20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291067 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6060 på: 02. Aug. 2011, 01:23 »
Ah! Da så. ;) Blir veldig overraska om Arsenal er en av klubbene, men de trenger jo en ledertype. Kan Everton regnes som midlands?

Btw står ikke at "midlands" klubben er fra PL, bare London klubbene. Og da er det ikke utenkelig at Birmingham og CH er den klubben.
« Siste redigering: 02. Aug. 2011, 01:25 av thomashaer »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6061 på: 02. Aug. 2011, 01:48 »
Det er også en mulighet ja ;)

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6062 på: 02. Aug. 2011, 01:58 »
Mener hvertfall at vi trenger 3-4 spillere inn no! 1spiss, 1 offensiv midtbane/ving, 1 høyreback/stopper og eventuelt 1 erstatter for Josè! 

Får vi Erding, Long, Chu Young eller Sturridge inn, hadde det vært konge! For vi trenger absolutt en til spiss!

Som kant, er jo Barnetta et alternativ, og et godt et sådan! Hadde ikke vært feil!

Mangala, var vi jo linka til idag, og det kunne jo vært en spennede spiller og hatt bak..
Når det gjelder venstrebacken, håper eg på Shorey, M`bengue, Gibbs eller kanskje denne Pèrez(?)

Det er hvertfall skremmende at Pardew sier at det er 1 spiller til som skal inn! Hvertfall med tanke på skadehistorikken vår!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6063 på: 02. Aug. 2011, 08:04 »
Kunne ikke vi da fått tilbake Jenas i retur? Kunne vært en nyttig spiller å ha i stallen.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6064 på: 02. Aug. 2011, 08:22 »
Kan ikke helt se for meg nye spillere signere for oss før september nå, hvem i sine fulle fem hadde signert for klubben på nåværende tidspunkt. Bare sirkus og faenskap. Tror vi skal være glad vi fikk tak i Cabaye, Marve og Ba tidlig.

Barton vil bli et stort tap rent sportslig.. Så får vi håpe Gosling og Ben Arfa tar steget/holder seg skadefrie.

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6065 på: 02. Aug. 2011, 10:13 »
hovedproblemet er jo mangelen på ledere... midtbanen vi har nå er mye bedre teknisk en den vi hadde ifjor,men når vi ikke har noen dirigenter utpå blir det vanskeli. nå er nolan og barton barton,regner med at harper ikke er første valg så der er 3 ledere borte. blir vel mer og mer språk problemer jo færre engelske spillerer vi har og...
 ser ikke helt for meg at en 21åring som gosling skal piske fram laget slik barton har gjort... vi vant ingen kamper uten barton ifjor.... men men...evig optimist til det motsatte er bevist...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #6066 på: 02. Aug. 2011, 10:30 »
Good Riddance! Om ryktene stemmer så beviser det nok eingong kor stort egoet til Barton, er. Det er hardt å svelge for "englands beste midtbanespeler" å ikkje kunne ta dødballer.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6067 på: 02. Aug. 2011, 10:30 »
Joey Barton was the master of his own downfall at St James' Park, but his imminent departure leaves Newcastle United in trouble ahead of the new season.

Read More http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/08/02/newcastle-s-united-s-summer-of-discontent-gets-worse-61634-29159539/#ixzz1TrDqOL00

Eit kort utdrag av mange ting, som berre bekreftar at Barton har blitt eit problem.

"Supporters had spotted him arguing with both John Carver and Steve Stone during the warm-up and his agent Willie McKay told Talksport yesterday that the decision to strip him of corner kick and free-kick duties had irked him. It is understood he also wasn?t happy at being overlooked for the captaincy."

"Add to that the fact that Barton gave a red-faced tongue lashing to his team-mates in the dressing room ? including new arrival Yohan Cabaye and several younger players ? and Newcastle felt he had become a disruptive, potentially poisonous influence on the team."

Forsatt folk som meiner det er feil å kvitte seg med Barton?  ::)

og alt som engelske aviser skriver stemmer alltid

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6068 på: 02. Aug. 2011, 10:36 »
Jeg tror ikke en dritt på det som blir skrevet om Barton, det er bare "lekkasjer" fra klubbens side for å prøve å renvaske seg.

Jeg baserer mitt inntrykk av Barton på intervjuer og uttalelser samt twitter, og der virker han som en reflektert fyr.

Gleder meg til å høre Joeys side av saken.

Førsteelleveren vår er for god til å rykke ned, det er sant. Men vi har null bredde, så med et par skader og gule/røde kort - kan vi fint rykke ned. 2-3 skader på Ba/Tiote/cabaye så er vi en nedrykkskandidat.
If it has tits or wheels, count on problems!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6069 på: 02. Aug. 2011, 10:37 »
Nå er det her lokalavisa da, så tror du kan ta dem mer seriøst enn twitringa til Barton med tanke på objektivitet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6070 på: 02. Aug. 2011, 10:47 »
Jeg tror ikke en dritt på det som blir skrevet om Barton, det er bare "lekkasjer" fra klubbens side for å prøve å renvaske seg.

Jeg baserer mitt inntrykk av Barton på intervjuer og uttalelser samt twitter, og der virker han som en reflektert fyr.

Gleder meg til å høre Joeys side av saken.

Førsteelleveren vår er for god til å rykke ned, det er sant. Men vi har null bredde, så med et par skader og gule/røde kort - kan vi fint rykke ned. 2-3 skader på Ba/Tiote/cabaye så er vi en nedrykkskandidat.

Da tror jeg neppe du har lest så mange intervjuer av Barton. Å kalle han en reflektert fyr blir skivebom for min del.

btw, hvorfor skal vi gå ut og si at Barnetta er vår replacement? idioti.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6071 på: 02. Aug. 2011, 10:50 »
Basert på det lille der syns jeg ikke det er så ekstremt ille at jeg alene får lyst til å kvitte meg med ham, nei. Da er twitter-rantsene langt mer graverende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6072 på: 02. Aug. 2011, 10:52 »
Lokalavisene har vel ikke akkurat vært særlig kritisk til det som har skjedd i klubben for det er en sjanse for å bli nektet adgang på pressekonferans hvis du kommer mot klubben. Itillegg er klubben tatt i lyte flere ganger så jeg tar alt med noen klyper salt. Nå kan det godt være at
Joye har gjort ting han helt klart ikke burde, men er det ikke litt rart at det alltid er spilleren som skal ha for mye i lønn eller ønsker seg bort uansett om de heter milner, faye, rozental, given, n'zogbia, nolan, carroll osv?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6073 på: 02. Aug. 2011, 10:59 »
Nå er det her lokalavisa da, så tror du kan ta dem mer seriøst enn twitringa til Barton med tanke på objektivitet.

Nå er det vel en kjennsgjerning for de fleste lokale at Lee Ryder så og si er kjøpt og betalt av klubben - han får "exclusives" mot å vinkle omtrent alle artikler slik klubben vil.
If it has tits or wheels, count on problems!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6074 på: 02. Aug. 2011, 11:24 »

Nå er det vel en kjennsgjerning for de fleste lokale at Lee Ryder så og si er kjøpt og betalt av klubben - han får "exclusives" mot å vinkle omtrent alle artikler slik klubben vil.

Joey Barton derimot, han tar ingen parti i denne saken. Vi får stole på at twitringa hans er den objektive sannhet.