20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290949 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6030 på: 01. Aug. 2011, 21:06 »
Lattelig lese hvordan folk rakner av dette. Er jo ingen krise dette. Vil påstå om vi ikke får inn en eneste spiller til er vi alikevel forsterket allerede. Men håper og tror at vi får inn et par spillere til. Digg bli kvitt sutreungen og ikke minst lønna hans!  Vi har tross søt fått Cabeye, ba, marveaux,barfa,gosling. vil påstå en spiss og en forsvarsspiller så er troppen sterkere enn på årevis!
Troppen nå vs samme tid ifjor er vesentlig dårligere og mer usikker spør du meg. Vi har mistet noen av de mest sentrale spillernem (Carroll, Nolan, Barton) og vi mister vår beste forsvarsspiller. Vi har fått inn kun usikkerhetsmomenter som (etter det jeg har lest om dem) har for vane å være mye skadet (Ba og Marveaux ihvertfall), og det er alt for tidlig å si om Cabaye kommer til å bli en hit. Gosling kan bli bra, Barfa syntes jeg folk har skrytt litt vel mye av uten at han egentlig har prestert så veldig mye, men for all del han KAN også bli bra. Det er veldig mye kan og hvis og men i dagens tropp og jeg tror det er alt for liten bredde til at vi klarer å håndtere de utallige skadene som utvilsomt kommer. Når vi selge vår toppskårer for 35mill og ikke reinvesterer en brøkdel av det i nye spillere så sier det seg selv at vi er dårligere stilt enn før.   

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6031 på: 01. Aug. 2011, 21:08 »
Carroll mistet vi jo i januar. Er ikke med i beregning min. Jeg mener vi er sterkere nå enn etter januar vinduet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6032 på: 01. Aug. 2011, 21:10 »
Koster ikke 0,- å kjøpe han ut av kontrakten! Barton har jo en kontrakt som er gyldig enda 1 år!

Everton kan by kroner 0.- for Barton og få budet akseptert av Newcastle, men Barton kan si nei til kontraktsforslaget til Everton! Slik tolker jeg at en kontrakt fungerer!

Har ikke lest noen steder at Barton er sagt opp!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6033 på: 01. Aug. 2011, 21:11 »
Lattelig lese hvordan folk rakner av dette. Er jo ingen krise dette. Vil påstå om vi ikke får inn en eneste spiller til er vi alikevel forsterket allerede. Men håper og tror at vi får inn et par spillere til. Digg bli kvitt sutreungen og ikke minst lønna hans!  Vi har tross søt fått Cabeye, ba, marveaux,barfa,gosling. vil påstå en spiss og en forsvarsspiller så er troppen sterkere enn på årevis!
Troppen nå vs samme tid ifjor er vesentlig dårligere og mer usikker spør du meg. Vi har mistet noen av de mest sentrale spillernem (Carroll, Nolan, Barton) og vi mister vår beste forsvarsspiller. Vi har fått inn kun usikkerhetsmomenter som (etter det jeg har lest om dem) har for vane å være mye skadet (Ba og Marveaux ihvertfall), og det er alt for tidlig å si om Cabaye kommer til å bli en hit. Gosling kan bli bra, Barfa syntes jeg folk har skrytt litt vel mye av uten at han egentlig har prestert så veldig mye, men for all del han KAN også bli bra. Det er veldig mye kan og hvis og men i dagens tropp og jeg tror det er alt for liten bredde til at vi klarer å håndtere de utallige skadene som utvilsomt kommer. Når vi selge vår toppskårer for 35mill og ikke reinvesterer en brøkdel av det i nye spillere så sier det seg selv at vi er dårligere stilt enn før.
Nå var vel også hverken Barton eller Carroll noen store stjerner på samme tid i fjor heller. De var vel like usikre som Cabaye, Marveux og Ba. Sefølgelig er det usikkert hvor de står nå, men de har jo utvilsomt vist hva de er gode for.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6034 på: 01. Aug. 2011, 21:14 »
Barton er heller ikke nå en stor stjerne i mine øyne.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6035 på: 01. Aug. 2011, 21:15 »
Barton kan ikke løses fra kontrakten uten at begge sider samtykker. Derfor er han gjort tilgjengelig for salg for den nette sum av 0 pund. Dog kan han alltids velge å si nei til ethvert tilbud og bli ut kontraktstiden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6036 på: 01. Aug. 2011, 21:19 »
17 mål eller hva det nå var i ccc er jo ikke ingenting (både Carroll og Nolan hadde vel det), men selvfølgelig dette kan bli bra men personlig syntes jeg disse franskmennene har blitt skrytt opp i skyene uten at noen egentlig hva hva de står for. Det er mange som har gjort det bra i andre ligaer og så floppet totalt i PL. Sommervinduet sett under ett så er vi kanskje i pluss pr nå, men når vi mister enrique og får inn en middelmådig erstatter så er vi dårligere stilt enn før.   

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6037 på: 01. Aug. 2011, 21:21 »
Men vi får spillere som faktisk VIL spille for klubben.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6038 på: 01. Aug. 2011, 21:21 »
Koster ikke 0,- å kjøpe han ut av kontrakten! Barton har jo en kontrakt som er gyldig enda 1 år!

Everton kan by kroner 0.- for Barton og få budet akseptert av Newcastle, men Barton kan si nei til kontraktsforslaget til Everton! Slik tolker jeg at en kontrakt fungerer!

Har ikke lest noen steder at Barton er sagt opp!

Beklager, bare jeg som ikke leste postene over nøye nok! Blir nok eventuelt dyrt for oss å kjøpe han ut ja, men det tror jeg neppe er aktuelt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6039 på: 01. Aug. 2011, 21:23 »
For å si det slik - vi veit ikke helt hva vi får, og i så måte går vi med en viss mengde usikkerhet i møte med sesongen per nå. Skulle vi, som er veldig sannsynlig, selge Nolan, Barton og Enrique og hente inn erstattere utelukkende fra kontinentet, så står vi igjen med spillere som ikke har bevist seg i PL. Det er helt klart alltid en risiko med slikt - og vi veit historisk sett at vi har hatt varierende hell her. Jeg vil ikke svartmale - men jeg tør samtidig påberope meg retten til en viss skepsis. Jeg etterlyser også fortsatt en spiss og en stopper inn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6040 på: 01. Aug. 2011, 21:25 »
Men vi får spillere som faktisk VIL spille for klubben.
Barton, Enrique og Nolan har jo sagt at det er styret(MA/Llambias) de er missfornøyd med, ikke klubben generelt. Ser heller at eiern og styreformannen går (som har gjort en økonomisk bra, men sportslig dårlig jobb), enn at vi mister alle de beste spillerne våre. 

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6041 på: 01. Aug. 2011, 21:29 »
Grunnen til at jeg blir frustrert er at vi til tider står frem som ett farmerlag.. Spillere som presterer hos oss skal selges og tjenes penger på.. Her er det snakk om pure business og ikke noe mer. For å vinne og hente titler må du først ofre noe, deretter tjene penger på sponsor, cuper og skaffe omdømme utenlands.

Dere må gjerne støtte MA for måten han styrer økonomien på.. Men jeg liker ikke at han driver en klubb som skal melkes for penger ved spiller salg og bli midt på tabellen.. Istede for å se på det som investering og at spillerne kan dra laget oppover på tabellen, skal man sikre seg pund, dollar og euro

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6042 på: 01. Aug. 2011, 21:31 »
Grunnen til at jeg blir frustrert er at vi til tider står frem som ett farmerlag.. Spillere som presterer hos oss skal selges og tjenes penger på.. Her er det snakk om pure business og ikke noe mer. For å vinne og hente titler må du først ofre noe, deretter tjene penger på sponsor, cuper og skaffe omdømme utenlands.

Dere må gjerne støtte MA for måten han styrer økonomien på.. Men jeg liker ikke at han driver en klubb som skal melkes for penger ved spiller salg og bli midt på tabellen.. Istede for å se på det som investering og at spillerne kan dra laget oppover på tabellen, skal man sikre seg pund, dollar og euro
Helt enig

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6043 på: 01. Aug. 2011, 21:59 »

Så hva skal vi gjøre da? Finansiere spillerkjøp gjennom dyre lån, tilby astronomiske lønninger klubben ikke har råd til? 90% av inntektene brukes allerede til lønn.. Eller vil vi bli kjøpt opp av en amerikanter som finansierer oppkjøpet med sikkerhet i klubben? Fotballen er dessverre tatt den retning at man må får chelsea eller cityrik om man skal ha umiddelbar suksess..Hvis ikke er MAs den eneste veien å gå..

Forøvrig har ikke MA melket klubben for penger..Han kun spyttet inn..

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6044 på: 01. Aug. 2011, 22:00 »
Mirko Vucinic er klar for Juventus for 115 mill. Er ikke dette en spiller vi kunne fått om vi hadde vist tidlig interesse?

http://www.dagbladet.no/2011/08/01/sport/fotball/serie_a/juventus/mirko_vucinic/17522397/