20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290198 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6000 på: 01. Aug. 2011, 18:20 »
Hente nå: Onohua, Barnetta, Park Chu Young, så er vi der ;)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6001 på: 01. Aug. 2011, 18:21 »
"3 clubs been in contact for Barton already." - N.O

Kilde bak det?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6002 på: 01. Aug. 2011, 18:23 »
"3 clubs been in contact for Barton already." - N.O

Kilde bak det?
Agenten hans.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6003 på: 01. Aug. 2011, 18:25 »
Ser vi på nå sammenlignet med før forrige sesong så har vi mistet vår to toppskårere og spilleren med flest assists. Og hva har vi fått inn? Ba som er en ok spiller, men mye skadet, og to franskmenn jeg aldri hadde hørt om.
Ser jo ikke akkurat lyst ut.

Kan vel se lyst ut selv om du ikke har hørt om Cabaye og Marveaux. To spillere som har utmerket seg i Ligue 1 i flere sesonger.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #6004 på: 01. Aug. 2011, 18:30 »

Onouha er nok heller ikke så fremmed for å komme til klubben, hvis Joey dra. *PrøverÅSeLystPåTing* :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6005 på: 01. Aug. 2011, 18:32 »
Selvfølgelig, men poenget er at de er relativt ukjente og det er umulig å si hvordan de kommer til å takle PL-nivået. Det kan jo slå begge veier, men å legg vår lit disse to spillerne er jo ganske utrygt. Det som bekymrer meg er mangelen på ambisjon klubben viser ved å konsekvent kvitte seg med sine beste spillere. Blir jo da også mye vanskeligere å hente inn spillere med kvalitet også. 

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6006 på: 01. Aug. 2011, 18:39 »

Onouha er nok heller ikke så fremmed for å komme til klubben, hvis Joey dra. *PrøverÅSeLystPåTing* :P

Det er derfor dette skjer;) taktisk spill fra ledelsen. Haha Ashley er dagens mann;p
Han kom, ble mett og dett var dett....

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6007 på: 01. Aug. 2011, 19:07 »
Lattelig lese hvordan folk rakner av dette. Er jo ingen krise dette. Vil påstå om vi ikke får inn en eneste spiller til er vi alikevel forsterket allerede. Men håper og tror at vi får inn et par spillere til. Digg bli kvitt sutreungen og ikke minst lønna hans!  Vi har tross søt fått Cabeye, ba, marveaux,barfa,gosling. vil påstå en spiss og en forsvarsspiller så er troppen sterkere enn på årevis!
« Siste redigering: 01. Aug. 2011, 19:10 av TooN »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6008 på: 01. Aug. 2011, 19:15 »
Lattelig lese hvordan folk rakner av dette. Er jo ingen krise dette. Vil påstå om vi ikke får inn en eneste spiller til er vi alikevel forsterket allerede. Men håper og tror at vi får inn et par spillere til. Digg bli kvitt sutreungen og ikke minst lønna hans!  Vi har tross søt fått Cabeye, ba, marveaux,barfa,gosling. vil påstå en spiss og en forsvarsspiller så er troppen sterkere enn på årevis!
Sant. Får vi inn Barnetta feks. er jo midtbanen mye bedre enn sist sesong. Men nå som Barton går ut må man forlange at det kommer inn mer enn bare en spiller.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #6009 på: 01. Aug. 2011, 19:17 »
Ingen av disse (unntatt ba) har prestert i PL, så dette er krise. selv om jeg forstår at barton måtte vekk

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6010 på: 01. Aug. 2011, 19:22 »
Krise? Gosling for eks har jo imponert veldig nå. Ikke sikker barton ville spilt fast engang. Sentralt tror jeg blir ben arfa og tiote. Høyre vil jeg helst ha en raskere og mer utover endt spiller som kan skape mer rom for de andre.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6011 på: 01. Aug. 2011, 19:26 »
Tviler på at det er Villa eigentleg. Ser ikkje for meg at Barton passer inn i transfer-nålauget til Lerner. Tippar heller at det er WBA eller Wolves.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6012 på: 01. Aug. 2011, 19:32 »
Ja, det kan godt vere. Når det gjeld Villa så treng jo dei virkeleg ein godt motorisert spelar ved sidan av meir stasjonære Petrov, så det kan hende tipset ditt ikkje er så dumt.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #6013 på: 01. Aug. 2011, 19:37 »
Toon: gosling har imponert i treningskamper... Mulig han blir fantastisk, men intil videre er det bare Barton og tiote som har bevist noe. Men so
Men som sagt så er jeg 100% enog i avgjørelsen. Det er prosessen frem til avgjørelsen som er problemet

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6014 på: 01. Aug. 2011, 19:42 »
Vi får satse på at dei har noko klart, som vi ikkje veit om. Då vi vakna opp til nyheita om at Marveaux var klar, kom jo dette nesten ut av ingenting. Eg klamrar meg kanskje til toppen av masta no, men trur eg heller forheld meg lykkelig uvitande til skipet eventuelt går ned.