20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1289511 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6015 på: 01. Aug. 2011, 19:49 »
Ifølge Wikipedia så kan Barnetta også spille i en mer tilbaketrukket rolle som defensiv midtbanespiller. Da går jeg utifra at han har spilt i den rollen også for Leverkusen, men han er klart best på kanten.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6016 på: 01. Aug. 2011, 19:51 »
Det er mange år siden at det å være NUFCsupporter var noe hyggelig.

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6017 på: 01. Aug. 2011, 19:58 »
Jeg er drittlei av NUFC nå.. er det ikke spillerne, er det eieren/styren som oppfører seg som idioter.. fansen lider.. ønsker meg en sheikh som eier til jul! blir 11-17 plass nok en gang

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6018 på: 01. Aug. 2011, 19:58 »
Av franskmenn med stor suksess kan vi nevne: Guivarch, Goma, Dumas, Boumsong,Pancrate!

Betyr ikke at en blir en hit selv om en er fransk!

Nufc bør komme med bud på en ny midtbanespiller av høy klasse nå hvertfall! Hva er igjen når Tiote reiser til Afrika mesterskapet og soner karantene og om Cabaye ikke tar nivået med det første?

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6019 på: 01. Aug. 2011, 20:18 »
At barton må vekk kan da neppe komme som noe sjokk på noen her. Det har jo vært klart at han skulle bort lenge nå, skjønner ikke hvorfor folk plutselig er så sjokkerte over det, selv om det er på free transfer. Dette har vært en del av planen til ashley uansett. Sist sesong skulle vi bare sikre videre pl-spill, i årene fremover skal vi bygge et nytt og yngre lag. (som det er lettere å tjene penger på v/salg). Ashley er nok fremdeles interessert i å selge klubben, men han er businessmann og ønsker ikke tape penger på det, derfor bygger han opp klubben slik at den blir mer attraktiv på markedet, med mange unge og talentfulle spillere som kan bli solgt for masse penger.

Synes det er jævlig synd at Barton må dra, men det kommer jo overhodet ikke som noen overaskelse.

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6020 på: 01. Aug. 2011, 20:25 »
Jeg er drittlei av NUFC nå.. er det ikke spillerne, er det eieren/styren som oppfører seg som idioter.. fansen lider.. ønsker meg en sheikh som eier til jul! blir 11-17 plass nok en gang

Siste jeg ønsker meg er noe alla Man City, da tar jeg til takke med MA og hans lakeier.

Som Newcastle fan (personlig gjennom 20 år) har vi måttet tåle mye, og det er alltid noen som sutrer å klager uansett, hadde vi fått en styrtrik turbankledd eier fra ett eller annet oljeland hadde ikke det endret noe; kanskje vi hadde kjøpt en haug med overprisede primadonnaer, og kanskje det er bra hvis å vinne noe for en hver pris er målet.

Jeg håper (og tror, såvidt) at ved å satse ungt (billig?) at vi kan skape en form for balanse og iløpet av noen år kjempe i toppen av tabellen, da er uansett ikke Nolan eller Barton noe å satse på spør du meg. Ja, Carroll hadde helt klart kunne vært en del av dette, men ingen kan si nei til 30/35 mill for en unggutt som har 1/2 år PL erfaring, bare det å få 10 mill for Enrique bør vi være fornøyd med, han vil tross alt bort (mulig litt av dette skyldes det som nå skjer, men har ikke troen på at han hadde blitt uansett).

Har så mye mer på hjertet, men får duge for nå  :P

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6021 på: 01. Aug. 2011, 20:36 »

Siste jeg ønsker meg er noe alla Man City, da tar jeg til takke med MA og hans lakeier.

Som Newcastle fan (personlig gjennom 20 år) har vi måttet tåle mye, og det er alltid noen som sutrer å klager uansett, hadde vi fått en styrtrik turbankledd eier fra ett eller annet oljeland hadde ikke det endret noe; kanskje vi hadde kjøpt en haug med overprisede primadonnaer, og kanskje det er bra hvis å vinne noe for en hver pris er målet.

Jeg håper (og tror, såvidt) at ved å satse ungt (billig?) at vi kan skape en form for balanse og iløpet av noen år kjempe i toppen av tabellen, da er uansett ikke Nolan eller Barton noe å satse på spør du meg. Ja, Carroll hadde helt klart kunne vært en del av dette, men ingen kan si nei til 30/35 mill for en unggutt som har 1/2 år PL erfaring, bare det å få 10 mill for Enrique bør vi være fornøyd med, han vil tross alt bort (mulig litt av dette skyldes det som nå skjer, men har ikke troen på at han hadde blitt uansett).

Har så mye mer på hjertet, men får duge for nå  :P
akkurat dette jeg mener også. Barton,nolan har jo spilt i newcastle noen år nå og vi har ikke truet toppen med de. og de er to sutrehuer og de begge begnner dra på åra. så få de ut.. frigjør mer penger+lønn. få inn sultne unge spillere som kanskje på sikt kan gjøre så vi truer toppen. dette er jo glimrende!!!!!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6022 på: 01. Aug. 2011, 20:39 »
Er ikke gitt at noen klubber byr på Barton og Barton kan vel i teorien takke nei til alle tilbud som måtte komme!

Blir en dyr spiller for reservelaget da!

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6023 på: 01. Aug. 2011, 20:42 »
Enrique blir vel også satt på transferlisten etter sin siste Twittermelding...?
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6024 på: 01. Aug. 2011, 20:46 »
Er ikke gitt at noen klubber byr på Barton og Barton kan vel i teorien takke nei til alle tilbud som måtte komme!

Blir en dyr spiller for reservelaget da!

Er han ikke løst fra kontrakten?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6025 på: 01. Aug. 2011, 20:48 »
Jeg vil ha bort jose jeg.grineunger kan bare dra men vi må få inn erstatning .

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6026 på: 01. Aug. 2011, 20:49 »
Er vel kun tilsalgs for kroner 0,- Koster jo flesk å kjøpe han ut av kontrakten!

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6027 på: 01. Aug. 2011, 20:53 »
Jeg vil ha bort jose jeg.grineunger kan bare dra men vi må få inn erstatning .

Men går han gratis blir det for dumt... Det som er synd med Barton også, hadde gjort seg med noen millioner, selv om lønna blir bra å få unna! Men Jose kunne vært solgt for en del kroner tidligerei sommer hadde klubben vært klok da!!
« Siste redigering: 01. Aug. 2011, 20:56 av Chris_Waddle »
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6028 på: 01. Aug. 2011, 21:01 »
Er vel kun tilsalgs for kroner 0,- Koster jo flesk å kjøpe han ut av kontrakten!

Det er nettopp det å kjøpe han ut av kontrakten som koster 0 - null.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6029 på: 01. Aug. 2011, 21:05 »
Joda, men det koster klubben penger å avbryte kontrakten. :)