffe seg en spiss/evt. En ny midtbanespiller.
2. Joey Barton snakker fritt på sin twitterprofil ang. Negative ting som skjer i klubben.
3. Kontrakts forhandlingene gikk i dass.
3. Barton kan ha havnet på kant med flere spillere i gruppa.

Jeg tror det har noe med 1-2-3 og gjøre. Styret i Newcastle er livredd for lekasjer lekkes ut på denne måten, men tenk dere den dagen Barton har skiftet klubb og står fritt til å kritisere styre, og da mener jeg ikke KLUBBEN.  Hva vil han skrive da? Tror dere denne mannen som ytrer sine meninger gang på gang vil tyste? Ikke vet jeg. Han er i hvertfall ikke den første som kritiserer styret.

En annen ting jeg er tenkt på er om Barton virkelig mener det han sier om klubben, sine frierier til fansen og til klubben. Gjør han dette for å bli sett på som en slags helt som virkelig blør for drakta, få sympati for så å få bedre kontrakt og bedre betingelser, eller gjør han dette fordi han virkelig elsker newcastle, fansen og livet? Jeg har mine teorier, men det at en spiller kan ytre sine meninger, både på vegne av seg selv og andre, ser jeg som positivt så lenge det ikke skaper indre strid i spillergruppa.

Etter min oppfattning er Joey Barton en person som snakker rett fra levra. Han virker ærlig, og det virker som han har lagt mye av den tempramentfulle bakgrunnen bak seg. For Newcastle fremstår han idag som en ledertype på banenen og i spillegruppa vel og merke, og slike trenger man. Jeg gjentar: Det er hodeløst å kaste han ut av klubben med den stallen vi har pr. Dags dato.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6086 på: 02. Aug. 2011, 15:38 »
Hva skjer når Benarfa, jonas, simpson, ba, og cabaye er skadet og tiote soner for 15 gule?

Krul
Tavernier--S.Taylor--Colo--Ferguson*
R.Taylor--Gosling--Vučkić--Marveaux
Ameobi-Best

hehe, lukter krutt av dette. Marveaux kan jo også være skada. Krul, Taylor, Colo og Gosling er de eneste jeg virkelig ser på som gode førtelagspillere. Litt usikker på Gosling da, siden jeg ikke har sett så mye til han. Spillere som Vuckic og Ferguson burde få sjansen fra benken så ofte som mulig og bevise at de kan videreutvikle seg og bli bra. Spennede spillere! Ameobi er jeg egentlig ganske lei, og for de som har sympati for han. Han tjener ca. 300. 000 i uka (15,6 Mill. I året!!!!!!)  Hvem faen hadde ikke gjort det??? 

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6087 på: 02. Aug. 2011, 15:45 »
Aldri kjedleg å heie på Newcastle  ;)

Kan ikke skjønne at det er noen som synes det er veldig morro nå om dagen. Minus Inspector har sitt hovedfokus på at lønnsbudsjettet stadig går nedover. Klarte ikke å dy meg :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6088 på: 02. Aug. 2011, 15:54 »
Aldri kjedleg å heie på Newcastle  ;)

Kan ikke skjønne at det er noen som synes det er veldig morro nå om dagen. Minus Inspector har sitt hovedfokus på at lønnsbudsjettet stadig går nedover. Klarte ikke å dy meg :P

Lønnsbudskjettet går ned, men ambisjoner som igjen kan føre til økte  tv inntekter/ euro spill/ økte sponsor inntekter/ økt innteresse fra supportere både innad og utad england har ikke jeg sett hittil i sommerens vindu. Jeg ble positivt overasket under perioden da vi signerte flere spillere før i sommer, men denne opptimismen har nå dabbet av noen hakk.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6089 på: 02. Aug. 2011, 16:35 »
Leste på twitter at Emre har blir sluppet på free transfer fra Fenerbahce, en av mine yndlingsspillere fra sin forrige periode i Newcastle. Usikker hvordan han har holdt seg, men syntes det kunne vært spennende å hente tilbake han.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/